Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz lip 10, 2016 01:10

Dzięki. Te 2 częściowe widziałem. ten co mam jest fajny bo jest z jednego elementu zrobiony, nie ma łączenia i lepiej wygląda. Może okleję to czarną silikonową taśma, podobno odporne są na oleje itp się trzymają dobrze.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lip 10, 2016 05:26

Ja mialem jeden lacznik niebieski to go sprayem pomalowalem na czarno :kac:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz lip 10, 2016 13:11

RasPL pisze:Ja mialem jeden lacznik niebieski to go sprayem pomalowalem na czarno :kac:
I nie odpada? Nie kruszy sie?



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tom cio » ndz lip 10, 2016 16:22

Ja tez pomalowałem na czarno, ale właśnie wszystko odpadło. Niby trzymało dobrze ale pierwsza przejażdżka, ciśnienie poszło w dolot i farbę szlag trafił.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lip 10, 2016 16:28

Ja akurat mialem na czesci ssacej dolotu. Poki nie zdemontowalem ze 40 razy dolotu to sie trzymalo :hmm: Mi tez spekalo ale normalnie nitrem da sie zmyc i znowu jest normalna niebieska. Jak masz czarny akryl mozesz sprobowac krzywdy jej nie zrobisz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz lip 10, 2016 19:15

plastidip czarny bedzie sie trzymal silkonu


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lip 10, 2016 20:00

Zapomnialem o nim calkiem, pewnie sie nada


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: R90 » czw lip 21, 2016 15:07

Mam takie pytanko. Taki przewód cienki gumowy, idący koło dvki w stronę grodzi i wchodzący do dolotu na poziomie mniej więcej turbosprężarki, to jest jeden z przewodów od EVAP? Pytam, gdyż chciałem zaślepić jeden krócieć przy filtrze węglowym a drugie miejsce to mniej więcej przy grodzi. Przeciąłbym na pól i zaślepił. Chciałem to zrobić , gdyż podejrzewam na tym odcinku nieszczelność, a dostać się do miejsca gdzie wchodzi do tipa graniczy z cudem. Jeżeli chodzi o usuwanie par paliwa, to ejst jeszcze ten drugi przewód wchodzacy koło przepustnicy i tego nie będę ruszać.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pn sie 01, 2016 21:49

Witam Panowie mam kilka pytań , przeczytałem większość tego tematu ale nie znalazłem odp , być może nie doczytałem w tedy mój błąd . Ale do rzeczy
1. Mam silnik agu na kolektorze s3 i przepustnicy na linke i pytanie jaką linkę mam do tego dokupić ?
2. Mam starą instalacje z przed 89 r i czy dożo gorzej jest ogarnąć elektrykę niz w tej po 89 ? ew. może ma ktoś schemat tej starego typu ?
3 . Potrzebuje także schemat kostki tej 10 pianowej z golfa 4 która jest do podłączenia oprócz tych trzech ze skrzynki
4. Kolejna rzecz to czy wkład z przepławki z ori agu powinien pasować do przepławki z s3 bo u mnie coś nie bardzo . zdj na dole

Będę bardzo wdzięczny za jaką kolwiek pomoc .
Obrazek


Mk II German Style

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt sie 05, 2016 10:51

Nikt nic nie podpowie ?


Mk II German Style

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt sie 05, 2016 11:27

Zmierz sobie jaka dluga linke potrzebujesz i dobierz sobie na dlugosc poprostu.. tak, na starej instalacji w mojej opinii robi sie o wiele gorzej i robiac swapa zmienilbym skrzynke.. skoro sam widzisz, ze przeplywka jest innego typu i nie lasuje w obudowe to co mamy Ci jeszcze powiedziec? ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt sie 05, 2016 12:43

kkkacper pisze:Zmierz sobie jaka dluga linke potrzebujesz i dobierz sobie na dlugosc poprostu.. tak, na starej instalacji w mojej opinii robi sie o wiele gorzej i robiac swapa zmienilbym skrzynke.. skoro sam widzisz, ze przeplywka jest innego typu i nie lasuje w obudowe to co mamy Ci jeszcze powiedziec? ;)

Co do linki to nie problem zmierzyć ale chodzi o konkrety model z czego a audi i golfa nie pasi inne mocowania .
Moja ori z golfa duzo za krótka


Mk II German Style

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt sie 05, 2016 12:51

golf mk2 1.8 RP ma długą linkę, mi siega prawie do chłodnicy i wtedy zawraca w przepustnice


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt sie 05, 2016 17:12

RasPL pisze:golf mk2 1.8 RP ma długą linkę, mi siega prawie do chłodnicy i wtedy zawraca w przepustnice

Super dzięki za pomoc


Mk II German Style

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości