Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie ktoś powie jaki ma być luz panewki między czopem wału a stopą korbowodu ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
rysiektr, k0nr4d, dzięki za wskazówki
Zacząłem się zastanawiać znowu nad zakładaniem DP - obawiam się problemów z przechodzeniem przeglądów w Krakowie. Mieszkam tu od nie dawna i nie znam żadnego majstra, który bardziej lajtowo podszedł by do kwestii przeglądu i czystości spalin. Niby można wspawać puchę po katalizatorze za DP, ale to i tak nie gwarantuje sukcesu w czasie przeglądu.
Ciekawi mnie jak reszta użytkowników 1.8t radzi sobie z tym... jakieś sugestie?
Zacząłem się zastanawiać znowu nad zakładaniem DP - obawiam się problemów z przechodzeniem przeglądów w Krakowie. Mieszkam tu od nie dawna i nie znam żadnego majstra, który bardziej lajtowo podszedł by do kwestii przeglądu i czystości spalin. Niby można wspawać puchę po katalizatorze za DP, ale to i tak nie gwarantuje sukcesu w czasie przeglądu.
Ciekawi mnie jak reszta użytkowników 1.8t radzi sobie z tym... jakieś sugestie?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ze składem spalin bez kata to bym się nie zgodził. Ostatnio robiłem przegląd w swoim g60. Mam wycięte katy (poprzedni właściciel wywalił ). Przed przeglądem regulowałem auto sondą AFR. Przeszedł legalnie cały przegląd razem z testem spalin. Do przekroczenia normy miał baaardzo daleko.k0nr4d pisze:Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chłopaki, ja rozumiem, że "da się" zrobić przegląd w takim aucie
Tyle tylko, że nie mam takiego miejsca w Krk. A nie będę przecież jeździł od skp do skp...
Z racji tego, że auto będzie w LPG i dużo będzie jeździło po Polsce - zastanawiam się teraz nad racjonalności tego zabiegu.
Zastanawia mnie tylko jak te dziesiątki osób, które zakładały DP w swoich autach przechodzą przeglądy
Może ktoś z okolic Krakowa podzieli się jakimś "pomysłem"?
Tyle tylko, że nie mam takiego miejsca w Krk. A nie będę przecież jeździł od skp do skp...
Z racji tego, że auto będzie w LPG i dużo będzie jeździło po Polsce - zastanawiam się teraz nad racjonalności tego zabiegu.
Zastanawia mnie tylko jak te dziesiątki osób, które zakładały DP w swoich autach przechodzą przeglądy
Może ktoś z okolic Krakowa podzieli się jakimś "pomysłem"?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Szczelny dolot i wydech. Sprawny motor i bez problemu miesci sie w normie spalin. Jak ma w dowodzie kat lub silnik w ktorych byl kat wiec praktycznie kazdy po 90r to przegladu nie dostanie legalnie.
Bada sie wolne obroty a nie pelen ogien z afr 11.5
Bada sie wolne obroty a nie pelen ogien z afr 11.5
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mi wypisujac polski DR zle przepisano i nie mam kat. Dzieki bogu. nie ma problemu przejsc na spalinach.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam . Montował ktoś moze taka turbine do siebie . Warto w nia inwestowac ?? Z maca celuje w gorna granice bezpieczna apy. Bez otwierania silnika ,seria .
http://profiturbo.pl/turbosprezarka/tur ... n-vw-golf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dzieki za odp
http://profiturbo.pl/turbosprezarka/tur ... n-vw-golf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dzieki za odp
macpat1
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Swapuje sobie z 1.9TDI na 1.8t w swoim MK4 i tak się zastanawiam, czy podejdzie mi wiązka z wnętrza od 1.9TDI, czy będę musiał kupić wiązkę od 1.8t (lub przerobić z anglika na EU).
Robił ktoś coś takiego?
Robił ktoś coś takiego?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wiązkę wnętrza? Chcesz całą instalacje auta zmieniać?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Właśnie tego chciałbym uniknąć Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości