Przepustnica AUQ 200+

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » śr mar 29, 2017 18:52

Witam

Mam pewien problem, silnik 1.8T AUQ po programie na 200+ podczas jazdy na 4, 5, 6 biegu podczas delikatnego przyspieszania gdy gaz jest tylko trochę wciśnięty w logach przepustnica wskazuje otwarcie na 90 - 100%, gdy puszcze gaz następuje szarpnięcie i takie chwilowe podniesienie głośności, tak jakby strzał z wydechu. Gdy wcisnę gaz do oporu i puszczę nic się nie dzieje, tylko przy delikatnym wciśnięciu obroty 2,5 - 3tyś. Podmieniłem przepustnicę na inną i jest to samo. Czy po delikatnym wciśnięciu gazy przepustnica może wskazywać otwarcie na 100% czy tylko po max wciśnięciu pedału? Logi robione i wszystko jest w porządku, jedynie zastanawiają wskazania przepustnicy.


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: kkkacper » śr mar 29, 2017 19:44

a jak myslisz? :jezor: nie powinna.. pierwsze co bym zrobil bo najmniejszy koszt i najmniej roboty to pedal gazu sprawdzil, bo one lubia swirowac, a przepustnica otwiera sie w zaleznosci od polozenia potencjometru (jeden w przepustnicy, dwa w pedale), takze skoro przepustnica wykluczona to poszedlbym ta droga.. bo na ta chwile nie pamietam czy w vcdsie mozna sprawdzic polozenie pedalu gazu..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » śr mar 29, 2017 20:34

Z tego co wiem to nie da się w vcdsie sprawdzić pedału ale mogę się mylić... Zastanawiałem się nad tym czy właśnie nie jest to wina pedału, rozumiem że sprawdzić można jedynie podmianą na inny? Co jeszcze może mieć wpływ na takie zachowanie ww podzespołów??


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: kkkacper » śr mar 29, 2017 22:24

Upiter, bedzie najszybciej.. moze moznaby sie bawic jakos inaczej, ale przy cenach uzywanych pedalow nie chcialoby mi sie nawet nad tym dumac :jezor: nic innego na ta chwile nie przychodzi mi do glowy..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » śr mar 29, 2017 22:31

A uszkodzony potencjometr nie powinien być sygnalizowany błędem?


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: kkkacper » czw mar 30, 2017 07:18

Upiter, z tym roznie bywa.. niekoniecznie wedlug mnie ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » czw mar 30, 2017 18:47

Podmiana pedału też nie pomogła ;/


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: kkkacper » czw mar 30, 2017 21:57

Upiter, no to nie mam pojecia na ta chwile..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: ADi997 » czw mar 30, 2017 22:50

Adaptacje przepustnicy próbowałeś ?


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » czw mar 30, 2017 22:59

Tak, robiłem vcds i normalnie zostawiałem na włączonym zapłonie więc raczej jest zaadaptowana...


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: kkkacper » pt mar 31, 2017 11:59

Upiter, przeciez tam wyskakuje, ze adaptacja zakonczona, wiec nie wiesz na 100%? :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Przepustnica AUQ 200+

Post autor: Upiter » pt mar 31, 2017 12:14

Za pierwszym po czyszczeniu robiłem vcds a za drugim razem po podmianie przepustnicy robiłem normalnie na zapłonie a tam nie wyskakuje że adaptacjo zakończona, może dlatego że nie mam fisa, chyba że na wyświetlaczu od automatu albo na radiu :smoke:


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości