Strona 93 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 17, 2014 15:34
autor: szpieg
Obrazek
przy 4,2 bar (60 psi) OEM pompa daje tylko 110 l/h

najlepszym obecnie dostępnym rozwiązaniem jest:
http://www.deatschwerks.com/products/fu ... ail-detail" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 17, 2014 16:07
autor: pusieq
szpieg, dobrze że wstawiłeś, właśnie szukałem kiedyś pompy z DW, ale akurat takiej nie znalazłem, raczej nie dostępne w PL??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 18, 2014 06:29
autor: XYZ...
http://www.topendpower.pl/c/pl/32_106/1 ... aliwa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tomson.com.pl/pol_m_Uklad-Pa ... a-199.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://sidmotorsport.pl/pl/30-pompy-paliwa" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 18, 2014 23:02
autor: czaja86
XYZ..., po co wklejasz te linki jak tam nie mam pomp DW65V a są DW65c które są inne :banghead:
Jeśli chodzi o wydajność to jest jeszcze jakaś pompa którą robi APR ale ma mniejszą wydajność a koszt podobny do tej DW.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 01:38
autor: przeziom
Cześć.
K03 jest w stanie napompować 1.2 bara?
Jak nie, to jaka suszarka jest w stanie to osiągnąć? K03s da radę ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 09:08
autor: powel19
Czy K03s da radę to nie wiem, ale GT28RS na pewno tyle napompuje :hmm: ale to już poważny talar wchodzi w rachubę :chytry:
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... -0-86.html

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 09:17
autor: szpieg
przeziom pisze:Cześć.
K03 jest w stanie napompować 1.2 bara?
Jak nie, to jaka suszarka jest w stanie to osiągnąć? K03s da radę ?
zdrowa k03s da rade ale to maks co moze wydmuchac, oczywiscie przelotowy wydech jest konieczny

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 09:30
autor: driVWer
ja mam u siebie założoną turbine a zudi S3 dokładnie nie wiem jakie to oznaczenie jest ale mi pompuje 1,5 bara

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 10:13
autor: szpieg
w s3 byla k04

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 14:06
autor: powel19
Tak tylko że, założenie zarówno K04 jak i GT28RS wymagają przeróbek kolektora, układu wydechowego no i oczywiście programu (i chyba jeszcze dolotu), jeśli faktycznie chcesz z nich mieć jakiś pożytek :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 14:33
autor: driVWer
powel19, dokładnie tak. Jedna rzecz pociąga ze sobą kolejne sprawy do zrobienia :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 19, 2014 22:10
autor: czaja86
szpieg zobacz na auto gregor10 i nie gadaj że max to 1,2 Bara z K03s bo tam dmuchało więcej.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 20, 2014 23:45
autor: k24
Dokładnie 2.2bara ta turbina biła. I nie była to hybryda.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 21, 2014 19:59
autor: misaki
Panowie, od czego jest wtyczka 35, zaznaczona na czerwono?? Oczywiście dotyczy instalacji 1.8t BAM.

Obrazek