Strona 2 z 2
Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 09, 2013 11:22
autor: Sev
Mnie zastanawia tylko PO CO??? Żeby mniej palił? Wg mnie lepiej zostać przy 1.4 niż robić kastrata.
Z 1.4 na 1.8T
: pn kwie 15, 2013 22:17
autor: marcin99097
Po to aby dało się pojeździć normalnie w normalnych kosztach i również dało poszaleć ale za pewne jak już ogarnę osprzęt to i tak się zdecyduje na normalne opóźnienie.
Po prostu tak powiedziałem teraz tylko trzeba szukać jeżeli ktoś z was by słyszał lub był w posiadaniu całego osprzętu to chętnie go kupię.
Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 30, 2013 00:47
autor: Sandorr
Hehehe 1.8 Turbo w normalnych kosztach? to znaczy jakich? Myslisz że będzie palił tyle co 1.4 albo 1.6
Te auta ciągną z dołu ta że może bedziesz kręcił silnik do 1000obr. hehe i zmiana biegu
Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 30, 2013 14:05
autor: Sev
Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
Re: Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 30, 2013 16:49
autor: szpieg
Sev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
kto kupuje 1.8t do ekonomicznej jazdy ?!
do odcinki na kazdym biegu i ma palic 20 l
Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 30, 2013 17:26
autor: Pioteros
nie rozumiesz pojecia wstawania turbiny
zasada ta jest glownie tylko przy nodze w podlodze wtedy turbo pompuje jak glupie na maksa przy tych 2000 obrotow
kiedy jedziesz plynnie i delikatnie dozujesz gaz to turbo nie ma co robic wtedy wiec nie rozumiem po co to celowe opoznianie turbiny skoro delikatnie jezdzac w ogole ona nic nie pompuje
a na dowod tego przejedzcie sie autem z turbo ze wskaznikiem doladowania, ktory przy delikatnej jezdze bedzie pokazywal ciagle ssanie czyli doladowanie na minusowym poziomie, na przyklad przy spokojnym krazeniu po miescie a nie jezdzie w trasie gdzie jest juz inna sytuacja
Re: Z 1.4 na 1.8T
: wt kwie 30, 2013 21:48
autor: Sandorr
Sev pisze:Normalnym 1.8T da się w trasie jeździć poniżej 7 litrów a w mieście da się poniżej 10.. tylko to jest cholernie nużace i do
Na trasie to może się zgodze raz mi wyszedł iście oszczędny wynik na odcinku 200 kilometrów bez przekraczania 90km/h zero wyprzedzania,płynna jazda ale powiedziałem sobie nigdy wiecej
NIe po to kupiłem auto z tym silnikiem żeby się wlec 70km/h na autostradzie,co do miasta to poniżej 10 chyba nigdy nie zeszłem bo po co ?
W zimie na krótkichy odcinkach to 15l żre przy spokojnej jeździe
Re: Z 1.4 na 1.8T
: pn maja 06, 2013 10:23
autor: Sev
No przecież piszę że:
Sev pisze:.. tylko to jest cholernie nużace i do