Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » pn lut 20, 2017 09:14

No jak dobrze kojarzę to nie musisz zmieniać w środku wiązki, jedynie potencjometr gazu i wiązkę do niego bo benzyna ma dwa przewody więcej ale to krótki kawałek od gazu do podszybia gdzie do skrzynki wpinasz już wiązkę silnika (chyba że 1.8T ma przepustnice na linkę) i drugie to wiązka zbiornika jeżeli Twój TDi nie miał w nim pompy paliwa :bigok:


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

dzygi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr paź 21, 2015 10:27

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dzygi » pn lut 20, 2017 09:38

Chyba lepiej kupić auto z silnikiem 1.8T



RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » pn lut 20, 2017 09:59

mlodyluk pisze:No jak dobrze kojarzę to nie musisz zmieniać w środku wiązki, jedynie potencjometr gazu i wiązkę do niego bo benzyna ma dwa przewody więcej ale to krótki kawałek od gazu do podszybia gdzie do skrzynki wpinasz już wiązkę silnika (chyba że 1.8T ma przepustnice na linkę) i drugie to wiązka zbiornika jeżeli Twój TDi nie miał w nim pompy paliwa :bigok:
Dzięki za info. Ulżyło mi :D A pompe paliwa w zbiorniku na sczęście mam. Jak przekręcam kluczyk na zapłon, to słychać jak zaczyna paliwo pompować.
dzygi pisze:Chyba lepiej kupić auto z silnikiem 1.8T
Mam auto w dobrym stanie w które włożyłem trochę kasy i wiem, że nigdzie nie było bite ani nie ma grama szpachli. Poza tym, projekt robie dla zabawy. Kupiłem sobie anglika z 1.8t i przygotowuje sobie silnik do swapa.



RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » wt mar 21, 2017 01:28

Miałem sobie diesla 1.9TDI, swapuje na 1.8t (silnik już na miejscu) i teraz takie pytanie mam zanim jeszcze cokolwiek zaczne grzebać przy elektryce.
Czy jak przełożę licznik i kompa od 1.8t, to będę musiał coś dodatkowego robić z immo?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » wt mar 21, 2017 08:40

Jedli dodatkowo przełożysz pastylkę z kluczyka dawcy do swojego to nie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » wt mar 21, 2017 09:14

Dobra, pastylki mam i przełożenie to nie będzie problem. Dzięki ;)



RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » pn kwie 03, 2017 20:37

Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt kwie 04, 2017 10:29

RlyDontKnow pisze:Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?
103 to przekaźnik świec żarowych a 409 pompy paliwa.



RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » wt kwie 04, 2017 21:32

darwaz pisze:
RlyDontKnow pisze:Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?
103 to przekaźnik świec żarowych a 409 pompy paliwa.
Chyba jednak będę musiał wydrukować sobie schematy, wziąć miernik do ręki i przelecieć przez wszystkie kable



IzBa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 05, 2016 09:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: IzBa » śr kwie 05, 2017 19:27

Witam,
Panowie jaki powinien być luz zaworowy z wałkiem od ADR ? Moc pod 300hp
Z góry dzięki za odpowiedz



Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Upiter » śr kwie 05, 2017 21:39

czy pedał gazu z potencjometrem od TDI lub zwykłego 1.8 20v bez turbo będzie pasował do 1.8t?


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » śr kwie 05, 2017 22:18

Tylko od benzyny


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » czw kwie 06, 2017 19:01

Witam Panowie kopałem temat ale nie znalazłem , Pytanko do wszystkich jak podłączyć prawidłowo kontrolkę oleju w golfie 2 Po swapie 1.8 t AGU . Mam teraz teoretycznie podłączoną ale zaświeca się na chwile raz i gaśnie a powinna kilka razy mrugnąć z tego co kojarzę ?


Mk II German Style

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » czw kwie 06, 2017 19:14

Jak masz zegary z mk2/mk3 to musisz założyć starsze czujniki, jeden niskiego drugi wysokiego ciśnienia.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości