Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Coś koło 25-27Ohm trzeba wlutować, rezystor potencjometr ma zakres od zera a góry nie pamiętam teraz ale sprawdzając multimetrem można dokładnie wyskalować czujnik z 1.8T.
Co do łap to teraz mam zamontowany na kołysce z mk3 ale idę w turbo z tfsi i potrzebuje więcej miejsca z tyłu silnika.
			
									
									Co do łap to teraz mam zamontowany na kołysce z mk3 ale idę w turbo z tfsi i potrzebuje więcej miejsca z tyłu silnika.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Smyk, obczaj sobie króćca o nr 1j0 121 087. Ma miejsce na czujnik, a podmienia się go w kolanko, które łączy z chłodnicą u góry.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dzięki chlopaki,
chyba wybiorę opje majic'a dobry pomysł tylko jeszcze kojarzy mi się ze chyba mam tam dodatkowego krocca do chłodniczej oleju ale jest i taka opcja z literka A na końcu
bo juz znalazłem też K rociec ktoryvtrzebaby dac na przewodzie odpowietrznika z jakiegoś diesla,
ale zdecydowanie opcja majic'a najlepsza
teraz jeszcze podpowiedzcie mi co z tą odma? bo tam z tego trojnika którego wyrzucilem odchodził jakiś zawór i dalej do kolktora ssacego, istotne to było?
			
									
									chyba wybiorę opje majic'a dobry pomysł tylko jeszcze kojarzy mi się ze chyba mam tam dodatkowego krocca do chłodniczej oleju ale jest i taka opcja z literka A na końcu
bo juz znalazłem też K rociec ktoryvtrzebaby dac na przewodzie odpowietrznika z jakiegoś diesla,
ale zdecydowanie opcja majic'a najlepsza
teraz jeszcze podpowiedzcie mi co z tą odma? bo tam z tego trojnika którego wyrzucilem odchodził jakiś zawór i dalej do kolktora ssacego, istotne to było?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany ori map z 1.8t jaki ma zakres ???
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						- darwaz
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 982
 - Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
 - Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
 - Kontakt:
 
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
2559mbar . Tak mi się wydajehomer21 pisze:Pany ori map z 1.8t jaki ma zakres ???
To ja też mam szybkie pytanie. Swapuję sobie 1.8t z me7.5 do golfa mk1. Chcę mieć zegary audi tt z canem , abs też od tt z canem, może później moduł komfortu szyby zamki itp
Czy muszę swapować też sterownik can gateway? Zegary ABS Komfort i ECU bez tego rozumiem się nie porozumieją? Nie będzie adresowania modułów?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mój mk3 już jeździ, ale podczas pierwszego palenia gumy nagle stracił moc i zaczęło coś syczeć. Pierwsza myśl to nieszczelność w dolocie, no i faktycznie intercooler się rozszczelnił. No ale wstawiłem nowy, zrobiłem próbę szczelności i jest ok a turbo dalej nie ładuje, gruszka z turbo jest w pozycji spoczynkowej cały czas, słychać świst a węże cały czas miękkie nie tak jak kiedyś. Na próbę zaślepiony zawór upustowy i bez zmian, zaczynam podejrzewać turbo, macie jakieś sugestie co jeszcze mogę zrobić?
			
									
									MK3 ADZ->AGU
						- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Sterowanie turbo sprawdzone ?
			
									
									Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
N75 cyka jak dam "test wyjść" w polskim vagu - jeśli o to Ci chodzi. Poza tym jeśli gruszka jest w pozycji spoczynkowej to chyba turbo powinno ładować?
			
									
									MK3 ADZ->AGU
						- 
				sajmondesign
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
 - Lokalizacja: Dublin / Olsztyn
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Po swapie w mk1 na AUQ mamy problem, w ecu wszystkie zawory, sai i evapy wypieprzone, zostało N75 i nieszczęsny DV.
Auto normalnie wchodzi na obroty gdy DVka zdjęta, ale gdy się zaślepi palcem wyjśćie na DV lub go założy to auto nie wkręca się na obroty w ogóle, ksztusi sie itp. itd. miał ktoś już taki problem?
Do tego problem czujnika temperatury wody, wali od razu maxa wskazówka, czy oporniki pomogą cos w tym przypadku, czy problem jest w czujniku np.?
			
									
									Auto normalnie wchodzi na obroty gdy DVka zdjęta, ale gdy się zaślepi palcem wyjśćie na DV lub go założy to auto nie wkręca się na obroty w ogóle, ksztusi sie itp. itd. miał ktoś już taki problem?
Do tego problem czujnika temperatury wody, wali od razu maxa wskazówka, czy oporniki pomogą cos w tym przypadku, czy problem jest w czujniku np.?
facebook.com/LoVWered
						- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Swap cewek 3pin => 4pin
Krótki filmik tutaj, jeszcze nie "jeżdżone" na drodze ale wygląda, że wszystko ok.
Jak ktoś ma jakieś wątpliwości w podłączeniu to piszcie bo na prawdę prosta sprawa.
			
									
									Krótki filmik tutaj, jeszcze nie "jeżdżone" na drodze ale wygląda, że wszystko ok.
Jak ktoś ma jakieś wątpliwości w podłączeniu to piszcie bo na prawdę prosta sprawa.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ta 430mm chlodnica daje rade ? Mi nigdy nie ogarniala nawet z wiatrakiem na 2 biegu.
			
									
									mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

						Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
I tak i nie, nie przegrzeje się ale mogła by być (i będzie) większa, do 105 w maksie chyba dochodzi.RasPL pisze:Ta 430mm chlodnica daje rade ? Mi nigdy nie ogarniala nawet z wiatrakiem na 2 biegu.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- 
				bialychomik
 - Nowicjusz

 - Posty: 6
 - Rejestracja: wt cze 14, 2016 01:22
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam
Poszukuję osoby która podjęła by się zrobienia swapa w seacie toledo 2 1.6 16v bcb na 1.8t Auq. Wszystkie części potrzebne posiadam potrzebuje tylko ogarniętej osoby która by to zrobiła. Jestem ze Starachowic(woj. świętokrzyskie). Proszę o jakieś namiary bądź kontakt pw.
Pozdrawiam
			
									
									Poszukuję osoby która podjęła by się zrobienia swapa w seacie toledo 2 1.6 16v bcb na 1.8t Auq. Wszystkie części potrzebne posiadam potrzebuje tylko ogarniętej osoby która by to zrobiła. Jestem ze Starachowic(woj. świętokrzyskie). Proszę o jakieś namiary bądź kontakt pw.
Pozdrawiam
- 
				sajmondesign
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
 - Lokalizacja: Dublin / Olsztyn
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

