Strona 82 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 18, 2014 22:41
autor: S.
Jak dla mnie AGU ma z prawej :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 19, 2014 14:36
autor: Sev
True :D
Z tym że AGU = szeroki kanał, BAM = wąski kanał. Do AUM/AUQ z BAM'a pasuje jeżeli chodzi o kanały. Sam mam taki w swoim AUQ ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 19, 2014 22:23
autor: S.
Sev pisze:True :D
Z tym że AGU = szeroki kanał, BAM = wąski kanał. Do AUM/AUQ z BAM'a pasuje jeżeli chodzi o kanały. Sam mam taki w swoim AUQ ;)
Kolektor z S3 ma takie same kanały jak AUQ, to wiem. Wtryski i listwe zostawiałeś z AUQ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw mar 20, 2014 12:19
autor: Sev
Wtryski i listwa początkowo tak, z AUQ. Potem wleciały 380tki z BAM'a (gabarytowo identyczne z 320tkami) a teraz siedzą 440tki które są dłuższe i dla nich w zasadzie nie trzeba zeszlifowywać tego dingsa na kolektorze. Listwa nadal z AUQ ale potrzebne było jej podniesienie o szerokość dosłownie 2 nakrętek M8 ;)
Poprzednio jeszcze w AUMie miałem seryjnie wrzucona listwę z wtryskami na kolektor z BAMa to zamieniłem kolejnością te rureczki które wadzą z listwą (rurki w górę listwa w dół) i te 1,5mm poszły w górę, dołożyłem 1 czy dwie podkładki i o te dodatkowe ok 3 mm poszły w górę a to wystarczyło żeby nie zahaczały.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt kwie 08, 2014 22:29
autor: Mr Coffee
Mam takie pytanie. Obecnie posiadam AGU. Czy dużo będzie roboty, żeby włożyć tam AUM z anglika?
1 ) Czy kolektor ssący z AGU podejdzie do AUM? Chodzi o różnice w przepustnicach i listwe wtryskową (wolałbym zostawić z AGU bo łatwiej dostać tanie i wydajne wtryski)
2 ) Czy pedały z anglika pasują do europejczyka?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 08:26
autor: louderr_88
Podstawowa różnica to taka ze AUM nie ma przepustnicy na linkę...
w ogóle to jest bezsens pchać AUM zamiast AGU... czemu??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 08:38
autor: Mr Coffee
Różnice między AUM i AGU są mi znane. Przepustnica wiem, że na linke, chodzi mi o to czy da się ją przerzucić bo kolektor chce z AGU (ma już nawierty do wtrysków lpg) i do AGU łatwiej o większe wtryski a wiadomo do lpg wtryski benzynowe muszą mieć większy zapas aby nie było zapętleń. Do swojego AGU nie mam zastrzeżeń. Nie bierze oleju itp zalany 5w40 - przebieg prawie 250tys.
A czemu? Jest okazja założyć AUM z przebiegiem 68tys mil ;)
Po za tym AUM ma szerokopasmówke więc strojenie lpg jest bardziej dokładne. W AUM wystarczy chip i fmic i 200KM może być już znacznie przekroczone.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 10:02
autor: S.
Skoro AGU masz w dobrym stanie, prościej będzie go postawić na ME 7.5..... Same plusy ;) Dobry dół, dobra głowica, dobry osprzęt :D

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 12:14
autor: Sev
Mr Coffee pisze: 2 ) Czy pedały z anglika pasują do europejczyka?
Nie pasuje.
Mr Coffee pisze:1 ) Czy kolektor ssący z AGU podejdzie do AUM? Chodzi o różnice w przepustnicach i listwe wtryskową (wolałbym zostawić z AGU bo łatwiej dostać tanie i wydajne wtryski)
AUM ma małe kanały, bez rozwiercania kanałów w głowicy nie podejdzie, pomimo tego że na otwory pod śruby pasuje.

Weź z AUM turbinę (k03-053 praktycznie to samo co 052 z AUQ), ECU, przepustnicę wiązki itd i wrzuć to do AGU, pogrzebać w ECU żeby zmienne fazy powyłączać itp, wystroić i jazda.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 12:19
autor: Mr Coffee
S. pisze:Skoro AGU masz w dobrym stanie, prościej będzie go postawić na ME 7.5..... Same plusy ;) Dobry dół, dobra głowica, dobry osprzęt :D
Tylko później ciężko będzie się pozbyć słupka z aum - jest bezwartościowy a nie chciałbym dokładać zbyt dużo do interesu :) Ale wiadomo AGU + ME 7.5 to potęga :D
Mocy nie chciałbym napewno powyżej możliwości sprzęgła - 250KM więc AUM styknie. Druga sprawa to różnica w przebiegu 250tys a 100tys to jednak sporo
Sev pisze:
Mr Coffee pisze: 2 ) Czy pedały z anglika pasują do europejczyka?
Nie pasuje.
Wystarczy tylko dokupić pedał gazu? Jak z potencjonometrem?
I jeszcze jedna sprawa - układ od klimy, pompę hamulcową, serwo itp mogę zostawić z AGU?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 12:24
autor: Sev
Potencjometr z anglika sam jest OK, ale czy da się go na pedale zamontowąc - nei wiem, pedał jest na odwytrkę i nie zamontujesz P&P. Pedał z potencjometrem możesz np kupic tez od Fabii bo jest chyba taki sam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 15:18
autor: Mr Coffee
Te pytania to czysto teoretyczne bo nie wiem jeszcze czy będę coś w ogóle zmieniał. W tym roku inne wydatki.
Zastanawia mnie jeszcze właśnie czy mogą zostać przewody od klimy, pompa hamulcowa, serwo i reszta rzeczy, które są inne lub w innym miejscu.
Sev pisze:Potencjometr z anglika sam jest OK, ale czy da się go na pedale zamontowąc - nei wiem, pedał jest na odwytrkę i nie zamontujesz P&P. Pedał z potencjometrem możesz np kupic tez od Fabii bo jest chyba taki sam.
Bez różnicy czy od benzyny czy diesla?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 18:56
autor: JackGTI
witam
czy ktos wie z jakm momentem przykrecac walki rozrzadu w 1.8 t dokladnie AGU? wkladam walki od wolnossaka i ma ten dylemat, mam wartosci dla 1.9 tdi ale dla 1.8t moga byc inne, a wiec z jakim momentem przkrecac wałki??
pozdr

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 09, 2014 19:41
autor: ADi997
10Nm