Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
z błędów po odpięciu aku jedynie, spadek napięcia i przepustnica, ale po adaptacji przepustnicy brak błędów, a jednak odpala i gaśnie :/ Już brakuje mi pomysłów :/
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
immo może odłącza . Ogarnij spadek napięcia .
Moim zdaniem silnik źle w skrzynkę wpiety .
Moim zdaniem silnik źle w skrzynkę wpiety .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moze czujnik ciśnienia doładowania w intercoolerze jest walnięty lub nie ten co powinien być. U mnie problem wyglądał nastepujaco: przy dodawaniu gazu "lubiał" sie przyksztusić", po wymianie czujnika ciśnienia doładowanie wszystko było juz ok. Okazało sie, że czujnik był od TDI (inny OEM), widocznie sprzedający mi silnik dorzucił co miał na półce.
- mateusz.995
- Gadatliwa bestia
- Posty: 512
- Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
- Lokalizacja: Leszno
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
witam jestem w trakcie swapu na 1.8t w golfie mk2 mam problem ze złączem diagnostycznym wiem ze do komunikacji z silnikiem jest pin 7 , licznik będzie z mk3 i mam taki problem pod który pin w złączu się podpiąć żebym mógł ustawić w nim przebieg ?
mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeżeli bez przepływki chodzi OK to przepływka jest do śmietnika albo w ECU była przeskalowana na inną a jest ori lub odwrotnie i po podpięciu świruje. Może być też tak że ciągnie przed turbo lewe powietrze, poza przepływką. Raz "mechaniory" nie wcisnęli TIPa w naleśnik i wyskoczył, efekt - kichanie prychanie, gaśnięcie i bład signal too low.Dabek3m pisze:W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem
Przy signal to high przepływka podaje więcej niż faktycznie mierzy.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Przepływka jest już druga, ale taka sama, na mojej ori z silnika świrował jeszcze gorzej, kupiłem inną używaną od znajomego na szrocie, 'zapewniali, że sprawna bo ze sprawnego auta niby'. Jest opcja, że wywalało by signal to high przy padniętym n75? I żadnego błędu n75?
Edit. Jaki numer powinien mieć przepływomierz AGU 150km audi a3 96r?
Edit. Jaki numer powinien mieć przepływomierz AGU 150km audi a3 96r?
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 20:32
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Bora 2.8 vr6 4motion aqp / A4 b6 1.8t Q ajq ~400hp
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam mam pytanko czy do silnika AJQ któreś z tych wtrysków pasują ( czy może te i te będą ok) ?? :
http://allegro.pl/wtryskiwacz-bosch-028 ... 65776.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze ... bosch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
http://allegro.pl/wtryskiwacz-bosch-028 ... 65776.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze ... bosch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Podlącze sie pod pytanie. Mam auq i szukam mocniejszych wtrysków pod 240hp. Bedą u mnie graly te z linku Bartektrn?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam pytanie odnosnie map sensora.robie dolot z kwasowki i teraz pytanie gdzie go najlepiej wspawac i w jakiej pozycji? pionowej poziomej czy bez znaczenia
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
przed przepustnicą . aby był w dolocie a w poziomie czy pionie bez znaczenia .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości