Strona 85 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob maja 24, 2014 08:49
autor: michal_m18
Dodam, że mam tylko wiązkę silnika. Do ECU idą dwie wtyki, ja mam tylko wiązkę z tą małą. Mógłbyś wypisać co masz jeszcze pod maską przełożone podczas swapa. Mam na myśli elementy instalacji elektrycznej. Mile widziane fotki.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob maja 24, 2014 14:17
autor: junior91
michal_m18, co do samego swapa to temat byl już maglowany i maglowany i sa także fotki na forum wystarczy poszukac nikt nigdy ci nie poda całosci na tacy co i jak masz zrobic
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob maja 24, 2014 19:10
autor: S.
Do swapujących
Temat o podpięciu elektryki do mk2
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob maja 24, 2014 20:20
autor: junior91
S., a może wiesz z jakiego silnika pasuje linka gazu do AGU z kompletnych pedałach z passata b3 ? dodam ze silnik idzie do golfa mk2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob maja 24, 2014 22:13
autor: S.
Może z jakiegoś 1.6D/TD? Długość podobna, w Dieslu pompe masz tam gdzie AGU ma przepustnice.... Końcówka linki powinna pasować
Ja u siebie mam AUQ więc przepustnica elektroniczna...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz maja 25, 2014 08:14
autor: junior91
Mam u siebie wsadzonego 1.6GTD i wszystko ładnie pieknie tylko końcówki na pompach w dislach są inne niż na przepustnicach w benzyniakach
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn maja 26, 2014 10:30
autor: kappi
pompa powietrza wtórnego 1.8T AUM- mozna wywalić ?? i oprócz niej i rurek od niej odchodzących i wymazania jej z softu coś jeszcze by trzeba było żeby nie wywalało błędów ??
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn maja 26, 2014 12:41
autor: erwim12
Mam taki problemik u siebie. Silnik 1.8t AUQ, jak sie zagrzeje to gaśnie i obroty na postoju strasznie szaleją, na zimnym też falują ale delikatniej. Spotkaliscie sie z czyms podobnym? Nie mam pojecia co go może boleć
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn maja 26, 2014 21:36
autor: marog60
moze przepustnica do wyczyszczenia
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn maja 26, 2014 22:00
autor: erwim12
Hmm, w sumie była zakładana wyczyszczona z silnika BAM 225km. Jest prawdopodobienstwo ze to moze byc przyczyną nie równej pracy ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn maja 26, 2014 23:35
autor: Mr Coffee
Raczej przewody podciśnienia
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt maja 27, 2014 19:21
autor: S.
erwim12 pisze:Hmm, w sumie była zakładana wyczyszczona z silnika BAM 225km. Jest prawdopodobienstwo ze to moze byc przyczyną nie równej pracy ?
Wraz z obudową z BAMa?
Mr Coffee pisze:Raczej przewody podciśnienia
Te podciśnienia wszystkie najlepiej wyrzucić
Zostawić tylko do serwa, regulatora ciśnienia paliwa i DV bezpośrednio pod kolektor.
Zaworki albo usunąć programowo albo zostawić fizycznie włączone
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt maja 27, 2014 21:06
autor: homer21
Panowie AGU lepiej stroić na ori ECU czy lepiej jest wsadzić Det 3 ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt maja 27, 2014 22:29
autor: przeziom
Wszyscy pewnie powiedza ze ori ecu.
Ja Ci wystroje Det2 czy Det3 perfekt
Jeśli celujesz w jakiś konkret projekt to może pomyśl o Emu ?