Strona 87 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 12, 2014 12:47
autor: Cycu86
Witam

jestem w trakcie swapa n1 1.8t agu z audi do mojego scirocco mk2. Mam pytanie odnosnie pół osi, wszedzie piszą że półosie z 16v scirocco będą pasować. ja mam u siebie półosie flansze 100mm.
Proszę mi powiedzieć czy bez problemów zepne skrzynie 1.8t agu z moimi półosiami scirocco czy jakieś przeróbki są potrzebne ??
wyczytale gdzieś że trzeba zamieniać flansze napędowe na skrzyni na te z starej typu 020. Czy to jest konieczne ??

mocowanie flanszy napedowej 020 wydaje się toche inne niż 02A. WIdać to na zdjeciu poniżej. 020 jest zabepieczona na pierścien segera, a sama flansza jest na wielo klinie. W skrzyni z 1.8t widać tylko mały otwór z śrubą imbusową w środku. jakby to mialo się dać zamienić miejscami ??

Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 12, 2014 15:42
autor: Cycu86
nikt nie wie ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 12, 2014 22:00
autor: homer21
do 100 podepniesz , przeguby wew z twojego , a jaka to różnica jakie wsadzisz 80 słabsze 100 mocniejsze proste jak wsadzisz skrzynie z 1.8t to będziesz musiał wahacze mk3 wsadzić .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 12, 2014 22:17
autor: Cycu86
czemu bedę musiał wsadzić wahacze z mk3 ???? wahacze czy masz na myśli zwrotnice ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 12, 2014 23:51
autor: michal_m18
Mam problem z dopasowanie przedniej łapy w mk2. Ktoś pomoże jakąś gotową receptą?? :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 06:21
autor: RasPL
Jak dobrze rozumie czyli skrzynia 02A to lapa z passat b4
A co do wachaczy to chyba z mk3 gdy polosie tez ida z 1.8T do polosi z mk2 maja byc wachacze z mk2

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 10:45
autor: Cycu86
czyli analogicznie do półosi z mk1 idą wahacze z mk1

straszny mętlik informacji, najlepiej to włoże i poprostu zobacze czy podpasują.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 14:25
autor: S.
homer21 pisze:ja mam chłodnice z 16v węże wzięte z 1.8t pasują , wyjscia po stronie pasażera , chłodnica nie musi być od vw audi :P
U mnie w mk2 1.8T siedzi chłodnica z Passata b2, 70cm szerokości, 32cm wysokości, króćce ma po stronie kierowcy, węże z 1.8T pasują dobrze. Górny trzeba było troszke wydłużyć. Do tego 2 wentylatory z FMIC.pl i przy temp. na zewnątrz 35c i przy dobrym butowaniu temperatura nie chce skoczyć wyżej niż 90c.
kacper_zet pisze:Koledzy jak podpiąć wskaźnik temperatury płynu chłodniczego z mk3 do czujnika z 1.8T AUQ ? jak podpinam czujnik między zegary, a masę to na zimnym temperatura od razu skacze do końca skali.
Opornik 330ohm wepnij w przewód żółto-czerwony idący ze skrzynki bezp. do zegarów. U mnie pokazuje idealnie pionowo stojącą wskazówke podczas gdy na VAGu jest 88c, reszte można dokalibrować na samym wskaźniku (nie giąć wskazówki) fabryka przewidziała zębatke do kalibracji ;)

Cycu86 pisze:Witam

jestem w trakcie swapa n1 1.8t agu z audi do mojego scirocco mk2. Mam pytanie odnosnie pół osi, wszedzie piszą że półosie z 16v scirocco będą pasować. ja mam u siebie półosie flansze 100mm.
Proszę mi powiedzieć czy bez problemów zepne skrzynie 1.8t agu z moimi półosiami scirocco czy jakieś przeróbki są potrzebne ??
wyczytale gdzieś że trzeba zamieniać flansze napędowe na skrzyni na te z starej typu 020. Czy to jest konieczne ??

mocowanie flanszy napedowej 020 wydaje się toche inne niż 02A. WIdać to na zdjeciu poniżej. 020 jest zabepieczona na pierścien segera, a sama flansza jest na wielo klinie. W skrzyni z 1.8t widać tylko mały otwór z śrubą imbusową w środku. jakby to mialo się dać zamienić miejscami ??

Obrazek
Flansze 100mm szukaj ze skrzyni z TDI, ABFa itp. Są skręcane na imbus.
Tak to u mnie wyglądało...
Obrazek
michal_m18 pisze:Mam problem z dopasowanie przedniej łapy w mk2. Ktoś pomoże jakąś gotową receptą?? :)
Passat b4 ze skrzynią na linki ;)(prócz VR6) Golf mk3 TDI/ABF

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 14:28
autor: kappi
michal_m18, przedniej belki pod łapą nie idzie przykręcić bo nie pokrywają się otwory z tymi w podłużnicach ??
jeśli tak to miałem to samo.. musisz nawiercić nowy otwór w łapie ale w strone silnika i wejdzie wszystko :popcorn:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 14:43
autor: S.
kappi pisze:michal_m18, przedniej belki pod łapą nie idzie przykręcić bo nie pokrywają się otwory z tymi w podłużnicach ??
jeśli tak to miałem to samo.. musisz nawiercić nowy otwór w łapie ale w strone silnika i wejdzie wszystko :popcorn:
U mnie w mk2 siedzi AUQ spięty ze skrzynią 5b, sanki z mk3, flansze z ABFa 100mm, półośki i wachacze z mk2, łapa z tyłu silnika od mk3 ABF, łapa na skrzyni od VR6, przednia łapa od mk3 TDI, przednia belka fabryczna od mk2, nic wiercić nie musiałem, wszystko siadło idealnie ;) Więc sądze że bez sensu wiercić i spawać łapy skoro pasuje od TDI i można ją kupić za grosze.

Tak to wyglądało podczas składania... pokrywa, kolektor ssący i rura z turbo do FMIC jest z Audi S3. Turbo nadal K03s
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 13, 2014 15:09
autor: Cycu86
no to czyli nie potrzebnie rozebrałem skrzynie na wodziki w celu przełożenia flansz bo nie będą pasowac :))

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob cze 14, 2014 13:19
autor: Cycu86
Panowie ta poduszka na skrzynie biegów z passata VR6, to pasuje do golfa 2 czy do golfa 1 też ???

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 15, 2014 19:10
autor: Cycu86
kolejne zapytanie, to odnośnie linek zmiany biegów. Macie jakieś patenty na skracanie linek ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 15, 2014 19:37
autor: marog60
a po co chcesz skracac????