Strona 2 z 181

: czw lut 25, 2010 15:36
autor: TAZ
W których volvo ta sprężarka byłą montowana ??

: czw lut 25, 2010 15:37
autor: Rafalek114
rafik_xx pisze:da się jakoś inaczej rozróżnić te sprężarki niż po numerze z tabliczki? problem w tym że posiadam K03s i nie wiem którą bo odpadła tabliczka z numerami.

da sie ...tyle ze patrzac na to zdjecie jakos nie umiem dojsc do tego ...obudowe masz tak jak k03 052 , policz ile masz lopatek 4x2 czy 6x2

auto jak na razie jeździ na seryjnym programie, tamten soft co był na te 207hp się wydupczył, jeśli to coś wogole było można nazwać programem - wgrany gotowiec z innego auta, niestety takich specjalistów tez mamy w polsce.
i pozniej ludzie mi wmawiaja ze sie nie da wiecej zrobic na k03s

[ Dodano: 25 Lut 2010 14:38 ]
TAZ pisze:W których volvo ta sprężarka byłą montowana ??
nie znam modelu ,ale to byly te ktore mialy 300km w serii

: czw lut 25, 2010 15:53
autor: TAZ
Ciężej to znaleźć niż myślałem bo jakieś foto bym zapodał i model auta. A co z turbinami z fiata kupy ?? Ile da się na takiej osiągnąć.

: czw lut 25, 2010 16:17
autor: rafik_xx
Rafalek114 pisze:policz ile masz lopatek 4x2 czy 6x2
4x2, poszukam jakie oznaczenie miały silniki octavii rs 180hp, po tym chyba najszybciej dojdę

: czw lut 25, 2010 16:33
autor: Chmielu
Rafalek114 pisze:nie znam modelu ,ale to byly te ktore mialy 300km w serii
To musiały być w takim razie S80 T6 :)

: czw lut 25, 2010 17:37
autor: _mumin_
Tu małe porównanie korb 1.9 TDI vs. 1.8T chyba nie muszę mówić która jest która :)

Obrazek

Obrazek

To już wiemy dlaczego warto zmienić korby na kute :P

[ Dodano: 25 Lut 2010 16:53 ]
to TD04-18T nie nadmucha 350 km :) sprężarka porównywalna wydajnością
i spool up do gt28rs . Sensowna moc do 320km.

: czw lut 25, 2010 18:23
autor: Rafalek114
rafik_xx pisze:4x2, poszukam jakie oznaczenie miały silniki octavii rs 180hp, po tym chyba najszybciej dojdę

nie musisz szukac to jest k03-052 ... porob reszte rzeczy i jedz to wystroic do kogos normalnego...uderz do mojego przedmowcy lub Krzyska "GTO"

[ Dodano: 25 Lut 2010 17:29 ]
Fotki TD 04-18T

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3bd7a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7bb3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2a582.html

: pt lut 26, 2010 04:18
autor: Dzigit84
Wyszperalem ze TD04-18t siedzi w S60 i V70R

: pn mar 01, 2010 21:08
autor: TAZ
Coś już mamy ale teraz kolejne pytanie. WTRYSKIWACZE. Jakie ohmy i jakie ccm do jakiej mocy wystarczają. :grin:

: wt mar 02, 2010 18:12
autor: Rafit
A może coś o silniku "AWT" dłubię coś takiego u siebie w aucie.
Z wtrysków mam do wyboru pod ręką albo te z AWT albo te z AGU
Do tego mam turbinkę K03S o ile się nie mylę z Audi 180ps.
Do tego FMIC z T5 i wydech przelotowy 2,5" z koncowym VR6
:bajer:

: wt mar 02, 2010 23:07
autor: Rafalek114
Rafit pisze:A może coś o silniku "AWT"
z tego co mi wiadomo to wzdluzny ,a nie poprzeczny ,czyli jak pchasz do poprzecznego to caly osprzet do zmiany
Rafit pisze:Z wtrysków mam do wyboru pod ręką albo te z AWT albo te z AGU
te i te do dupy bo chyba 280cc jak sie nie myle
Rafit pisze:Do tego mam turbinkę K03S o ile się nie mylę z Audi 180ps.
to tez wiele nie mowi bo jak k03-026 to rewelacji nie ma ,ale mocniejsza niz seryjne k03 np z AGU
Do tego FMIC z T5
jakiego z klima czy bez klimy ??

: wt mar 02, 2010 23:19
autor: Rafit
Rafalek114, ja już to wszystko mam upchane :-) Kwestia ewentualnych zmian ;-)
Obrazek

: śr mar 03, 2010 00:58
autor: Rafalek114
Bardzo mocno masz napiety dolot od t do ic ...przedziel go jeszcze jakas zlaczka bo bedzie ci sie wyczepial z tych gum...i przy przepustnicy jeszcze tez bym troche poprawil ,ale to tylko moje teorie

ps szkoda ze nie masz ic z t5 bez klimy ,bylby wiele wydajniejszy (jest sporo grubszy)

: sob mar 06, 2010 01:11
autor: Raschey
Witam.
Ktoś sprawdzał na własnej skórze jak się sprawuje przerobione turbo od Karambola ? Jakieś sprawdzone opinie ?
http://moto.allegro.pl/item942419501_tu ... a_k04.html
Spotkałem się z opinią że starcza do 230KM. Tak się zastanawiam czy dobrze myślę.
Tzn. ja to tak rozumię że oddaje swoje turbo z Golfa IV 1.8t 150PS, płacę za regenerację/modyfikację 500 zł-tyle było przynajmniej ostatnio ("nowa" 1300zł), wsadzam, daje wtryski 320cc, pompa da rade do 250PS, stroje i mam 230PS do codziennej bez fuckup-owej jazdy. No i IC. Czy jest jakaś możliwość nie zakładania frontowego IC do takiej mocy ? Pytam bo zastanawiam się nad najtańszym rozwiązaniem, a to już jest trochę grzebania z IC. Szkoda że nie da się zastosować takiego rozwiązania jak z Turbo typu P&P. Przy takim etapie modyfikacji chyba właśnie zrobienie IC jest najkosztowniejszym zabiegiem. I to nawet jak sam to sobie zrobie w garażu.