Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Pablo1010 » śr kwie 12, 2017 21:33

Witam Panowie podzielę się opinią co do Schematu który wstawił lysyfm

Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .

Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało :) ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .

Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12

Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )

Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .


A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .

https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Obrazek


Mk II German Style

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: rysiektr » czw kwie 13, 2017 14:04

Pablo1010 pisze:Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zgadza się, w starych silnikach 1.8T gdzie jest moduł zapłonowy i cewki a nie same cewki jak jest w ME7.X.X da się to zrobić na diodach.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt kwie 14, 2017 11:48

Tylko pojawił się problem ponieważ po chwili jazdy zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju nie mam podłączonego żadnego z czujników ciśnienia ani niskiego ani górnego jak w 16v chyba jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika . Ciśnienie jest ok bo mam dodatkowy zegar cisnienia . Co z tym zrobić ?


Mk II German Style

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: rysiektr » pt kwie 14, 2017 12:29

Pablo1010 pisze:jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika
eee co?
Pablo1010 pisze:Co z tym zrobić ?
podłączyć czujniki ciśnienia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt kwie 14, 2017 13:40

Ok ale ktoey niskiego czy wysokiego ?


Mk II German Style

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: kkkacper » pt kwie 14, 2017 13:58

Pablo1010, niskie cisnienie z tego co pamietam.. Pin G2/11 (biała wtyczka, niebiesko/czarny przewod) , utnij sobie ten kabel, zarob na koncu konektor i wepnij w punkt masowy ktory masz nad skrzynka..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt kwie 14, 2017 14:18

A no spoko dzieki za podpowiedz :-)


Mk II German Style

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pn kwie 17, 2017 08:50

Ok Sytuacja ogarnięta z tym że po podłączeniu Pin G2/11 do masy nie pomogło jest to Kabelek niskiego Cisnienia , wiec podłączyłem wysokiego G2/10 Żółty i już się nie włącza .


Mk II German Style

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: kkkacper » pn kwie 17, 2017 09:52

Pablo1010, czyli sie pomylilem.. sorry :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

adrian055
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 06, 2010 10:05

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: adrian055 » czw lis 30, 2017 20:10

Koledzy ma ktos zdjecie jak podlaczyc te diody ze strony 3? bo rysunek wygasł



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości