Strona 2 z 2

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: czw maja 09, 2013 23:23
autor: Y@RO
filtra nie wyciagalem, ale wywalilem zaworki n249 oraz n113. Auto jezdzi o niebo lepiej, dv podpiety bezposrednio pod kolektor, i juz go lepiej slychac, ale znow wydaje mi sie ze auto nagle takiego wielkiego kopa dostaje przy 4 tys obr a tergo nie bylo wczesniej. Ciaglo caly czas a teraz ciagnie normalnie ale od 4 tys jest nagle bardziej odczuwalne. Co to moze byc ??

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: pt maja 10, 2013 08:35
autor: mlodyluk
No to już coś osiągniete, ale c może być? hmm cieżko powiedzieć, chyba jedynie test koputerem zostaje, test ciśnienia bo wyminiać tak na pałe to szkoda kasy, ale dalej na seryjnym dv?

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: pt maja 10, 2013 23:07
autor: Y@RO
tak, na seryjnym dv.

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: sob maja 11, 2013 09:39
autor: mlodyluk
Ale seryjny dv masz włożony w dolot, to on itak nie bedzie psykać, a przecież jak go wyjmiesz to ja wogóle nie wiem jak to będzie chodzic to auto.myślałem że już podłaczyłeś blow offa

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: sob maja 11, 2013 23:59
autor: Y@RO
moze nie ze psyka tylko slychac jakies tam cwierkanie ;D no on teraz jest wlozony w dolot w tipa, a jak go wyciagne i tipa zostawie odetkanego to auto jezdzi tak samo ale glosniej dv slychac ... moze ja jakos to dziwnie tlumacze a tak naprawde jest wszystko ok ;D nie jezdzisz gdzies w okolice krk ?

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: pn maja 13, 2013 09:10
autor: mlodyluk
jak cwierka to wygląda że dv do wymiany, ale jak wyciągniesz filtr to wtedy słychać do brze fabryczny dv nawet jak włożony w tip. tylko nie zakrywaj puszki (oczywiście musisz mieć pewnosć że nic nie wpadnie do środka i to jest tylko tak na odpalenie i test a nie do jazdy)

I jak go wyjmiesz to chodzi normalnie auto? No to chyba dobrze :bigok: ale mimo wszystko zaopatrzył bym się bova dwutłoczkowego i jeżeli chodzi to cieszyć sie jazdą.

Jeżeli chodzi o krk to czasem na giełdę wpadam zaglądnąć :hmm:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: pn maja 13, 2013 12:24
autor: szpieg
wstaw DV z Audi TT 225 KM numer: 06A145710N (160 zł w ASO skody ) słychac lekko psst ...
niestety ale BOV dla silnikow 1.8t nie jest zdrowy, szczegolnie do wysilonych jednostek ... no chyba ze wstawisz przepływke przy przepustnicy .. ;)

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: wt maja 14, 2013 21:22
autor: Y@RO
czemu bov jest niezdrowy dla 1.8t ? Ciekawi mnie jedno dlaczego teraz po usunieciu tych n249 i n112 auto jedzie zdecydowanie lepiej ale ma takie przejawy ze nagle dostaje jeszcze wiekszego kopa tak od 4 tys ... moze N75 swirowac ? ew ta gruszka kolo turba ( WG ? ) moze byc zapieczona ? chyba ze mysle jakies pojecia ...

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: wt maja 14, 2013 22:17
autor: mlodyluk
tzn jest nie zdrowe bo nadmiar paliwa jest dopalany w wydechu lub w wylocie z cylindrów już bo wtedy jak bov spuści powietrze to zmierzone już nie wraca przez dv do obiegu i wtedy jest nadmiar paliwa, czy jak poważne konsekwencje? Nie słyszałem. Jeżdze tak ponad rok po programie i na bov.

Tzn jest tak że faktycznie N75 steruje gruszką, ale co ma wpływ na takie zachowanie nie wiem. a DV masz wpiety w Tip?

Problem z Blow Offem .. Audi S3

: wt maja 14, 2013 22:32
autor: Y@RO
tak, dv mam wpiety w TIP. Chyba ze byla by jakas nieszczelnosc w PCV ? chociaz staralem sie powymieniac wszystkie weze od odpowietrzenia odmy. Jedynie co to jak zlikwidowalem N249 to zostawilem wpiety sam zaworek zeby bledu nie bylo w kompie, lecz n112 zostawilem wypiety, czyli sama wtyczka wisi. ( blad na VAGu jest ) ma to moze jakis negatywny wplyw ze tak nagle wiecej mocy dostaje ? nie mam czasu kupic rezystorkow wzamian za zaworki dlatego tak mam chwilowo zrobione.