Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob sie 01, 2015 19:02

Panowie 1.8t Agu przeswapowane włącznie licznikiem z a3 . pytanie dotyczy prędkościomierza .
3 piny
czarno-biały- +12
niebiesko-biały-impuls
brazowy -masa

i teraz gdzie wpiąć impuls ? wiadomo ze w licznik tak ? tylko który pin i jakiego koloru kość bo są 3 niebieska,zielona,czerwona


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob sie 01, 2015 21:14

homer21 pisze:Panowie 1.8t Agu przeswapowane włącznie licznikiem z a3 . pytanie dotyczy prędkościomierza .
3 piny
czarno-biały- +12
niebiesko-biały-impuls
brazowy -masa

i teraz gdzie wpiąć impuls ? wiadomo ze w licznik tak ? tylko który pin i jakiego koloru kość bo są 3 niebieska,zielona,czerwona
Nie niebiesko-biały tylko biało-niebieski :-)
Z G22 T3j/2 do licznika T32a/28 i z licznika T32a/3 do ECU T52a/20

T32a to wtyczka niebieska


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szymin89 » ndz sie 02, 2015 12:05

Moze juz takie pytanie bylo a ja nie umiem znalezc odpowiedzi albo maszyny szukajace nie daja rady znalesc odpowiedzi.
A wiec, mam silnik AGU w octavii kombi silnik jest ok, buda w miare, chcialbym podniesc moc... mysle nad 200-250km. Turbo ma byc k04-001, chcialbym jak najmniej komplikacji. Czy dolot moze zostac seryjny? ewentualnie fimc ale bez przerabiania reszty czyli rura od filtra do turbo. Wydech wpadnie jakis dp, kat, i przelot. Najbardziej mnie dreczy pytanie strojenia bo nie mam za bardzo czasu jechac gdzies w Polske zeby to wystroic a po takich modyfikacjach bez zmiany softu to lipa. Czy po zmianie turbo i fimc da sie jakos jezdzic bez komplikacji, czy moze juz wieksze turbo bedzie wiecej dmuchac i juz jest konieczna dalsza ingerencja. Wtryski oczywiscie beda wydajniejsze przed strojeniem.



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz sie 02, 2015 12:24

Panowie mam pytanie pacjent 1.8t auq łąduje turbo 0.4 bara. Warto dodać że usunięta została sonada druga, sai oraz n249 a soft został seryjny. Zamierzam wgrać soft z usuniętą sondą oraz sai. Pozostaje jednak pytanie gdzie wpiąć opornik jak n249 jest usunięte a błąd od niego powraca. Proszę o odpowiedź jak wpiąć opornik czy ma być wpięty miedzy plus a pin 105 w ecu?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz sie 02, 2015 15:06

Okej ogarniete dzięki :D

Pany czeka mne wymiana panewek czytałem że można zastosować z diesla(mocniejsze) pytanie z jakiego pomożecie ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz sie 02, 2015 15:17

Obrazek

1,8 t AUM, seria wypluła 159km, program zrobiony na 200km, shamowane na 188km bo od ok 4500 obr zaczyna wykres trochę falowac i przy ok 5600 jest spadek widoczny, tuner podejrzewa ze pompa paliwa niewydala,
jaka kupic pompe? może być zamiennik czy tylko oryginal w serwisie, czy pompa z 225km jest taka sama jak 150, nie chodzi mi o ciśnienie tylko o wydajnosc



szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szymin89 » ndz sie 02, 2015 16:57

Na swoje pytanie odpowiedz znalazlem, teraz mam nastepne. Jakto jest z tymi turbinami za ok 1500zl na allegro? Chinczyk regenerowana czy oryginal? Trzymam sie dalej przy k04-001.



bzzyczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lis 23, 2013 19:59

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bzzyczek » ndz sie 02, 2015 20:50

gentki pisze:Panowie mam pytanie pacjent 1.8t auq łąduje turbo 0.4 bara. Warto dodać że usunięta została sonada druga, sai oraz n249 a soft został seryjny. Zamierzam wgrać soft z usuniętą sondą oraz sai. Pozostaje jednak pytanie gdzie wpiąć opornik jak n249 jest usunięte a błąd od niego powraca. Proszę o odpowiedź jak wpiąć opornik czy ma być wpięty miedzy plus a pin 105 w ecu?
Przy prawidlowym usunieciu n249 w sofcie bledu nie bedzie i nie potrzeba zadnego opornika... Jak chcesz wiecej info wal na pw.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz sie 02, 2015 21:25

chińczyk zalezy jak się trafi i w którym domu składane xD hahaah. Ogólnie loteria . najlepiej kupić chinola i wyważyć od razu


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz sie 02, 2015 23:19

szymin89, kup se K03s i będziesz miał około 220-230KM po co kombinować z chinolami.

Przy usunięciu SAI błąd od niego będzie wywalał dopuki tuner nie wyłączy tego programowo. Zaworki przy kolektorze zostawiasz podpięte i nie ma z tym problemu. Sondę też trzeba programowo wywalić.

Obiecane foto z pod maski. Mam nadzieję że wszystko widać jak należy.

Obrazek



szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szymin89 » pn sie 03, 2015 10:30

Chodzi mi bardziej o to czy ta te 1500zl da sie wyrwac cos ciekawego. Z moich rozeznan uzywane turbo od s3/tt to koszt ok 1000zl. Jest to realna cena czy turbo raczej do regeneracji?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn sie 03, 2015 15:25

ale chodzi ci pod twój kolektor wydechowy ? czy bardziej custom ? bo za 900zł jest o wiele ciekawsza jak dle mnie turbina niz ta z TT . Sam ją posiadam


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szymin89 » pn sie 03, 2015 23:10

Pod ori kolektor od s3 albo tt. Moze bardziej rozwojowe turbo od k04-001. Wolal bym taka opcje i pozniej fimc pluswydech przez zime niz odwrotnie. Sam nie wiem co z tego wyjdzie.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » wt sie 04, 2015 05:58

rzuci ktos okiem na ten mój wykres?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości