Strona 73 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 05, 2013 11:07
autor: czaja86
Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO chyba że się coś zmieniło. Jeśli dysponujesz kasą na Twoim miejscu nie bawił bym się w używki tylko kupił od razu nową tym bardziej że masz 300KM gdzie już używana taka pompa może mieć problem albo nie wydoła. Ja do 1.8T kupiłem z 4 pompy i dopiero 4 okazała się w miarę sprawna.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 06, 2013 09:46
autor: ŁukaszZMC
Tak się zastanawiam...

Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 06, 2013 10:19
autor: maj0nez
Witam
Planuje wrzucić do mk3 1.8T AJH mam taki silnik z Sharana którego kupiłem na części.
Auto z przebiegiem 177 000km przyjechało z Niemiec bez gazu.
Jak z jego dalszym rozwojem interesuje mnie około 200KM?
Pozdrawiam i proszę o wszystkie za i przeciw:
Obrazek
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 06, 2013 15:02
autor: italia-viva
szpieg, czaja86, Dziękuje koledzy za podpowiedz :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 00:55
autor: GregorzG60
majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 09:05
autor: maj0nez
GregorzG60 pisze:majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.
Czyli powoli będzie trzeba organizować turbo ok auto przyjechało na kołach i nie było z nim problemów.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 14:38
autor: Mr Coffee
ŁukaszZMC pisze:Tak się zastanawiam...

Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?
Uderz do kolegi Apsik "PRO-TUNE" ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 14:46
autor: czaja86
Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 16:11
autor: maj0nez
czaja86 pisze:Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.
Piszesz o AJH?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 16:28
autor: czaja86
Tak o silniku 1.8T z sharana

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 16:55
autor: stolniczkow
czaja86 pisze:Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO
Do S3 można kupić oryginalną pompę po numerze z VDO za około 500zł przed zniżkami. W ASO to około 800zł.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 19:43
autor: italia-viva
stolniczkow, czy możesz jakiś link lub sklep polecić gdzie mógłbym kupić ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 20:53
autor: stolniczkow
Poszukaj pompy o numerze Siemens VDO 993 745 117 Z. Niektóre katalogi pokazują, że to do 180km ale w TT wkładali to także do silnika APX a więc 224km. Jak się przyjrzysz dokładnie to pompa, która wg katalogów pasuje do S3 tak samo była stosowana do 180km wersji silnika 1.8t. Ten numer to dobrze sprawdzony patent i spokojnie 300km jest na niej osiągalne.
Gdzie masz kupić to nie podpowiem, szukaj gdzie najtaniej. Teraz widzę, że w detalu w IC kosztuje 700zł więc na warsztat będzie z 500zł.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 07, 2013 22:04
autor: italia-viva
stolniczkow, dziękuje za pomoc :) :pub: