Strona 2 z 2
1.8 20v
: pn gru 23, 2013 12:06
autor: toffic
No właśnie, 2 rodzaje, popatrz jaki dokładnie silnik ma kolega i wtedy dopiero się wypowiadaj a nie wprowadzaj zamieszania jak zwykle
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Re: 1.8 20v
: pn gru 23, 2013 22:15
autor: spawacz
0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.
Re: 1.8 20v
: pn gru 23, 2013 22:45
autor: szatanek6
spawacz pisze:0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.
Te wersje silnika szły do 98r w któryś miesiącu się skończyły więc nie trzeba mieć farta zresztą w tych silnika kolektory bardzo się różnią i nie idzie ich pomylić.
Mam takie trochę naiwne pytanie skoro jest już ustalone że są 2 rodzaje silnika AGN które mają rózne wielkości kanałów dolotowych "mój ma te mniejsze" a oba silniki to 125KM 172 N•m to czy warto tam szukać mocy?
1.8 20v
: pn gru 23, 2013 23:51
autor: toffic
spawacz pisze:0 zamętu, te lepsze glowice szly bardzo krotko , musial by miec farta.
A zwróciłeś uwagę na zdjęcie silnika na poprzedniej stronie??
Zresztą tu chyba jest najlepiej opisane:
szatanek6 pisze:Te wersje silnika szły do 98r w któryś miesiącu się skończyły więc nie trzeba mieć farta zresztą w tych silnika kolektory bardzo się różnią i nie idzie ich pomylić.
Co do
szatanek6 pisze:Mam takie trochę naiwne pytanie skoro jest już ustalone że są 2 rodzaje silnika AGN które mają rózne wielkości kanałów dolotowych "mój ma te mniejsze" a oba silniki to 125KM 172 N•m to czy warto tam szukać mocy?
na mocy nie wiem, nie sprawdzałem ale bardzo odczuwalna jest różnica "dołem"
1.8 20v
: śr gru 25, 2013 02:13
autor: szatanek6
Dziś udało mi się chwile postudiować ETKE i szukałem różnić miedzy silnikami starszym AGN, nowszym AGN a AGU znalazłem że akurat przy mojej wersji kolektor wydechowy jest inny niż w starszej wersji i AGU.
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/min_dc75b819126af9f9535703a1c502db.png)