Strona 2 z 2

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie

: śr sty 18, 2017 10:16
autor: syncmaster955df
Niekoniecznie musisz demontować żeby to sprawdzić. Dostęp jest utrudniony ale np telefonem sobie tam poświeć i nagrywaj film. Jak złapie ostrość to może uda Ci się to zobaczyć. Zobacz na Google gdzie te kolektory szlag trafia i takie miejsce szukaj u siebie

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie

: sob sty 21, 2017 12:54
autor: Upiter
Byłem dziś na hamowni, auto przy pierwszej próbie wykazało 190km ale mam wykres tylko z drugiej próby w której wyszło 187km i 248nm. Dalej jest problem z cofnięciem zapłonu. Niżej wrzucam logi, mam tylko w pliku tekstowym. Mógłby ktoś zerknąć co tam jeszcze niedomaga? Ja nie koniecznie potrafię to rozszyfrować.
https://megawrzuta.pl/download/67d83587 ... 00fa2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, prośba o ocenę logów

: ndz sty 22, 2017 22:13
autor: Maczeta
Kolego wrzuć logi na VAG log.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, prośba o ocenę logów

: pn sty 23, 2017 11:48
autor: Upiter
Logi mam zapisane w pliku tekstowym, nie da się wrzucić do vag log pliku po konwersacji, musi być zapisany od razu w csv :/ Myślicie, że o cofanie zapony może mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa? Znajomy stwierdził po analizie logów że cofa mocno zapłon i sonda lambda ma korektę na 20%.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, prośba o ocenę logów

: śr sty 25, 2017 09:56
autor: Upiter
Mam poprawione logi, potrafi ktoś pomóc? Co może być przyczyną cofania zapłonu? Wczoraj sprawdziliśmy ciśnienie paliwa i wynosi ponad 3b na biegu jałowym, ciśnienie sprężania jest ok, szczelność dolotu sprawdzona, dv i n75 sprawne, świece i cewki wymienione, łańcuch wraz ze ślizgami wymieniony, przepływomierz również. Czy sonda dobrze pracuje? Usunięta została druga sonda przy robieniu wydechu, jest całkowicie wypięta ale nie wyłączona programowo.
http://vaglog.pl/log-002_118_7n6hqth.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-033_002_5jytcGa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-031_002_lr5PWKn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-115_118_kH8cH.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-120_15D1w.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-020_115_1TLS5d.html" onclick="window.open(this.href);return false;

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: śr sty 25, 2017 19:38
autor: bzzyczek
Kolego jaki masz założony przepływomierz? mierzy bardzo nieliniowo, do 5 tyś wskazuje sporo za mało, powyżej przepływ się poprawia, bo mamy rozumieć że wszelkie nieszczelnosci na linii przepływka turbo wyeliminowane?
Co do ciśnienia paliwa to pomijając to że mierzymy podczas jazdy, to nawet na postoju nie jest prawidłowe bo powinno wynosić koło 2,5 bar bar a podczas pomiaru z pedałem w podłodze ok 3,5 bar.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: śr sty 25, 2017 20:18
autor: Upiter
Szczelność sprawdzałem kompresorem ale wszytko wydaje się być szczelne.Przepływomierz założyłem używany boscha o tym samym numerze. Powyżej 4tys pokazywał 3,5b nie wiedziałem jak sprawdzić pod obciążeniem dlatego nie mierzyłem...

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: śr sty 25, 2017 20:27
autor: bzzyczek
JAK masz poprzedni przepływomierz to założ go i daj loga 002+033, albo załatw sobie jeszcze inny.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: czw sty 26, 2017 09:51
autor: Upiter
Na poprzednim przepływomierzu auto szarpało podczas jazdy także muszę skombinować kolejny. Myślisz, że to cofanie może mieć z tym związek?

Re: 1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: czw sty 26, 2017 13:12
autor: bzzyczek
Tak moze miec zwiazek, dla pewnosci jeszcze podaj numer tej przeplywki.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: wt lut 14, 2017 10:52
autor: Upiter
Numer przepływki 0 280 218 063. Pojawiły się nowe objawy a mianowicie auto przy 2tys i najczęściej na 2 biegu ma takie szarpnięcie jakby na chwilę brakowało mocy i znów jedzie dobrze. Od czasu do czasu gdy silnik nie jest w pełni nagrzany obroty falują lub silnik nierówno pracuje a czasami przerywa. Byłem u znajomego który zajmuje się strojeniem silników. Zrobił porządne logi i sprawa wygląda następująco: Na wysokich obrotach występuje spalanie sutkowe, mieszanka jest uboga i sonda robi korektę +19%. Sprawdziliśmy ciśnienie paliwa na obciążonym silniku i lekko falowało więc wymieniłem pompę paliwa, ciśnienie jest już książkowe ale uboga mieszanka dalej występuje. Jeszcze raz sprawdzona szczelność dolotu i wszystko jest szczelne (wymieniony zaworek odmy bo trochę puszczał). Znajomy stwierdził, że sonda jest już w kiepskiej kondycji więc kupiłem nową boscha. Po wymianie sondy nie robiłem jeszcze logów ale zaczął wyskakiwać błąd 17536 Mieszanka za uboga strona 1 brak osprzęt - regulacja długoterminowa. Czy to problem z nową sondą czy może jest bardziej czuła i wykrywa problemy których nie odczytywała stara? Co jeszcze może wpływać na ubogą mieszankę? Ciśnienie sprężania pond 13 na każdym cylindrze, świece cewki nowe, turbina dobrze ładuje i trzyma ciśnienie, czyt to wina tego używanego przepływomierza? Na starym przepływomierzu tez było to szarpanie na 2 biegu ale jak odpiąłem wtyczkę od przepływomierza to było dobrze. Kupiłem używany przepływomierz i przez jakieś 2 tyg było ok z tym szarpaniem ale teraz znów wróciło...
Brakuje mi już pomysłów... Praca przepływki w logach powyżej

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: wt lut 14, 2017 19:48
autor: bzzyczek
Podmień od kogoś kto ma napewno sprawną przepływkę.

1.8t AUQ słabe falujące doładowanie, logi str. 2

: śr lut 22, 2017 09:22
autor: Upiter
Problem rozwiązany, wymieniona pierwsza sonda lambda i przepływomierz, wszystko wróciło do normy ;)