Strona 94 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 22, 2014 10:11
autor: driVWer
Może mi ktos pokazac gdzie w silniku AJQ znajde czujnik temperatury cieczy chłodzącej?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 22, 2014 18:51
autor: ADi997
driVWer pisze:Może mi ktos pokazac gdzie w silniku AJQ znajde czujnik temperatury cieczy chłodzącej?
Na plastikowym króćcu przy głowicy.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 26, 2014 11:34
autor: Fahoo
k24 pisze:Dokładnie 2.2bara ta turbina biła. I nie była to hybryda.
hhahahah chyba razem z atmosferycznym patrzyłeś :panna:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 00:54
autor: t_precis
Witam
Temat może i wałkowany ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi jasno czarne na białym.
Pacjent to golf mk2. W trakcie swapu na 1.8T AUM z mk4.

Ława jest z mk3.

Pytanie:
Jakie dokładnie mają być wahacze, przeguby i półosie ??

Do dyspozycji mam wahacze z mk2 i mk3, półosie z mk2 z przegubami i półosie mk4 z przegubami wewnetrznymi bo zewnetrzne nie podejda.
Flansze na skrzyni sa ori mk4.

dodam, że krótka półoś pasi od mk4 bo jest taka sama jak z mk2, a więc wystarczy zmienić przegub zewn. na mk2 i bedzie git.

Prosze o sprawdzone warianty, że takie i takie wahacze i do tego takie i takie półosie z przegubami i flanszami, żeby nic nie haczyło, nie było za długie czy rozciągniete nadmiernie :pub: :pub:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 11:55
autor: S.
Ja mam AUQ na skrzyni 5b, a więc to samo co AUM
t_precis pisze:Jakie dokładnie mają być wahacze, przeguby i półosie ??
Ja mam sanki z mk3, wachacze, przeguby, półośki z mk2 1.8. Flansze zmieniłem na 100mm z TDI i wszystko żyje.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 12:22
autor: t_precis
Flansze z mk3 1.9 TDI 90 czy 110 KM ? czy tu i tu są te same ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 15:58
autor: S.
Generalnie skrzynie te same. Więc i flansze tez ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 17:29
autor: jackdaniel1125
Witajcie.W końcu udało się doczytać do końca temacik :helm:
Jednak pozostaje sporo pytań
Robie swapa w mk2 syncro na 1.8 t AGU Planowana moc 300+ zbieram graty puki co i tak
Turbo : http://allegro.pl/turbo-turbina-gt35-30 ... 36412.html" onclick="window.open(this.href);return false; brać chłodzenie z chłodzeniem wodą?Wiadomo chińczyk ale sprawdze czy nie jest aż tak konieczne
kolektor: żeliwo czy kwasówka?
Fmic : http://allegro.pl/chlodnica-powietrza-i ... 14676.html" onclick="window.open(this.href);return false; taki da rade ?Mam takowy wpasowany w pas przedni w mk2
Wtryski 440ccm będą pewnie małe jakie większe wtryski podejdą pod kolektor od agu?
Pompa: bosch 044 regulator 4 bary
Przelot 2,5' z dp 3'
To na przyszły sezon z mechaniki next kucizna
Powiedzcie czy napędy wytrzymają, skrzynia do wymiany na tą z g60 syncro sprzęgło raczej spiek będzie
Program na początek jakieś strojenie na ori ecu a za jakiś czas zmiana tylko na co? Lepiej pakować ME 7.5 czy standalone?
Każda podpowiedz mile widziana :) Pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 20:49
autor: slawko333
jestem na etapie swapu 1,8 t AUM do corrado, zostawic ori skrzynie z 1,8 t czy z corrado 2,0 16v? obecnie sanki sa z mk3, wachacze z mk3 gti, polosie z gti, zrobilem to dla hebli 288 i takie chce zostawic, czy jesli zostawie skrzynie z 1,8 t to moge zostawic polosie te co mam czyli z mk3 gti, zmienic tylko przegub wewnetrzny na ten z 1,8 t, czy zakladac cale polosie z 1,8 t? czy moze zmienic flansze w skrzyni i zostawic cale polosie te co sa czyli mk3 gti
druga sprawa, tylne lapy siadaja na poduchy bez zadnych przerobek, a jak jest z przednia? w jednym temacie znalazlem ze trzeba przespawac otwor o 1 cm

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 22:35
autor: kappi
slawko333, dokładnie w przedniej łapie trzeba porzeźbić z otworem bo ori nie podchodzi.
Co do półosi to moim skromnym zdaniem jeśli zmienisz flansze na te z mk3 to masz pewność, że półosie z przegubami od mk3 wejdą elegancko, natomiast przy półosiach z mk4 może być różnie.. bywają różne opinie.
Jeśli chodzi o tylne łapy to od strony pasażera nieraz konieczna jest podstawka która podniesie troche silnik ale to czy będzie u Ciebie potrzebna to wyjdzie jak już włożysz silnik, będziesz widział wtedy czy jest lekko pochylony na bok czy nie :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 22:43
autor: k24
ile w sumie wytrzyma skrzynia z 1.8t? 5b krótka. lata ktoś na takiej z mocą 320+ ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 27, 2014 23:00
autor: homer21
JA mam wszystko z mk2 łapy również i wszystko pasowało bez rozwiercania itd P&P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 28, 2014 07:14
autor: slawko333
a czy robiliscie jakis dodatkowy otwor w scianie grodziowej ew powiekszaliscie na wiazke z 1,8 t? mam wiazke z angola, wchodzi z lewej strony, po czym wedruje na prawa strone do skrzynki bezp, chcilabym zostawic tak, i umiescic tam gdzies skrzynke

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 28, 2014 08:42
autor: kappi
slawko333, chcesz władować do mk2 instalacje na skrzynce bezpieczników z mk4 ??
ogółem cała instalacja z mk4 (z komory i wnętrza) jest prawie, że zbędna w mk2..
w środku zostaje wszystko z mk2 natomiast z mk4 zostaje to co na silniku siedzi, kilka przewodów jest połączone ze skrzynką bezpieczników no i dwie ori wiązki do sterownika. W komorze (lub gdzie sobie umieścisz) dodatkowo wykorzystujesz jeszcze 2 albo 3 przekaźniki.
Inaczej wygląda sprawa jeśli planujesz wszczepić do mk2 ESP itp to już troche więcej jest dłubaniny z przewodami.