Strona 90 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 25, 2014 20:43
autor: Filip954
S. pisze:chcesz pozbyć turbine chłodzenia wodą?
to jest wejscie od dodatkowej pompki obiegowej, która z tego co kojarze pompuje jeszcze chwile po zgaszeniu silnika, a główne chłodzenie jest z bloku.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 25, 2014 21:09
autor: kappi
łapy bym nie rzeźbił bo wtedy na tej drugiej "całej" stronie łapy będą za duże naprężęnia wewnętrzne, które mogą przekroczyć granice wytrzymałości i będzie kupa :popcorn:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 25, 2014 22:32
autor: Filip954
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ost2171034" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj niby gosciu pisze zeby przysunąc spływ max do bloku i zebrac troche łape...
edit:
coś takiego
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ost2176000" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 25, 2014 23:40
autor: homer21
Filip bierzesz się za przeproszeniem od DUPY strony bo na kij przerabiać łape nie prosciej spływ oleju ciśnienia tam nie ma więc już masz odpowiedz jak to zrobić xD ja jak do mk2 robiłem to nikogo nie pytałem i sam dochodziłem :P

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 26, 2014 00:00
autor: Filip954
Zawsze lepiej się upewnić, po to w koncu jest forum i ten wątek, najłatwiej będzie dla mnie lekko łapę podszlifowac, tylko zależy ile uda mi się przesunąć spływ.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 26, 2014 23:44
autor: homer21
Masz racje, Próbuj myślę że tak będzie łatwiej jak nie to będziesz musiał coś modzić z odpływem

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 27, 2014 17:52
autor: michal_m18
Filip954 proponuje założyć łapę od syncro, ja u siebie przerabiałem to samo, tyle ze w mk2, silnik tez bam. Łapa miałem od mk2 syncro, ale z tego co sprawdzałem, to ETKA wywalała, że w b3 jest to samo. Łapa ma 3 otwory, nie tak jak w standardowej 4 i wszystko pasuje idealnie :)

A teraz pytanie, jaki intercooler zamontować do mk2, silnik 1.8t bam ok. 260km??

Kod: Zaznacz cały

/code],

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob cze 28, 2014 08:54
autor: homer21
michal_m18 pisze:michal_m18
masz wiele możliwości np. e46,iveco, lub pójść o krok dalej i kupic nówke :P, najlepiej poszperać na allegro

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn cze 30, 2014 20:52
autor: michal_m18
Orientuje się ktoś w jaki kosz w bak podejdzie pompa paliwa z 1.8t (leon cupra). Mam bak od mk3, ale niestety bez kosza, a doszły mnie informacje, że pompe od 1.8t mozna bez trudu przełozyć w kosz od mk3. Nie wiem tylko jaki kupić żeby wszystko spasowac.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 01, 2014 08:08
autor: ADi997
Bierz pompę z VRa, będzie trochę zapasu

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 01, 2014 12:22
autor: michal_m18
Mam ori pompę od cupry/s3/tt BAM, myślę że wystarczy. Kosz do pompy z vr juz mam. Na weekend coś pokombinuje.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 01, 2014 13:35
autor: RasPL
pompe z mk4 mozna bez trudu włożyć w całości do baku mk3, ja tak mam. Nie potrzeba żadnych koszy vr i kombinacji

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 01, 2014 16:48
autor: michal_m18
RasPL Tylko problem w tym, że bak który kupiłem pozbawiony był pompy i kosza, dlatego moje pytania czy ta od mk4 podejdzie. Kupiłem kosz od vr'a i mam nadzieję, że jest taki jak u Ciebie i pompa od cupru podejdzie bez problemu :pub:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 02, 2014 12:39
autor: RasPL
no i przeciez to napisałem nie potrzeba żadnego kosza od mk3, wystarczy orginalna pompa z mk4 z koszem - problem jest jedynie z poziomem paliwa w mk2 i mk3 że bedzie pokazywać na odwrót - pusty zbiornik pokazuje 3/4, pełny pokazuje 0