Strona 80 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 26, 2014 22:16
autor: TK20V
homer21 pisze:Aha rozumiem oke :D dzięki ,
Panowie gdzie wpiąc wąż od tego króćca ?
Obrazek
Z tego co pamiętam to wpina się wąż idący z króćca od zaworu N75

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 26, 2014 22:35
autor: stolniczkow
Szerokopasmowa sonda była w AMK i BAM ale nie w APY, które nie ma też zmiennych faz.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 27, 2014 11:14
autor: Sev
TK20V pisze:
homer21 pisze:Aha rozumiem oke :D dzięki ,
Panowie gdzie wpiąc wąż od tego króćca ?
Obrazek
Z tego co pamiętam to wpina się wąż idący z króćca od zaworu N75
To jest od EVAPu. Ten jeden można nawet zaślepić.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 27, 2014 18:34
autor: homer21
u minie od n75 nie ma żadnych trójników to raczej będzie EVAP czyli zaślepiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 04, 2014 10:55
autor: das_bienio
Panowie golf 4 swapowany na 1.8T AJH z Sharana. Pytanie: jakiego IT szukac zeby to schlodzic? Jestem lekko zielony w tamacie wiec wybaczcie ewentualne niesprecyzowanie pytania :bajer:


Pozdrawiam

Bienio

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 04, 2014 11:08
autor: louderr_88
Najlepiej centralny z przodu będzie na zapas

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 10, 2014 10:53
autor: KRapicki
Witam,

Przewertowałem cały temat, czy faktycznie żeby uzyskać powyżej 200KM (Sharan 1.8T 150 w serii) trzeba liczyć się z wydatkiem min. 3000zł?
Chciałbym uzyskać ~230KM
Myślałem o k04, ale tak jak pisał GrzegorzG60, wiąże się to z.. :
jak się łatwo domyślić nie będzie plug and play jeśli masz na myśli że tylko turbo włożysz i wtryski będzie pasować.

kolektor, przeeowdy woda olej, dolot , filtr powietrza, przeplywomierz, downpipe, rura tłocząca, i inne mniejsze zabawki trzeba będzie wymienić.
ze 3kzl z turbem szykowac trzeba lekko.
Jakieś inne opcje P&P :) ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 10, 2014 11:47
autor: louderr_88
Żeby uzyskać koło 230 km Wystarczy k03s ( u mnie 234km) jeśli k04 to można 260+
tutaj coś można przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=451290" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps. k03s można kupić nawet za 500zł

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 10, 2014 12:02
autor: KRapicki
Widzę że seryjne graty mimo wszystko starczą do max 200KM, nawet przy K03s konieczny jest większy IC'ek i wydech z tego co czytam tak?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 10, 2014 12:33
autor: louderr_88
Tak, najlepiej dać centralny ic , wydech DP 3" przechodzący w 2.5" wtryski też nie wystarczą ale to nie jest duży koszt, do tego wszystkiego pasowało by zrobić/kupić TIP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn mar 10, 2014 19:08
autor: homer21
na 200 jak zdrowa motorownia a i tak turbina długo nie pociągnie , 180 jest dosyc rozsądnie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 11, 2014 10:07
autor: powel19
AUQ ma w seri 180 na tych samych heblach co 150 konny AUM, więc wychodzi na to że bez żadnych modyfikacji można tyle uzyskać samym programem.
Zależy więc jaki ma się motor pod maską.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 11, 2014 22:09
autor: homer21
Panowie pytanko z innej beczki jak wpiąc obrotek z mk2 do 1.8t AGU ? czytam różne tematy po necie i narazie zero sensownych odpowiedzi

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 11, 2014 22:56
autor: bugalon
Jakie masz zegary - stare czy nowe? Jeśli stare to na jakim układzie scalonym jest obrotomierz? Jak to mi powiesz, to ci powiem dokładnie jak podpiąć obrotek.
homer21 pisze:Panowie pytanko z innej beczki jak wpiąc obrotek z mk2 do 1.8t AGU ? czytam różne tematy po necie i narazie zero sensownych odpowiedzi