Problem spalanie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
To i ja sie pochwale spalaniem
W mieście - też nie zawsze dogrzany - ok 14-15l przy rozsadnej jeździe, ale jak sie dogrzeje ok 13litrów (poducent pzewiduje 13,2l)
w trasie - jak lece te 90km/h niecałe 8litrów, ale jak przelotowo 120km/h to ok9-10litrów. Wszyscy mówią że mam ciężką nogę, a poza tym u mnie cały czas kręci się wał (nawet jak tył nie ciągnie) więc i opór ma nieco wiekszy. Wersja 180KM z wtryskami 320ccm...narazie
Co prawda nie kupiłem tego auta aby było oszczędne, ale wydaje mi sie że w miescie o ten litr pali przy dużo.
W mieście - też nie zawsze dogrzany - ok 14-15l przy rozsadnej jeździe, ale jak sie dogrzeje ok 13litrów (poducent pzewiduje 13,2l)
w trasie - jak lece te 90km/h niecałe 8litrów, ale jak przelotowo 120km/h to ok9-10litrów. Wszyscy mówią że mam ciężką nogę, a poza tym u mnie cały czas kręci się wał (nawet jak tył nie ciągnie) więc i opór ma nieco wiekszy. Wersja 180KM z wtryskami 320ccm...narazie
Co prawda nie kupiłem tego auta aby było oszczędne, ale wydaje mi sie że w miescie o ten litr pali przy dużo.
Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
hunterek,
czujnik 4piny 2 piny dają na liczniki 2 do kompa , może dostawać cały czas dawkę jak na ssaniu , wtyczka kwadratowa albo z jednej strony owalna
T_M_K, czujnik temperatury cieczy ? ten co jest na wezu ?
czujnik 4piny 2 piny dają na liczniki 2 do kompa , może dostawać cały czas dawkę jak na ssaniu , wtyczka kwadratowa albo z jednej strony owalna
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 10:16 przez T_M_K, łącznie zmieniany 1 raz.
To co zaznaczyl to jest czujnik temp. cieczy jak sie nie myle, to akurat u siebie wymienilem bo wskazowka od temp wariowala jak chorągiewka na wietrze.
TAZ, a tobie o ktory czujnik chodzi? Sprawdzil bym tez u siebie , moze to jest powodem wiekszego spalania. Bo z tego co zauwazylem to jadac z domu do pracy dojezdzam na zimnym silniku. Wracajac z pracy do domu , ta sama droga pod domem silnik ma juz ok 50* wiec wydaje mi sie ze cos moze byc nie tak. Co byscie obstawialli zeby sprawdzic ? Ps. Komputer bledow nie wykazuje.
TAZ, a tobie o ktory czujnik chodzi? Sprawdzil bym tez u siebie , moze to jest powodem wiekszego spalania. Bo z tego co zauwazylem to jadac z domu do pracy dojezdzam na zimnym silniku. Wracajac z pracy do domu , ta sama droga pod domem silnik ma juz ok 50* wiec wydaje mi sie ze cos moze byc nie tak. Co byscie obstawialli zeby sprawdzic ? Ps. Komputer bledow nie wykazuje.
Czujnik może oszukiwać temp, a komp mimo tego nie wywali błędu. Znajomemu w TT spadło spalanie poniżej 11 litrów po wymianie czujnika na ori z serwisu, ale nowy. Na żółto zaznaczyłem akurat czujnik temp silnika, ale w moim AGU z 99 roku mam 4 pinowy, a tu są dwa dwupinowe. Czarny do zegarów, a niebieski do kompa.
jaka jest plus minus cyfra za ten czujnik w aso ??mowa o tym zaznaczonym na zolto
zwyklym miernikiem mozna sprawdzic czy jest uszkodzenie ?
zwyklym miernikiem mozna sprawdzic czy jest uszkodzenie ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 20:37 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.
dead slow but still forward
- Majiic
- Czerwona Strzala
- Posty: 1047
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
- Lokalizacja: Gdansk/Stegna
- Kontakt:
a moze sam sie jeszcze dotankowuje???swinkz pisze:Powiem wam, ze jak czytam to co piszecie to mam wrazenie ze wszyscy macie cos nie tak z tymi silnikami
Ja przy moim MKIV 1.8T AGU mam w miescie spalanie 10,5l/100km... A uwierzcie, ze nie jezdze oszczednie jak narazie od roku najwiecej mialem 11,3l
//EDIT: Na trasie z Karpacza do Warszawy jak jechalem (czasem do 195kmh) wyszlo mi po dojechaniu 7,5l/100km.
Kolego to u Ciebie jest raczej coś nie tak. Kolega ma 150KM w A3 i jemu w trasie poniżej 8l udało sie zejść raz - ale jechał jak babcia. Przy 195km/h to 1.8T 150KM powinien spalać ok 14l. Masz fisa?? tam sobie sprawdz spalanie chwilowe i średnie...
Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
po miescie mi pali 10,5 do 11,4
ale w trasie mam bez problemu ponizej 7,5 i sa to predkosci pod 130
przy bucie niepatrze
ale w trasie mam bez problemu ponizej 7,5 i sa to predkosci pod 130
przy bucie niepatrze
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 17:43 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.
dead slow but still forward
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości