Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » śr paź 28, 2015 22:39

z błędów po odpięciu aku jedynie, spadek napięcia i przepustnica, ale po adaptacji przepustnicy brak błędów, a jednak odpala i gaśnie :/ Już brakuje mi pomysłów :/



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw paź 29, 2015 09:36

immo może odłącza . Ogarnij spadek napięcia .
Moim zdaniem silnik źle w skrzynkę wpiety .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » sob paź 31, 2015 00:55

W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem :(



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k0nr4d » sob paź 31, 2015 14:52

Cewki i świece nowe?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » sob paź 31, 2015 18:19

Moze czujnik ciśnienia doładowania w intercoolerze jest walnięty lub nie ten co powinien być. U mnie problem wyglądał nastepujaco: przy dodawaniu gazu "lubiał" sie przyksztusić", po wymianie czujnika ciśnienia doładowanie wszystko było juz ok. Okazało sie, że czujnik był od TDI (inny OEM), widocznie sprzedający mi silnik dorzucił co miał na półce.



Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mateusz.995 » ndz lis 01, 2015 13:33

witam jestem w trakcie swapu na 1.8t w golfie mk2 mam problem ze złączem diagnostycznym wiem ze do komunikacji z silnikiem jest pin 7 , licznik będzie z mk3 i mam taki problem pod który pin w złączu się podpiąć żebym mógł ustawić w nim przebieg ?


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz lis 01, 2015 19:03

w liczniku z mk3 nie da sie ustawic przebiegu po obd2


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » pn lis 02, 2015 11:01

Dabek3m pisze:W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem :(
Jeżeli bez przepływki chodzi OK to przepływka jest do śmietnika albo w ECU była przeskalowana na inną a jest ori lub odwrotnie i po podpięciu świruje. Może być też tak że ciągnie przed turbo lewe powietrze, poza przepływką. Raz "mechaniory" nie wcisnęli TIPa w naleśnik i wyskoczył, efekt - kichanie prychanie, gaśnięcie i bład signal too low.
Przy signal to high przepływka podaje więcej niż faktycznie mierzy.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » pn lis 02, 2015 19:59

Przepływka jest już druga, ale taka sama, na mojej ori z silnika świrował jeszcze gorzej, kupiłem inną używaną od znajomego na szrocie, 'zapewniali, że sprawna bo ze sprawnego auta niby'. Jest opcja, że wywalało by signal to high przy padniętym n75? I żadnego błędu n75?
Edit. Jaki numer powinien mieć przepływomierz AGU 150km audi a3 96r?



bartektrn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt sty 31, 2014 20:32
Lokalizacja: Toruń
Auto: Bora 2.8 vr6 4motion aqp / A4 b6 1.8t Q ajq ~400hp
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bartektrn » wt lis 03, 2015 11:28

Witam mam pytanko czy do silnika AJQ któreś z tych wtrysków pasują ( czy może te i te będą ok) ?? :


http://allegro.pl/wtryskiwacz-bosch-028 ... 65776.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lub

http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze ... bosch.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam



maniekamg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn cze 21, 2010 21:17
Lokalizacja: wwa

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maniekamg » czw lis 19, 2015 22:28

Podlącze sie pod pytanie. Mam auq i szukam mocniejszych wtrysków pod 240hp. Bedą u mnie graly te z linku Bartektrn?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt lis 20, 2015 00:27

bartektrn, maniekamg, beda ok..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » sob lis 21, 2015 23:47

mam pytanie odnosnie map sensora.robie dolot z kwasowki i teraz pytanie gdzie go najlepiej wspawac i w jakiej pozycji? pionowej poziomej czy bez znaczenia



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lis 22, 2015 13:47

przed przepustnicą . aby był w dolocie a w poziomie czy pionie bez znaczenia .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości