Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Nadal nikt nie testował? Dzielić się opiniami, a nie bić na kimś kasę teraz
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
ja przetestuję ale dopiero za jakieś 2 miesiące
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
ogarnał ktoś to juz ten obrotomierz??
Jazda bez tego jest mocno uciażliwa. Czy wystarczy wlutować kabel z kompa z pinu 6 do licznika??
Jazda bez tego jest mocno uciażliwa. Czy wystarczy wlutować kabel z kompa z pinu 6 do licznika??
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
demiss, niestety nie wystarczy
nie dostałem rezystora 52 - ki, kupiłem 42 i 62 niestety po zamontowaniu w układ tych rezystorów - co je kupiłem - obroty są ale niestabilne, wahnięcia są powyżej 3 tyś.
nie wiem , może 52ka da radę, kupiłem też potencjometr i jak go tylko znajdę i zainstaluję w układ to dam znać. Generalnie rezystor troszkę stabilizuje układ diod.Bez rezystora wahania znacznie większe.
nie dostałem rezystora 52 - ki, kupiłem 42 i 62 niestety po zamontowaniu w układ tych rezystorów - co je kupiłem - obroty są ale niestabilne, wahnięcia są powyżej 3 tyś.
nie wiem , może 52ka da radę, kupiłem też potencjometr i jak go tylko znajdę i zainstaluję w układ to dam znać. Generalnie rezystor troszkę stabilizuje układ diod.Bez rezystora wahania znacznie większe.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Ja będę wreszcie w tym tygodniu kombinował z obrotomierzem, dam znać.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Dzisiaj podłączyłem obrotomierz w AGU do licznika z mk2 starego typu na 2 wtyki. Odseparowałem sygnały z cewek 4 diodami bez zenerki i bez rezystora i działa. Obrotomierz chodzi płynnie, jedyny ZONK to jak się doda gazu na około 3 tys obr t zaczyna piszczeć brzęczyk i zaświeca się ciśnienie oleju. Nie wiem czym to jest spowodowane, bo silnik ciśnienie trzyma, i dopóki obrotomierza się nie podłączy, to można go gazować ile wlezie i nie wywala błędu ciśnienia. Nie mam takiej zenerki żeby sprawdzić czy to będzie lekarstwem (zamówiłem ale jeszcze nie doszło), dam znać o efektach.
Balee, u Ciebie jest ok? Nie piszczy Ci Ciśnienie oleju? Jaki masz czujnik wsadzony? 0,3bara z mk2 czy zostawiłeś 1,4bara z mk4?
Balee, u Ciebie jest ok? Nie piszczy Ci Ciśnienie oleju? Jaki masz czujnik wsadzony? 0,3bara z mk2 czy zostawiłeś 1,4bara z mk4?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
rysiektr, sprawdź miernikiem jaki prąd idzie do zegarów ,bo może jest niszy od oryginalnego i dlatego zegar informuje ze niby ciśnienie słabe .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Nie nie, juz ogarnąłem temat. Licznik z mk2 potrzebuje 2 czujników ciśnienia oleju, zaś w AGU jest tylko jeden, ale juz temat ogarnięty. Obrotek dziala na samych 4 diodach bez zenerki, obroty sa równo VAGiem.
Jedyna różnica jest taka, ze ja użyłem innych diod niż na schematach - po prostu takie mialem pod ręką. Oznaczenie podam w poniedziałek.
Edit:
1N5402, takie diody miałem pod ręką, takie zamontowałem i na takich działa.
Jedyna różnica jest taka, ze ja użyłem innych diod niż na schematach - po prostu takie mialem pod ręką. Oznaczenie podam w poniedziałek.
Edit:
1N5402, takie diody miałem pod ręką, takie zamontowałem i na takich działa.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
i że tak spytam te diody , co je miałeś pod ręką, podłączyłeś jak w schemacie stronę wcześniej i hula? - nic się nie zjarało?rysiektr pisze:Nie nie, juz ogarnąłem temat. Licznik z mk2 potrzebuje 2 czujników ciśnienia oleju, zaś w AGU jest tylko jeden, ale juz temat ogarnięty. Obrotek dziala na samych 4 diodach bez zenerki, obroty sa równo VAGiem.
Jedyna różnica jest taka, ze ja użyłem innych diod niż na schematach - po prostu takie mialem pod ręką. Oznaczenie podam w poniedziałek.
Edit:
1N5402, takie diody miałem pod ręką, takie zamontowałem i na takich działa.
Ja mam zegary na 1 wtykę, pin nr 6 bodajże jest sygnałowym od obrotów, niebieski kabelek. 1 wtyk, 2 wtyki - nie będzie różnicy? nie chciałbym zjarać zegarów bo nie mam chwilowo nic na podmiankę...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Podłączyłem same 4 diody od modułu zapłonowego (zamiast tych 1N4007 na schemacie - bo nie miałem 1N4007 a miałem 1N5402) i bez podłączania pozostałych elementów, czyli bez diody zenera i bez rezystora, podłączyłem do wejścia obrotomierza w liczniku na 2 wtyki z MFA - działa, obroty równo z VAGiem w całym zakresie, żadnych wahań, czy innych komedii, wszystko jest tak jak być powinno.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Wiedziałem że zadziała trochę się spociłem żeby to odnaleźć i ogarnąć ale warto było.
Re: Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Ja mam ori z AJH plus czujnik na zegary i nic nigdy nie piszczałorysiektr pisze:
Balee, u Ciebie jest ok? Nie piszczy Ci Ciśnienie oleju? Jaki masz czujnik wsadzony? 0,3bara z mk2 czy zostawiłeś 1,4bara z mk4?
- Marcin_MK2_8v
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:46
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
agu, aeb zadziała z zegarami mk2 bo jest moduł i można wyciągnąć sygnał 12V na cewki w nowszych jest problem ale jak sprawdzę patent w najbliższych dniach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości