Strona 2 z 3

: sob lip 26, 2008 23:22
autor: MiChAoS
hmm no to zagadka sie zrobla :) sprawdz na spokonie jeszcze sabie wszystkie wezyki podcisnienia i oblukaj dolot, kabelki moze jednak cos znajdziesz... VTG wapie zeby sie podjeli takiej rzeczy ale zawsze mozna sprobowac

: ndz lip 27, 2008 21:13
autor: RADEK1985
Jutro bede miał na chwile nowa przepływkie to podłacze zobacze jak bedzie sie zachowywał Kolega mi polecił firme unitronic w warszawie a jeszcze jedno jak byłem w kreatorze to kazali mi przepustnice zmienic bo cos soe z nia działo ze nie morzna było adaptracji zrobic to kupiłem druga zrobili mi adaoptacje to troche mu sie poprawiło pompuje 0.7 bara teraz i tak za moła jak na to moc

[ Dodano: 29 Lip 2008 20:14 ]
Witam juz nie wiem sam sproboje jeszcze podmienic przepływkie wczoraj czysciłem cały układ turbo sprawdzałem czy nie ma nieszczelnosci nigdzie troche w ic oleju było to go wyczysciłem i troche sie polepszyło pokazał mi wczoraj 0.8 bara przy max doładowaniu ... Mam pytaNKO do was napiscie mi ile wam doładowuje po chipsie bo jestem ciekawy moze jest umnie juz dobrze

: czw lip 31, 2008 11:17
autor: zając_GTI
I co tam Radek w temacie się dzieje, podmieniłeś ta przepływkę bo słyszałem że kupiłeś cos tam, jest poprawa...?

: czw lip 31, 2008 14:04
autor: kyfy
A ja myślę ,że to stożek narobił syfu. Stożek w 1.8T to zło.

: czw lip 31, 2008 15:49
autor: zając_GTI
kyfy pisze:A ja myślę ,że to stożek narobił syfu. Stożek w 1.8T to zło.
tak właśnie mogło być :chytry:

: czw lip 31, 2008 17:20
autor: RADEK1985
Przepływkie wymieniłem o wiele lepiej chodzi ma buta jest zrywniejszy i szybciej sie wkreca mysle ze juz chyba wszystko o.k

: czw lip 31, 2008 21:25
autor: vwbartus
kyfy pisze:A ja myślę ,że to stożek narobił syfu. Stożek w 1.8T to zło.
Piasłem juz gdzies o tym ale RADEK1985, ma swoje zdanie o tym :/ Przeczytałem caly temat i moge powiedziec ze na 95% to własnie przez ten stozek dostal sie syf do ukladu najpierw wpadl do przeplywomierza i go czesciowo zapchał a pozniej dostal sie dalej ;/
RADEK1985 pisze:0.8 bara przy max doładowaniu
ja usiebie mialem 1.0
RADEK1985 pisze:mysle ze juz chyba wszystko o.k
chyba nie wyzuc stozek i wruc do oryginalu :bajer:

: czw lip 31, 2008 23:30
autor: andrzej gti
vwbartus pisze:chyba nie wyzuc stozek i wruc do oryginalu
On już to zrobił.

: pt sie 01, 2008 12:27
autor: RADEK1985
ba ze pompuje 0.8 bara to wina softu bo wszystko jest dobre ale i tak teraz to ładnie smiga :D :grin:

: śr sie 06, 2008 10:16
autor: mirass
RADEK1985 pisze:ba ze pompuje 0.8 bara to wina softu bo wszystko jest dobre ale i tak teraz to ładnie smiga :D :grin:
ja na 173KM na chwilę obecną ładuje 0.8 bara. Póki nie mam FMICa nie ma sensu walenie powietrzem bo i tak jest mega gorące.

: śr sie 06, 2008 11:25
autor: mr_exclusive
ja ostatnio miałem ten sam problem, pojechałem na manie i wykorzystując okazję zaliczyłem hamownie i tu ku mojemu zdziwieniu wypluło 171KM :crazy:
jako że u siebie mam bardzo "przewiewny" filtr, obstawiłem na przepływkę,
dziś zamontowałem i od razu można odczuć spory wzrost mocy, myślę że wróciło moje 201KM :jezor:
co najśmieszniejsze to po starej przepływce wcale nie widać iż była zużyta.

: śr sie 06, 2008 13:34
autor: waciak
RADEK1985 sprawdź jeszcze jedną rzecz ;) Ja miałem to u siebie w Audi.Raptem silnik stracił około 30% mocy... i okazało się,że pekł (minimalnie) kolektor wydechowy (między głowicą a Turbo) i drastycznie spadło doładowanie ;) Znajomy mechanior powiedział mi że to częsta przypadłość silników 1,8T. pzdr.

: śr sie 06, 2008 15:20
autor: RADEK1985
ja mysle ze juz jest dobrze a jak sprawdzic czy to jest pekniete ???????

: czw sie 07, 2008 10:32
autor: waciak
Lusterkiem ;) Skoro mówisz że już ok to luzik :) Zresztą jeśli nie zauważyłeś że silnik szczególnie jak jest zimny troszkę inaczej (głośniej) chodzi to u Ciebie tego nie będzie :) pzdr.