Strona 2 z 2

: śr gru 16, 2009 13:38
autor: Rafit
Rafalek114, głownie chodzi o to, że auto które kupiłem miało wbite AEB wszędzie. Widoczie komuś padł silnik i wstawił blok z głowicą z AWT, bo komputer, instalacje itd są z AEB. Ciężko powiedzieć jaką to ma historię.

A jak to jest z tymi N249 i N112. Może coś więcej o nich?

Wie ktoś może gdzie można kupić zaślepkę do EGR

: czw gru 17, 2009 00:01
autor: Paulus
Rafit pisze:Paulus, co do oryginalnych rur to mam ogromny bałagan, ponieważ silnik był z Passata, a teraz mam trochę osprzętu tego i trochę tego.

Mój silnik to AWT (a przynajmniej głowica i blok :green_fuck: ), bo reszta to raczej AEB

Jesteś pewny? Co do tego różowego, bo mi się osobiście wydaje, że dobrze go podłączyłem wg schematu. Przynajmniej ja to tak widzę. Niebieski jest na pewno poprawny, bo siedział w TIPie już od początku jak go kupiłem.

...
To nie gra roli z jakiego auta. Ten króciec powinien być umieszczony na rurze z kwasiaka wychodzącej z turbiny. Do niego trzeba podłączyć N75 :D

: pt gru 25, 2009 01:17
autor: Rafit
Paulus pisze: To nie gra roli z jakiego auta. Ten króciec powinien być umieszczony na rurze z kwasiaka wychodzącej z turbiny. Do niego trzeba podłączyć N75
No teraz już to wiem, przeanalizowałem dokładnie ten schemat, po prostu będzie musiałoby dorobione wejście do dolotu, który mi zrobi firma, tak samo jak do DV. Zresztą zalazłem oryginalny wtyk do DV i N75 z MK4 i teraz widzę, że wychodzi dokładnie nad turbinę w miejscu jej wyjścia.

Mówimy dokładnie o tym: :hmm:
Obrazek


Mam jeszcze pytanie odnośnie DV wyczytałem, że można go wywalić i wrzucić zamiast tego blow-off jednak, wychodzi, że lepiej byłoby dać blow-off zaraz przy przepływomierzu. A z drugiej strony słyszałem, że bow w 1.8t lubi bardzo źle działać na silnik. Jak to jest?

Obrazek

: wt gru 29, 2009 21:49
autor: Fido_dido
tylko forge i jak chcesz psst to hybrydę 50/50 bo może wywalać błędy :)

albo w ogolę kupić zamknięta dv i mieć spokój

: wt gru 29, 2009 22:16
autor: Rafit
Fido_dido, mówimy o takim ?
http://allegro.pl/item852132274_zawor_r ... forge.html

Coś więcej na temat 50/50 hybrydy? Na jakiej zasadzie to wtedy jest :bajer:

[ Dodano: Wto Gru 29, 2009 21:17 ]
Fido_dido pisze: albo w ogolę kupić zamknięta dv i mieć spokój
No tak ale to wtedy wystarczy oryginał zostawić.

: wt gru 29, 2009 22:41
autor: GMS
błędów nie będzie na tym forge ale kiepsko go słychać w s4 testowałem gdzie jest większe ciśnienie doładowania zresztą jest o tym oddzielny temat poszukaj

: śr gru 30, 2009 00:12
autor: Rafit
No to co jest warte polecenia co będzie dawało jakiś przyjemny dźwięk, bo wstawianie zaworu za 600zł tak po nic to mija się z celem.

W którym miejscu najlepiej montować blow-off w 1.8T ?

: śr gru 30, 2009 09:18
autor: Fido_dido
Tak Rafit to ten z linka

chodzi o to ze taki zawór upuszcza 50 procent do atmosfery 50 do układu i dzięki temu nie wywala błędów


gada fajnie poza tym ma opcje zrobienia go 100% bovem otwartym i 100% bovem zamkniętym tak jak i 50/50


wiec najlepiej kupić forga


jeśli nie będzie ci wywalać błędów zamontujesz go jako 100% owarty jesli tak jako hybryde


bo jeśli kupisz zwykłego otwartego bova może wywalać błędy auto nie będzie jechać dużo palić i wkoncu sie skonczy tak ze kupisz na końcu forga

: czw sty 21, 2010 16:46
autor: wosiek
do siebie kupilem bova od properfekt, auto slabsze,przelewa silnik, po 50 km zacząl się dlawić czasami, ogólnie jak chcesz na próbę to mam swojego,
jedyny + jest taki że zajebiście syczy ale innych się nie dopatrzylem

: czw sty 21, 2010 16:51
autor: Rafit
wosiek, chyba zostanę jednak bez blow-offa, bo z tego co się orientowałem to przynosi tylko problemy. Może później pobawię się w jakąś hybrydę.

: ndz sty 24, 2010 19:53
autor: TAZ
Tak sobie grzebę i przeglądam i natrafiłem na coś ciekawego, co pewnie nie jednemu się przyda:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2666114
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3111538&page=2

: pt lut 05, 2010 12:42
autor: trabirider
sorry ze sie wtrace do tematu ale robie podobna hybryde i moze to tobie tez bedzie potrzebne.
na zdjeciu jest zaznaczony zawor do zmiany (napinania) rozrzadu ale ja mam inna wiaske silnikowa i chce go ominac.
1. nic nie robic tzn. nie podpinac
2. zmienic napinacz na taki bez zaworka
3. zmienic napinacz na taki bez zaworka + zmienic walek ssacy

z gory dzieki Obrazek

: ndz maja 02, 2010 16:51
autor: snaki
Rafit, mam problem z zamocowanie chłodnicy z turbo mógł byś wysłać zdjęcie jak to wygląda u ciebie

: śr maja 05, 2010 19:18
autor: Rafit
trabirider, mam identyczną sprawę z tym. To są zmienne fazy i z tego co wiem, to przy wyższych obrotach auto nie będzie po prostu miało odpowiedniej mocy. U mnie jest to chwilowo nie podłączone. A z tego co się dowiedziałem trzeba wymienić wałki i napinacz.