Dobra, przerwę Wam na chwilę wątek. Wahałem się, czy pisać ten post ale potrzebuję dość pilnie pomocy od kogoś kto już ten temat przerobił. Grzebałem w sieci przez pół nocy szukając informacji, porównując itd. Możecie mnie jechać, że jest na forum - nie znalazłem, zasnąłem, a czas goni.
Problemem jest pompa paliwa w 1.8t po modach. U mnie seryjna była padaką i została zmieniona u tunera na pompę z s4 b5 2.7 biturbo (podobno) oraz regulator ciśnienia paliwa na 4 bar. Jak łatwo się domyśleć, problem polega na tym, że pompa nie pasuje w kosz i w trakcie skręcania w prawo nie podaje paliwa. Temat jest ciężki, żeby ją wpasować w ori kosz, więc prosił bym o konkretną odpowiedź jaka pompa podejdzie pod ori kosz i wyda zapotrzebowaniu.
Szukałem w wielu miejscach, pompa którą mam podobno podaje ciśnienie 4 bar, w innym miejscu pisali, że 4,7 (wartości sprawdzane u różnych producentów), tuner twierdzi, że wydaje coś około 6 bar... Wszyscy piszą o pompach S3/R32 ale tutaj zaczynają się jaja. Na stronie VDO pompa od audi S3 jest 3 barowa. Koniec kropka, bo tak podają wszędzie - 3 bary. Natomiast R32 ( i tu zaczynają się jaja). W sklepach wszystkie zamienniki są podobno do R32, czyli pompki 3 barowe stosowane są od pojemności 1.4 aż do r32
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ale na stronie VDO pompka od R32 jest podobno 4 barowa. Ok, super już coś mamy. Tylko golf R jest 4motion, czyli zapewne ma zbiornik dwukomorowy . Co zrobić z dodatkowym wężem który wchodzi w pompkę? (zdjęcie z katalogu VDO pompy golf R32)
Ponieważ zależy mi na czasie, proszę o szybką odpowiedź. Jeżeli moja pompa z 2.7 biturbo rzeczywiście jest 4 barowa i daje radę, to skąd wziąć odpowiednią pompę, która będzie pasowała w seryjny kosz?