Strona 98 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 08, 2014 17:55
autor: gentki
ja zrobilem to tak, z oryginalnej instalacji wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto następnie modyfikacja w sterowniku i tyle, w opornik się nie bawię. Dodam że immo pierwszy raz usunąłem i poszło bez problemu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 08, 2014 18:46
autor: slawko333
gentki pisze:wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto
niebardzo to sie trzyma kupy
rozumiem ze powywalales tak jak w tym temacie zagranicznym? ten filtr weglowy tez mozna usunac i w kompie tez trzeba grzebac cos?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 08, 2014 19:05
autor: gentki
chodziło o to że wszystkie wtyczki jak do tej pompy powietrza, od klimy bo w mk1 nie bedzie, filtr weglowy, druga sonda, impulsator, i inne wtyczki wywalilem z instalacji, pozostalo to co obsluguje silnik :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 09, 2014 18:52
autor: homer21
Pany Pytanko mam , w AGU jak usunąć limiter doładowania ? hmmmm wpiąłem DET3 i odcina mi przy 0,7 bar n75 leży na podszybiu wg zrobione na MBC, Kolejne pytanie Co w AGU steruje Ciśnieniem doładowania ? na pewno nie n75 i nie ma tam czujnika ciśnienia doładowania :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 01:24
autor: ADi997
Ecu przelicza z przepływki.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 06:58
autor: jackdaniel1125
Zrób sobie mape analogową czyli zczytaj wartości z przepływki i poprostu ją wywal :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 09:34
autor: homer21
jackdaniel1125 słuchaj możesz bardziej mi to wytłumaczyć ? ale jak wywale przepływkę to sterownik będzie widział błąd, ogólnie MAF jest wpięty pod deta w chwili obecnej, tak sobie myśle i gdybyś mi powiedział który pin w kości MAF'u odowiada za dawkę po prostu zrobi bym sobie ały zasilacz który cały czas wysyłał by do sterownika jeden sygnał :D

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 11:34
autor: jackdaniel1125
Na ecumasterze ci nie wytłumacze bo ja osobiście używam tańszej wersji czyli DEC ale wszystkkie pytania i odpowiedzi będziesz miał w tym temacie http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest troche czytania :bajer:
Nie powinien wywalać błędu bo przepływki nie będzie ale ecumaster będzie oszukiwał ecu tak że jest

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 13:38
autor: ADi997
Nie jestem pewien ale jak masz mapa wbudowanego w det3 to możesz wywalić przepływke i podpiąć wyjście ze świni do wejścia maf w ecu z odpowiednią mapą i wtedy ecu nie będzie wywalał przeładowania bo mu ustawisz tyle ile na ori programie jest.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 14:45
autor: Fahoo
zabawy z usuwaniem przepływki w benzynie zostawił bym komuś bardziej kumatemu :jezor:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 10, 2014 17:13
autor: homer21
dokładnie jak piszesz ADI disiaj robiłem tą zmiane z maf to map ale bez wpiętej sondy AFR sę nie obejdzie niestety .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 11, 2014 22:24
autor: gentki
panowanie mam dwa pytania, czy to podciśnienie można zaślepić, na moje oko połączone to z evapem jest
Obrazek
Obrazek
drugie pytanie dotyczy się kontrolki oleju, w mk1/mk2 jest rozróżnienie na liczniku i na czujnikach- ciśnienie niskie/wysokie. Jak podłączy taki licznik z silnikiem z mk4, który ma jeden czujnik?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 12, 2014 21:40
autor: homer21
normalnie wywalasz ja zaślepiłem to

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 12, 2014 21:58
autor: gentki
właśnie pytam bo przy turbo jest to oraz drugi przewód od gruszki. Od gruszki zostawiam a ten wyrzucam. Dzięki. :pub: