AGU...węże dolotu

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » ndz mar 24, 2013 23:26

No mi pokazywało wcześniej 0.6bar a na biegu jałowym -0.2bara .Po wymianie kilku węży i DV max ładuje 0.4Bara a na biegu jałowym teraz -0.8 a nawet do -1 dochodzi.
Z tym że czyściłem N75 i może go skleiłem?? :? Jutro jak będzie pogoda to wymienie jeszcze przewód do wskaźnika,wskaźnik kupiłem razem z przewodem który wyglądał jak do akwarjum i może się zasysa i go skleja...


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

AGU...węże dolotu

Post autor: szpieg » pn mar 25, 2013 07:57

jestes pewny ze czujnik ciśnienia masz poprawnie skalibrowany ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » pn mar 25, 2013 15:22

A jak mogę to sprawdzić?
Chodzi Ci o wskaźnik?Po włączeniu zapłonu wskazówka wskakuje na 0.Będzie różnica jak założe przewody o np. za dużej średnicy wewnętrznej teraz mam chyba 3mm,chodzi mi o przewód od kolektora do DV


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

marcinlomza83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 11, 2010 13:00
Lokalizacja: BL

AGU...węże dolotu

Post autor: marcinlomza83 » ndz sie 04, 2013 21:07

Witam, piszę w tym temacie ponieważ nie chce zaśmiecać i zakładać nowego, zaczął dochodzić do mnie dziwny dźwięk podczas przyspieszania ( gdy turbo już "napompuje" ) przez ok 2 sekundy słychać niezbyt głośne wycie: "łuuuuu" :) . Dziś było sprawdzane turbo, luzy w normie, zawór DV ok, brak spadku mocy i ubytku oleju. Pytanie co może być przyczyną, wina jakiegoś zaworka lub nieszczelność ? Dziękuje za odp. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

AGU...węże dolotu

Post autor: szpieg » ndz sie 04, 2013 21:30

sprawdz wydech, pewnie masz nieszczelnosc


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

MiKson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 13, 2016 23:04

AGU...węże dolotu

Post autor: MiKson » ndz mar 13, 2016 23:29

Wznawiając temat

posadami golfa 4 1.8t aum po regeneracji turbo bije raz 1.3 bara a raz 0.3 i ani drgnie w górę
podobno wpada w tryb awaryjny nie mogę zlokalizować nieszczelności w dolocie drugim "problemem" jest dławienie samochodu obstawiam ze jest to katalizator chciał bym wymienić go na strumienice ale na środku katalizatora umieszczona jest sonda i teraz pytanie

gdzie najczęściej dolot seryjny morze być nieszczelny ? gdzie mam szukać nieszczelności ?

czy po wydłubaniu katalizatora w włożeniu w niego przelotówki sonda nie będzie wariować ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości