Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
k0nr4d, bardziej o chyba rev limiter... chodzi o strzały na postoju więc ciężko określić co dokladnie... już troche poczytałem popytałem i odpuciłem temat... wpadnie tylko NLS
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Rev limiter to jedynie przesunięcie odcinki na postoju, niczym to nie grozi. Strzały jak z artylerii to rev limiter+ALS. NLS za to odwdzięczy się zużyciem turbiny, nie ma to najmniejszego sensu w małym k03s, takie rzeczy się stosuje w dużych zabawkach typu T4/T5, które powodują większego laga między biegami.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No w 1.8t nie ma w ogóle odcinki wiec nie wiem jak z przesunięciem jest czy to jest robienie jej od nowa... no co do tych strzałów to już z połączniem z als chyba nie robi się zaciekawie w sensie zuzycia turbiny to wiem ale jak inne kwestie się mają ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jako takiego łutututu w serii nie ma, ale odcięcie paliwa jest, u siebie dłubię z ciekawości cofnięty rev limiter na postoju bez boosta, kwestia doświadczalnego dobrania offsetu obrotów, żeby uzyskać odpowiedni efekt. Ale jak już kiedyś mówiłem jest to jedynie bajer do straszenia dzieci.
Co do als, to głównie kwestia zużycia turbiny, k03/k03s szybko powie papa, na sam początek pewnie pęknie żeliwo.
Co do als, to głównie kwestia zużycia turbiny, k03/k03s szybko powie papa, na sam początek pewnie pęknie żeliwo.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
no wszystkie te akcje w seryjnych autach są bardziej dla efektu niż dla efektywności...
Tak czy siak turbo trzeba szukać nowe... wiem że narazie mam wgrany NLS ale nie aktywowany przez abs jest i dlatego i myśle o tym ref limiter teraz...
Tak czy siak turbo trzeba szukać nowe... wiem że narazie mam wgrany NLS ale nie aktywowany przez abs jest i dlatego i myśle o tym ref limiter teraz...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Rev limiter do ogarnięcia w 3 minuty razem z korekcją sumy kontrolnej pliku Masz wskaźnik ciśnienia turbo w ogóle? Jeśli nie, to możesz zrobić log vag comem bloku 118 i będziesz widział, jak wygląda doładowanie przy zmianie biegu.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jeszcze nie mam... czyli wsio do ogarnięcia w vag comie ? może się skuszę...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Vagiem tylko logi ciśnienia turbo, odcinka to w programie do edycji map, ja używam Tuner Pro.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam.
Czy flansze/zabieraki od mk3 tdi/gti podejdą pod ori skrzynie z mk4 spiętą fabrycznie z silnikiem AUM ??
Chodzi mi o to czy wymiarami (wiadomo oprócz średnicy pod przegub) się nie różnią i też są wkręcane ??
bo słyszałem wersje, że są też wciskane.. czy może są takie i takie ?
pozdrawiam
Czy flansze/zabieraki od mk3 tdi/gti podejdą pod ori skrzynie z mk4 spiętą fabrycznie z silnikiem AUM ??
Chodzi mi o to czy wymiarami (wiadomo oprócz średnicy pod przegub) się nie różnią i też są wkręcane ??
bo słyszałem wersje, że są też wciskane.. czy może są takie i takie ?
pozdrawiam
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W starszych 02A są wciskanie a w nowszych przykre camera. Chyba w 1996 była zmiana ale pewności nie mam.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie chcę uspawać sam sobie Tip' a do 1.8T Aum. Wiem że potrzebuje z nierdzewki kolanko 90' 76mm, rure 76mm, rure 63mm, redukcje 76/63 oraz z sylikonów kolanko redukcyjne 90' 63/45, łącznik prosty 76mm. Pytanie tyczy się jakiej średnicy są podciśnienia wychodzące z tipa? Chodzi o Dv, odme, n75 itd. Chcę wywiercić otwory i wspawać te rurki.
Pozdro
Pozdro
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcin8412
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 23:30
- Lokalizacja: Czudec
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tigiem spawam A mógłbyś podać dokładnie który wymiar jakiego zaworu sie tyczy? Byłbym wdziecznyhomer21 pisze:8mm oraz 10mm 15mm 20 mm . . Czym spawasz Tigiem ?
migomatem spawac nie polecam w sumie ładnie idzie ale spawy sa zbyt duże mam gdzieś foto jak mi to wyszło dla kumpla
Dopiero będę spawał Dobrze że napisałeś o tym łączniku Trzeba będzie zastosować redukcje.marcin8412 pisze:Kolega ma już zrobionego tego tipa czy dopiero będzie spawal bo też mam wszystko tylko spawac. Podesłał byś jakieś foty jak ci to wyszło. Przepływke masz może jakaś większą ze używasz łącznika prostego 76
Fotki wykonanego napewno wstawie.
Edit:
Ok juz znalazłem sb jaki wymiar do ktorego zaworka.
Mam problem z innej beczki. Robiony był swap z 1.6 AEH na 1.8T AUM. Dziś napełniłem układ klimatyzacji czynnikiem i klima nie działa. Sprawdzałem i nie dochodzi napięcie na kostke 2 pinową przy sprężarce. Bezpieczniki sprawdzone. Kostka która została mi w podszybiu niepodpięta to kostka pomarańczowa. Jakie piny mam podpiąć żeby było napięcie na sprężarke i żeby klima ruszyła?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości