Strona 81 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 12, 2014 19:03
autor: homer21
mam stare zegary z mk2 na 2 kości scalak to chyba SAK215 ale jeszcze jutro zobacze dla pewności

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw mar 13, 2014 08:19
autor: bugalon
Jak masz na saku, to podpinasz sygnał ze sterownika prosto na zegary i obrotomierz działa sam z siebie bez zadnego kombinowania.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 15, 2014 22:46
autor: kacper_zet
Panowie jak podpiąć (skąd wziąć) sygnał do obrotomierza ze sterownika me7.5 silnika AUQ z Octavii do zegarów VDO Golfa mk3

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob mar 15, 2014 23:39
autor: S.
bugalon pisze:Jak masz na saku, to podpinasz sygnał ze sterownika prosto na zegary i obrotomierz działa sam z siebie bez zadnego kombinowania.
Ale raczej nie w wiązke zegarów, jak to ma miejsce w mk2 na cewce, ale bezpośrednio w SAKa?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 16, 2014 10:42
autor: agentmariusz
Witam Was Koledzy

mam mały problem
Gdyż posiadam Audi A4 z 2002 roku z silnikiem 1.8T AVJ 150km
i postanowiłem dać AJL 180KM

no i na pierwszy rzut oka silniki takie same- na ogół tak jeśli nie ma się dwóch silników koło siebie i nie widać różnicy ;/

no i mam tu dwa problemu które nie wiem jak rozwiązać :(

1. Mój czyli AVJ ma recyrkulacjię spalin a ten AJL nie ma :banghead: i nie wiem jak to przerobić żeby chodził poprawnie komputer...

2. również AVJ który miałem ma "zmienną fazę rozrządu" a ten AJL nie ma jest stały... i również dochodzi tam elektryka i nie wiem jak to ominąć żeby poprawnie chodziło


da się to zrobić ? czy muszę szukać i wkładać normalnie AVJ ?


Proszę was koledzy pomóżcie :)

tylko w was widzę nadzieje :)

bo albo źle szukam. albo nie mogę nic znaleźć na ten temat ;/


i jeszcze tak nawiązując do pytania

w moim są 2sondy Lamda a w tym jedna i czy je też da się jakoś oszukać


Dzięki serdeczne i pozdrawiam :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 16, 2014 11:08
autor: marog60
kupiles drugi silnik bez wiązki i komputera???

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 16, 2014 22:42
autor: agentmariusz
marog60 pisze:kupiles drugi silnik bez wiązki i komputera???

na dobrą sprawę po co miałem kupować wiązkę komputera skoro nie robię SWAPa tylko zmianę silnika
padł mi silnik i zamiast go remontować chce go zmienić

i tak jak wspomniałem miedzy tymi silnikami są dwie różnice które na pierwszy rzut oka ich nie było widać dopiero wyszły przy podłączaniu

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 16, 2014 23:01
autor: stolniczkow
To są dość istotne różnice... Poszukaj komputera, przerabianie tego wszystkiego pod starego kompa jest możliwe ale trochę bez sensu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz mar 16, 2014 23:43
autor: agentmariusz
aaa bu

czyli cóż albo opierdzielić silnik i poszukać oryginalnego AVJ
albo cala wiązkę i komputer pod AJL ??

no niestety wiem że są istotne różnice, ale mowie jak nie masz przy sobie dwóch silników przy sobie to na "oko" są takie same i można sobie gdybać że będzie pasować
dopiero później wyszły te dwie główne różnice niestety ;/


tylko że by oddać silnik muszę jechać z powrotem ponad 300km w jedną stronę ;/

a mimo że bez sensu jak mogę to przerobić pod tą wiązkę i komputer ?
jakieś rady ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 17, 2014 23:34
autor: S.
Siądą wtryski z listwą od AUQ na kolektor ssący z S3? Nie wiem konkretnie czy przed liftem czy po, kupiłem go po taniości.... AUQ pochodzi z 2003r.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 17, 2014 23:58
autor: czaja86
w S3 były dwa rodzaje wtrysków 380cc krótkie i długie. Gdzieś na forum jest nawet foto z wymiarami. Też byłem przed takim dylematem i opinie były podzielone jedni powiedzieli że będzie ok a inni że nie będą pasować.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 18, 2014 00:44
autor: Sev
S. pisze:Siądą wtryski z listwą od AUQ na kolektor ssący z S3? Nie wiem konkretnie czy przed liftem czy po, kupiłem go po taniości.... AUQ pochodzi z 2003r.
Jeżeli kolektor z BAM'a to siądą ale po prawej stronie przy mocowaniu przepustnicy na kolektorze jest fragmencik - mocowanie pod coś, które trzeba zeszlifować, brakuje dosłownie kilku mm. Jak przyłożysz to zobaczysz o co biega.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 18, 2014 21:22
autor: S.
Sev pisze:Jeżeli kolektor z BAM'a
Nie wiem czy z BAMa czy z czego innego, wystawiony był jako kolektor AGU tyle że przepustnice ma po lewej stronie ;)
Będe w Polsce to obadam temat :helm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 18, 2014 22:32
autor: k24
no to dobrze, agu ma z lewej przeciez przepustnice.