Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt paź 28, 2016 14:07

Fan mk2, no to nie widze probleu w takim razie.. gaz powinien normalnie smigac.. RasPL, mk2 a 4 to mala roznica w ciasnoscie :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Fan mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 28, 2016 04:49

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fan mk2 » pt paź 28, 2016 15:07

Kkkacper, jak juz w pierwszym poście napisałem to chodziło mi o model mk2 z silnikiem agu, więc RasPl chyba dobrze chciał podpowiedzieć.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt paź 28, 2016 15:26

Ales sie mnie uczepił :P nie chcialem ale odpowiedzialem Ci. wyjac przekladnie bez wspomagania jest duzo pros iej niz ta ze wspomaganiem.

Odkrecasz drazki, 4 sruby M8 potem troche manewrowania i jest na wierzchu.
Przy wspomaganiu problem jest odkręcić przewody bo bardzo malo miejsca jest a klucz potrzeba duzy 22 czy tam 24


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt paź 28, 2016 15:52

RasPL, nie dotyczalem, ze mk2.. zwracam honor, wybacz :pub: :grin: wszystko tak jak mowisz, tak czy smiak trzeba sie troche nagimnastykowac, ale opcja ze wspomaganiem napewno o wiele bardziej problematyczna ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » czw lis 03, 2016 13:43

Cześć. Mam problem. No może to nie jest problem ale mnie to denerwuje.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lXeLz70g5Aw[/youtube]

Po wciśnięciu gazu do oporu i szybkim odpuszczeniu obroty spadają bardzo wolno, słychać to na samym końcu filmu. Denerwuje mnie to strasznie bo jak jadę to jak szybko wciskam sprzęgło to silnik potrafi lecieć w wysokie obroty między zmianą biegów.

Silnik bazowy 1.8t AUM me7.5 na kodowaniu skrzyni automat, wycięte wszystko co możliwe, SAI, EVAP, kat i wszystko co przeszkadza ale jeszcze nie programowo. AFR w normie, wolne lambda 1, WOT też tak jak powinno. Możliwe że szukam dziury w całym i tak ma być. Jak to normalne to sobie zmienię charakterystykę w sterowniku i po problemie. Tylko pytanie do was czy u was jest podobnie? A może to wina kodowania sterownika? nigdy nie sprawdzałem czy automat przypadkiem nie ma innej charakterystyki pedału w tej kwestii.



Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » czw lis 03, 2016 14:53

A może przez czujnik sprzęgła? Ja mam nie podpięty i też powoli spadają obroty. Silnik BAM.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: majic » czw lis 03, 2016 15:08

Masz zamontowany czujnik pedału sprzęgła? Wydaje mi się, że wiem o czym mówisz, bo na początku po swapie też to miałem. Irytujący efekt przy zmianie biegu na wyższy.


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw lis 03, 2016 15:26

darwaz, tak jak chlopaki mowia, brak czujnika na pedale sprzegla jest tego powodem.. na wolnych wkreca sie do konca czy tylko do 4tys.?

Niektore sterowniki przyjmuja zmiane kodowanie nawet przez vcds'a a niektore nie, wiec wtedy tylko zmiana sterownika.. druga sprawa, ze w automacie nie ma ogolnie pinu odpowiedzialnego za ten czujnik, mozesz sie wpiac w pin odpowiedzialny za sygnal ze skrzyni, ale czy zadziala to okaze sie dopiero po wszystkim :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » czw lis 03, 2016 17:48

Mam zrobioną wiązkę pedału sprzęgła ale nie mam czujnika jeszcze. Wkręca się do odcinki na luzie :) Tak właśnie coś myślałem z tym pedałem. A sterownik nie przyjmuje kodowania na manual. Dopiero jak wgrałem wsad od innego sterownika(manual) to poszło. Mam też cały drugi sterownik od manuala ale jeszcze w nim immo nie zdjąłem. No dobra, jak twierdzicie że to wina czujnika to sprawdzę.Dzięki za podpowiedź



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw lis 03, 2016 19:36

darwaz, na 100%.. no tak jak mowilem wlasnie, czesc sterownikow lyka przeprogramowanie, a czesc nie :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

normiczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 07, 2016 21:03

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: normiczek » pn lis 07, 2016 21:07

Witam Panowie,
poszukuje schematu wtyczki do komputera, 1.8T AGU

posiada ktoś taki?
:chytry:



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pn lis 07, 2016 21:46

normiczek, wklejam juz w tym temacie kiedys.. jak mi przypomnisz privem po 23 to wrzuce jeszcze raz jak znajde..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Fan mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 28, 2016 04:49

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fan mk2 » pn lis 07, 2016 23:53

Witam panowie, czy jest możliwość podłączenia starego prędkościomierza od golfa mk2 z nowszym silnikiem 1.8 Agu?dodam, że obroty silnika działają w tym liczniku. Ktoś mi coś wspomniał o jakimś konwerterze, który mógłby pomóc, ale nie wiem czy to prawda.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pn lis 07, 2016 23:58

Fan mk2, jaka skrzynia? Jak jest miejsce w skrzyni na impulsator, a pewnie jest to sie da.. jesli nie mozna impulsatora zmienic na inny niz elektroniczny to wtedy tylko konwerter albo wepchanienie bebechow z predkosciomierza mk IiI


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości