Siemanko na forum jestem nowy ale golfa mam od jakiegoś czasu Wcześniej S3 z oznaczeniem APY wiec tez 1.8t
Do rzeczy: Auto łapie temperaturę podczas jazdy, na postoju wzorowo temp. 90 stopni i trzyma (warto dodać, że auto ma podtlenek gazotu od 4lat).
Ostatnio podeszła pod 130 i wywaliło płyn (pękł jeden króciec przy głowicy)Po tym zdarzeniu: króciec wymieniony, termostat też, zalany nowym płynem i rezultaty takie jak na początku tematu.
Węże są twarde więc nie wiem skąd łapie to powietrze. W ramach ostatniego działania wymienię jeszcze korek od wyrównawczego - podobno błahostka a nie jednemu pomogła.
Na początku przed wymianą termostatu wydawało mi się, że z wyrównawczego wydobywa się zapach spalin czyli jak na moje rozumowanie - UPG.
Aktualnie żadnego zapachu spalin nie czuje, płyn brązowawy, wziąłem próbkę na szmatkę i żadnego osadu po oleju nie zostawia.
Panowie co radzicie zrobić? Wiadomo, że na internecie można dużo przeczytać i każdy najchętniej powiedziałby, że uszczelka ale może w ramach ratunku mojego portfela okaże się to coś innego
Pozdrawiam serdecznie! Przemek
Temperatura - uszczelka?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Temperatura - uszczelka?
Układ prawidłowo odpowietrzony? Jeśli tak to niestety twarde węże wskazują UPG.
Temperatura - uszczelka?
U mojego brata było podobnie, węże puchły, co chwile gdzieś się rozszczelniało, w płynie oleju nie było widać.
Wymienił UPG i autko jak nowe
Wymienił UPG i autko jak nowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości