Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Może i sie nie oplaca, ale koszt swapu też robi swoje. Ja zamiast wydawać na swapa 5k to bym zainwestował w wałki, wydech i dobry program. Do uzyskania spokojnie 150 koni (jak nie więcej) z zajebistym przebiegiem momentu (ze względu na zmienne fazy rozrządu). Wybor nalezy do Ciebie. Gdyby mnie interesowalo 150-170 koni to nie bralbym się za swapa tylko modził to co mam o ile jednostka sprawna i nie sprawia klopotow.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Tak to wygląda w AGN z fazatorem.
Seria
Seria + program
Jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km. Reakcja na pedał gazu jest niesamowicie agresywna.
Seria
Seria + program
Jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km. Reakcja na pedał gazu jest niesamowicie agresywna.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
toffic - normowanie jest włączone http://hamownia.win.pl/instrukcja/menu_opcje_misc.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
To masz dziwnie duże fale na wykresie i to jak patrze wszystkie, które wklejasz. Coś robisz nie tak, ew. sam Dynomet nawala
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Nic nie nawala , po prostu jest taka funkcja jak wygładzanie wykresu i jej nie nadużywam.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V
Myśle że najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie swap-a . Taki agu za nieduże pieniążki można kupić i z wiązką nie było by problemu .
Ja u siebie robiłem właśnie swap z 1.6 na 1.8T (AUQ) no i troche roboty było . Garaż+kanał+ troche zdolności manualnych i swap-a zrobisz
Ja u siebie robiłem właśnie swap z 1.6 na 1.8T (AUQ) no i troche roboty było . Garaż+kanał+ troche zdolności manualnych i swap-a zrobisz
Był LEON jest SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości