Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Witam !
Jestem posiadaczem od nie dawna audi s3 1.8t apy 210
Problem wygląda tak. Że zatankowałem sobie na stacji 98 i po przejechaniu z 100km dałem mu i na pierwszym do końca poszedł a na drugim 3 tys szarpał z 3 razy ale potem szedł do końca na 3 biegu tak samo. Na vagu nic nie wywaliło błędu... Dziwne. A takie mam strzały jak odcinka coś strzela tak to słychac jak w gaźnik strzeli i dalej ciągnie. ładowanie mam git 14,20 może kktoś się spotkał z czymś takim ? Bo co przeszukałem fora to każdy pisze co innego a tutaj jest troszkę inny problem z 3 razy szarpnie i dalej ciągnie.
Jestem posiadaczem od nie dawna audi s3 1.8t apy 210
Problem wygląda tak. Że zatankowałem sobie na stacji 98 i po przejechaniu z 100km dałem mu i na pierwszym do końca poszedł a na drugim 3 tys szarpał z 3 razy ale potem szedł do końca na 3 biegu tak samo. Na vagu nic nie wywaliło błędu... Dziwne. A takie mam strzały jak odcinka coś strzela tak to słychac jak w gaźnik strzeli i dalej ciągnie. ładowanie mam git 14,20 może kktoś się spotkał z czymś takim ? Bo co przeszukałem fora to każdy pisze co innego a tutaj jest troszkę inny problem z 3 razy szarpnie i dalej ciągnie.
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
By lepiej zdiagnozować powinieneś zrobić logi. Teraz to trochę wróżenie ze szklanej kuli. Świece?
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Pozmieniałem dzisiaj cewki z 1-2 na 3-4 i kompletne dławienie tak więce chyba winowajca cewki a po za tym na 3,4 uszczelka pod klawiaturą trochę olejkiem zaciągała na cewki i chyba to chyba ten problem. Jutro jak wymienię uszczelkę i cewki dam znac co i jak i loga za podam
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Uszczelkę zmieniłem, świece wyglądają oki cewki z innego samochodu podmieniłem i dalej to samo... Ale co po vagu za uważyłem, że świruje temperatura na sondzie i to chyba może być wina tego ? Czy się mylę loga załączam w załączniku
http://vaglog.com/log-001_002_005_74BD3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-001_002_005_74BD3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Logi najlepiej zrobic na 3 biegu od 1500 cegla na pedal do odcinki.
I tak dla kanałow:
002+033+031
020+003
115+118
Te wyżej według mnie są źle zrobione.
I tak dla kanałow:
002+033+031
020+003
115+118
Te wyżej według mnie są źle zrobione.
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
więc tak niby już jest ok
dwa przewody od pod ciśnienia poszły w sino dal z starości pod kolektorem ssącym co tak na oko nie zobaczy, jedna cewka i nowe świece i hula
dwa przewody od pod ciśnienia poszły w sino dal z starości pod kolektorem ssącym co tak na oko nie zobaczy, jedna cewka i nowe świece i hula
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Szarpie przy 3-5 tyś 1.8 T APY
Tak jak dopiero napisałem koledze ja miałem problem z szarpaniem silnika jeśli nie masz gazu w samochodzie i poszło jedynie o wadliwe cewki o kodzie 115j.... wymieniłem wszystkie cewki i auto lata jak szalone
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości