Strona 2 z 3

: pn lut 22, 2010 20:37
autor: bimbo41
A jak z uturbieniem tego bo patrzyłem po cenach to sa duzo wyzsze niz wzmocnienie 1.8 t
Wiec temat jest dosc ciekawy licze na wasza pomoc

: pn lut 22, 2010 20:41
autor: daniel1d
bimbo41 pisze:A jak z uturbieniem tego bo patrzyłem po cenach to sa duzo wyzsze niz wzmocnienie 1.8 t
Po jakich cenach patrzyłeś i czego ?

: pn lut 22, 2010 21:08
autor: xander_88
bimbo41 pisze:I do tego R32 skad wziac skrzynie i elektryke czy to duzy problem i jakie koszty
mozesz podbic do "Gruchyarl" z kingsoftu z tego co pamietam sprzedawal te silniki - cale kaplety pod swapa z napedem itd. za chyba 8-9 kola ... (z tego co pamietam byly one z audi i to byly te nowsze nie 242koni tylko 250 )
PS: jak szalec to szalec :grin: bierz r36 z passka :)

[ Dodano: 22 Lut 2010 20:09 ]
pozatym on wlasnie ma r32 w mkII :)

: pn lut 22, 2010 21:21
autor: bimbo41
No na allegro jest R36 kompletny za 8000 ale golf to chyba na przednich kolach bedzie jechal
I ciekawe jak z pólosiami itp czy duzo przeróbek


Teraz juz nie wiem co tu robic chciałbym te ok 300 km ale nie wiem jaki silnik opcji jest wiele ale im mniejsze koszty tym lepiej jakby ktos mogł minej wiecej cenowo ile by taki swap do 2 kosztowal
Opcji jest kilka :) ale która najlepsza ???

: pn lut 22, 2010 22:36
autor: Rafalek114
Musisz wiedziec czego chcesz , jak chcesz 300km i koniec to nie szedlbym w duza pojemnosc ,jak chcesz wiecej mocy to 1,8t odpada ,bo koszta powyzej 350km robia sie ogromne , W sprawie 1,8t mozesz napisac do GTO lub chlopakow z CTR oni robili mojego swpaa w mk3 i wyszlo ok -robota ogarnieta dobrze i za rozsadne pieniadze . Na swapa przygotuj sobie luzne 10-12klockow ,plus zrobienie mocy mysle ze tez spokojnie plus 10klockow chyba ze nie bedziesz robil na nowych gratach , to zmienia zuplenie postac rzeczy ....i zalezy jaki motor wybierzesz , albo idz w bam ,lub apx plus zrobic hybryde z k04 wieksze wtryski i tez bedzie pod 300...trzeba pomyslec

: pn lut 22, 2010 22:42
autor: daniel1d
Wydaje mi się że taniej by wyszło zrobić silnik od R32 na 300km niż 1.8T.

: pn lut 22, 2010 23:03
autor: bimbo41
A moze zalozyc turbine do 1H bo to ma duze mozliwosci a silnik lezy :) i czeka .
Trza mu tylko remoncik zrobic

: pn lut 22, 2010 23:17
autor: Niemiec
najtaniej i najłatwiej to chyba będzie podkręcić 2.0 TFSI

: pn lut 22, 2010 23:20
autor: Koniu14
no tylko ze silnik 1H jest cały kuty + głowica 16 to juz 200 prawie .. :bajer:

: wt lut 23, 2010 19:37
autor: bimbo41
Jednak wybór padnie na 1.8t najprawdopodobniej AUQ ale to jeszce przemyslimy

: śr lut 24, 2010 02:25
autor: Rafalek114
bimbo41 pisze:Jednak wybór padnie na 1.8t najprawdopodobniej AUQ
=D>

: śr lut 24, 2010 02:35
autor: Rafit
Panowie już tu zapytam aby nie śmiecić.

Robiłem swapa na silnik AWT z Passata B5 do Golfa i zauważyłem, że pompa paliwa z baku Passata jest chyba z jakimś elektronicznym czujnikiem itd. Ona podejdzie do baku MK3 czy muszę kupić jakąś konkretną pompe paliwa? Jak już mam kupować to mam kupić jakąś wydajniejszą czy coś? Moc koło 200 koni.

Do baku MK3 potrzebuję taką pompę: ?
http://www.pompypaliwa.istore.pl/sklep, ... 273,0.html

: śr lut 24, 2010 09:57
autor: hunterek
Rafit, Do 200KM wydoi ;)

: śr lut 24, 2010 11:02
autor: Rafit
hunterek, tylko jaką pompę muszę mieć tą passatowską jakoś wcisnę, czy muśże z MK4 ?