Strona 2 z 3

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pt sty 09, 2015 21:05
autor: GregorzG60
oczywiście , pracują bez problemu , pierwsza z brzegu na GT2871R chinolu rzecz jasna
309Km 392Nm 1.8T
viewtopic.php?f=91&t=532276&p=6377260#p6377260" onclick="window.open(this.href);return false;

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pt sty 09, 2015 22:43
autor: bigsasza
Fajny super projekt, czyli można tą turbinę wrzucić z kolektorem Turboworks i powinno się zmieścić. Tą moc obsługuje seryjne sprzęgło i skrzynia?

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: sob sty 10, 2015 01:56
autor: S.
bigsasza pisze:Fajny super projekt, czyli można tą turbinę wrzucić z kolektorem Turboworks i powinno się zmieścić. Tą moc obsługuje seryjne sprzęgło i skrzynia?
Czy układ napędowy znosi to zależy w dużej mierze od drivera ;) Jeden będzie upalał rok a drugi zakatuje w dzień.

Czy zmiesci sie z chińskim kolektorem, trudno powiedzieć, mk2/mk3 mają troszke mniej miejsca między grodzią a silnikiem od platformy mk4.

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: sob sty 10, 2015 17:52
autor: ADi997
GregorzG60 pisze:oczywiście , pracują bez problemu , pierwsza z brzegu na GT2871R chinolu rzecz jasna
309Km 392Nm 1.8T
viewtopic.php?f=91&t=532276&p=6377260#p6377260" onclick="window.open(this.href);return false;
To był jej maks czy jeszcze by coś wydusił ?? ~350-370 ?? :-)

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: sob sty 10, 2015 19:34
autor: S.
Tutaj żeliwny ogólnodostępny kolektor plus GT28RS, fakt że we wzdłużnie umieszczonej jednostce ale daje jakiś pogląd jak mało miejsca zostaje :bajer:
Obrazek

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: ndz sty 11, 2015 15:48
autor: bigsasza
Nie ma opcji, żeby to weszło z tym kolektorem do MK3, ale gdzieś widziałem kolektory z nierdzewki (może było to firmy TURBOWORKS), do którego GT28 podczepiasz od góry.

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: ndz sty 11, 2015 17:11
autor: S.
bigsasza pisze:Nie ma opcji, żeby to weszło z tym kolektorem do MK3, ale gdzieś widziałem kolektory z nierdzewki (może było to firmy TURBOWORKS), do którego GT28 podczepiasz od góry.
Te rurowe turboworksy mają ścianke rury jak puszka po piwie ;)

Jak nie masz opcji sam pospawać kolektora to kup flansze na turbo i głowice, ustaw sobie w jakiej pozycji turbo wejdzie do auta, zespawaj dwie flansze kawałkiem płaskownika i wyślij to komuś do ulepienia rur ;)

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: ndz sty 11, 2015 22:48
autor: bigsasza
A orientujesz się jaka powinna być min grubość ścianek?

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pn sty 12, 2015 00:24
autor: tom cio
Mówią, że 2mm to takie minimum.

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: czw sty 29, 2015 15:52
autor: lukaspro
można w sumie wyspawać coś takiego, ja mam koncept podobny i właśnie coś na flanszy T28 chińskiego GT2860 np. tylko nie mam pojęcia jak taki kolektor wpłynie na moc, ale rozwiązanie przekozackie moim zdaniem jak ktoś nie chce upychać na siłę, zawsze mozna zrobić trochę dalej odsunięte turbo (bliżej grodziowej) i założyć normalnie tip z przepływką, chyba że ktoś zrobił by mapę na podstawie sondy o ile się da.
Obrazek

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: czw sty 29, 2015 19:40
autor: bigsasza
Też widziałem coś takiego na fotkach, długi kolektor. Powinni się fachowcy wypowiedzieć. Powinien chyba później wstawać na takim kolektorze i wzrośnie temperatura w przedniej części komory silnika.

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pt sty 30, 2015 17:29
autor: lukaspro
Dobrze by było posłuchać właśnie kogoś grubiej w temacie o takim rozwiązaniu :)

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pt sty 30, 2015 20:47
autor: bigsasza
Fajne dojście od góry do turbo, prosto byłoby wymodzić TIP-A, z rurami do FMIC-a też nie byłoby problemu, gorzej chyba z DP i wydechem, przynajmniej w moim MK3.

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

: pt sty 30, 2015 22:25
autor: S.
Ciekawe jak bardzo restrykcyjne byłoby takie kolanko? Powiesić to na jakimś żeliwie i mieć top mount ;)
Obrazek