Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pin1 ECU zasilanie po stacyjcePablo1010 pisze:ADi997 pisze:Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.
Silnik AGU sterownik Bosch 06a 906 018R
Kurcze tez tak myślę( z tym że generalnie to zasilanie jest na ECU ) ale jest jedna kwestia w golfie 4 Linia K idzie najpierw na licznik a z drugiego kostki wychodzi na obd . A ja tutaj mam podłączoną Linie K z ECU bezpośrednio do złącza OBD może mieć to wpływ ?
Pin2 ECU masa
Pin3 ECU stałe zasilanie z aku
Też mam linie K z ecu prosto do obd i nie ma problemu z komunikacja.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ok Panowie ogarnąłem temat posiedziałem pokminiłem i jest łączy się ale Dziękuje wszystkim którzy byli zainteresowani moim problemem
Mk II German Style
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam Panowie. Jestem nowy. Mam silnik 1.8t w golfie 4 2002r silnik AUM 150 km po programie na 200 km. Mój problem polega na tym że ma spadki mocy. Więc tak autko jedzie super zaostawiam go np na noc i rano tej mocy nie ma. W trakcie jazdy go ponownie pale i już przez cały czas jest ok. Zawór dv i n75 sprawny. Robiłem podmiane. Ciśnienie to 1bar. Przed programem było ok. Proszę o pomoc.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Program robiony na hamowni w Jabłonnie. Koleś od lat tym się zajmuje więc powinien być ok. A wspomnę że kiedyś na innej turbinie też robiłem program na 180 km i sytuacja była identyczna. Czy przeplywka lub egr mogą to powodować? Dziwne jest to że zgasze samochód i za chwilę odpale i jest ok. W trakcie jazdy się to nie robi że się jedzie i nagle pupa. Od razu chwilę po odpaleniu moc zanika. Po ponownym odpaleniu już jest ok.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
obawiam się że soft skopany. Widziałem kilka podobnych przypadków
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale to możliwe by było zeby dwa razy zrobiło się to samo? Wcześniejszy program nie był robiony u tego samego kolesia. A co się działo w innych przypadkach?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dodam że jak była seria normalne niutony konie i ciśnienie to było normalnie. Jak by było coś nie tak to raczej w trakcie programowania by wyszło
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
na właśnie często jak za pierwszym odpaleniem na zimno auto wpada w tryb awaryjny nie ma mocy i pompuje 0.3 bara to winny jest soft. Miałem to u siebie w skodzie.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale jak by wpadał w tryb to by chack się zapalał tak? mi sie nie pali. I co z tym zrobiłeś?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie zapali CI się check , mi się nie palił , co zrobiłem ? wgrałem inny soft , który nie wywala mi trybu awaryjnego.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak? Ktoś kto robił program to to zmienił czy jak? Do kogo mam się zgłosić? To w błędach powinno wykazać?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
podjedź do prawdziwego tunera , niech zgra ten soft i zobaczy co jest skopane .Ewentualnie postaraj się sam go sczytać i wrzuć tutaj w odpowiedni dział niech ktoś sprawdzi.
Ja wgrałem sobie przez program i kabel obd2, jest na necie opis jak na sterownik me7.5 czytać i wgrać mapy.
U mnie nie waliło błędem i nie było checka na desce , ale na zimno pierwsze odpalenie i wpadał w tryb awaryjny , przewertowałem trochę neta aby nie zacząć przypadkiem wymieniać pół auta i znalazłem podobny przypadek rozwiązany wgraniem seryjnej mapy . Zrobiłem identycznie i problem zniknął .
Ja wgrałem sobie przez program i kabel obd2, jest na necie opis jak na sterownik me7.5 czytać i wgrać mapy.
U mnie nie waliło błędem i nie było checka na desce , ale na zimno pierwsze odpalenie i wpadał w tryb awaryjny , przewertowałem trochę neta aby nie zacząć przypadkiem wymieniać pół auta i znalazłem podobny przypadek rozwiązany wgraniem seryjnej mapy . Zrobiłem identycznie i problem zniknął .
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości