1.8T AGU zmiana na jednomas
: pt sie 19, 2016 21:16
Ok dzięki wielkie..trochę z opóźnieniem się odzywam ale cóż..jeszcze tylko napisze swoje objawy żeby nie robić śmietnika i żeby ktoś potwierdził czy to może być dwumas/ogólnie sprzęgło?
1) Układ napędowy ma luz, poszarpywania jak się doda gazu lub odejmie (od razu mówię poduszki sprawdzone, nie ma luzów w zawieszeniu, to jest luz w układzie napędowym - wg mechanika to może być dwumas)
2) wibracje odczuwalne na kole kierownicy, pedale gazu, lewarku biegów powyżej 2 tys obrotów, które znikają jak rozłączę napęd np wcisnę sprzegło
3) nawet przy 60 km/h wyczuwalna na kole kierownicy praca układu napędowego, kół, tu coś wibruje, tutaj czuć że to wszystko pracuje itd...nie jest to takie wyizolowane..np u kolegi w golfie VI nie odczuwa się tak tego
4) czasem lekki opór przy wkładaniu biegów, jak jeszcze raz wcisnę sprzęgło wchodzą od razu lepiej
do tego napiszę że nic nie ślizga, nie ma żadnych stuków na postoju, może to świadczyć o padającym sprzęgle z dwumasa??
1) Układ napędowy ma luz, poszarpywania jak się doda gazu lub odejmie (od razu mówię poduszki sprawdzone, nie ma luzów w zawieszeniu, to jest luz w układzie napędowym - wg mechanika to może być dwumas)
2) wibracje odczuwalne na kole kierownicy, pedale gazu, lewarku biegów powyżej 2 tys obrotów, które znikają jak rozłączę napęd np wcisnę sprzegło
3) nawet przy 60 km/h wyczuwalna na kole kierownicy praca układu napędowego, kół, tu coś wibruje, tutaj czuć że to wszystko pracuje itd...nie jest to takie wyizolowane..np u kolegi w golfie VI nie odczuwa się tak tego
4) czasem lekki opór przy wkładaniu biegów, jak jeszcze raz wcisnę sprzęgło wchodzą od razu lepiej
do tego napiszę że nic nie ślizga, nie ma żadnych stuków na postoju, może to świadczyć o padającym sprzęgle z dwumasa??