Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: Developers » ndz wrz 03, 2017 01:31

Witam !

Jestem posiadaczem od nie dawna audi s3 1.8t apy 210
Problem wygląda tak. Że zatankowałem sobie na stacji 98 i po przejechaniu z 100km dałem mu i na pierwszym do końca poszedł a na drugim 3 tys szarpał z 3 razy ale potem szedł do końca na 3 biegu tak samo. Na vagu nic nie wywaliło błędu... Dziwne. A takie mam strzały jak odcinka coś strzela tak to słychac jak w gaźnik strzeli i dalej ciągnie. ładowanie mam git 14,20 może kktoś się spotkał z czymś takim ? Bo co przeszukałem fora to każdy pisze co innego a tutaj jest troszkę inny problem z 3 razy szarpnie i dalej ciągnie.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: majic » pn wrz 04, 2017 09:44

By lepiej zdiagnozować powinieneś zrobić logi. Teraz to trochę wróżenie ze szklanej kuli. Świece?


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: Developers » pn wrz 04, 2017 18:34

Pozmieniałem dzisiaj cewki z 1-2 na 3-4 i kompletne dławienie tak więce chyba winowajca cewki a po za tym na 3,4 uszczelka pod klawiaturą trochę olejkiem zaciągała na cewki i chyba to chyba ten problem. Jutro jak wymienię uszczelkę i cewki dam znac co i jak i loga za podam


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: Developers » wt wrz 05, 2017 18:09

Uszczelkę zmieniłem, świece wyglądają oki cewki z innego samochodu podmieniłem i dalej to samo... Ale co po vagu za uważyłem, że świruje temperatura na sondzie i to chyba może być wina tego ? Czy się mylę loga załączam w załączniku

http://vaglog.com/log-001_002_005_74BD3.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: majic » wt wrz 05, 2017 20:37

Logi najlepiej zrobic na 3 biegu od 1500 cegla na pedal do odcinki.
I tak dla kanałow:
002+033+031
020+003
115+118

Te wyżej według mnie są źle zrobione.


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: Developers » czw wrz 07, 2017 20:51

więc tak niby już jest ok
dwa przewody od pod ciśnienia poszły w sino dal z starości pod kolektorem ssącym co tak na oko nie zobaczy, jedna cewka i nowe świece i hula ;) :bigok:


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Paweł.M
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pt wrz 04, 2015 23:54
Lokalizacja: Kraśnik

Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY

Post autor: Paweł.M » czw wrz 07, 2017 22:36

Tak jak dopiero napisałem koledze ja miałem problem z szarpaniem silnika jeśli nie masz gazu w samochodzie i poszło jedynie o wadliwe cewki o kodzie 115j.... wymieniłem wszystkie cewki i auto lata jak szalone



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości