Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
moze miec bo to zaniskie napięcie by prawidłowo sterować różnymi zaworami.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- damian8139
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 18:19
- Lokalizacja: bircza 37-740
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Prosiłem o pomoc ale nikt nie potrafił powiedzieć. Czy jest różnica pomiędzy słupkiem od APP a AUQ aż musiałem zrobić 230km żeby się przekonać ze jest i ze bez przeróbek się nie obejdzie. Dużo osób tu wie wszystko ale na temat filtra powietrza czy stożek jest lepszy czy nie lub powiedzieć jaki to błąd po sprawdzeniu w internecie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kolego to się podziel swoimi spostrzeżeniami skoro nikt Ci nie odpowiedział.
Wydaje mi się że słupki powinny pasować bo APP i AUQ jest chyba na wąskim kanale. Różnica w nich to raczej ECU, K03s, szerokopasmowa sonda i VVT.
Wydaje mi się że słupki powinny pasować bo APP i AUQ jest chyba na wąskim kanale. Różnica w nich to raczej ECU, K03s, szerokopasmowa sonda i VVT.
- damian8139
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 18:19
- Lokalizacja: bircza 37-740
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Może niech się wypowiedzą wszyscy znawcy tematu.
Tak kolego masz rację vvt i w AUQ staruje nim ecu a ja nie mogę tego silnika rozkręcić bo nie będę miał gwarancji a jak mam ten silnik sprawdzić czy jest wart tych pieniędzy
Tak kolego masz rację vvt i w AUQ staruje nim ecu a ja nie mogę tego silnika rozkręcić bo nie będę miał gwarancji a jak mam ten silnik sprawdzić czy jest wart tych pieniędzy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
hej, golf mk2 1.8t agu me3.8, pytanie mam które piny w ecu odpowiadają za czujnik temperatury oleju, temperatury cieczy i prędkościomierza? Licznik z mfa golf mk3 (ps. obrotomierz działa perfekto), Nic z tych rzeczy mi nie działa i nie wiem czy czujniki popsute czy gdzieś kabelki. Pozdrawiam
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czujnik temp oleju wpinasz do licznika T28/17
Czujnik temp cieczy G2 pin 4 (fioletowy) do licznika T28/23
Czujnik temp cieczy G62 pin 3 (niebieski) do ECU T80/53
Sygnał impulsatora do licznika T28/27 i z licznika T28/7 do ECU T80/20
Czujnik temp cieczy G2 pin 4 (fioletowy) do licznika T28/23
Czujnik temp cieczy G62 pin 3 (niebieski) do ECU T80/53
Sygnał impulsatora do licznika T28/27 i z licznika T28/7 do ECU T80/20
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Cześć witam. Mam do kupienia pełen swap 1.8t 150km o oznaczeniu ARX ze Skody Octavii, 2001, 210tys km.
Chciałbym Was się podpytać o opinię na temat tego silnika z tym oznaczeniem.
Jest to ten typ z nowszych modeli czy starszych? Silnik podatny na modyfikacje? Jakieś plusy i minusy z tym oznaczeniem?
Swap do golfa 4 1.6 sr. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
Chciałbym Was się podpytać o opinię na temat tego silnika z tym oznaczeniem.
Jest to ten typ z nowszych modeli czy starszych? Silnik podatny na modyfikacje? Jakieś plusy i minusy z tym oznaczeniem?
Swap do golfa 4 1.6 sr. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ARX jest z octy 4x4, ogólnie to samo co AUM i AUQ czyli nowsze po 2001r EURO4, szerokopasmówka, DBW, zmienne fazy itp. łącznie z turbiną z tym że ma oznaczenie k03-058 ale to to samo co 052 i 053.
Projekt FiA: 6Y+20VT
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czyli swap godny uwagi, żeby do siebie wsadzić. No to fajnie, fajnie. Trzeba w takim razie kupować
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hej, problemów z agu w mk2 ciąg dalszy..
Podpiąłem vaga, bo przy pierwszych jazdach testowych auto wpadalo w tryb awaryjny, nr bledow z vag coma
01247, 16486 , 16518, 16885, 16519, 00532, 01262
przeplywka, n75, lambda itd. po skasowaniu i odpaleniu kazdy z tych bledów wraca, auto pali normalnie chodzi równo, ale nie jedzie jak trzeba i ma tz. źrebaka upuszcza dvka przez filtr, ale dvke podmienialem i bylo dalej to samo, co moze byc grane? bo nie chce mi się wierzyć, że cały osprzęt jest padnięty Jakies pomysły?
Podpiąłem vaga, bo przy pierwszych jazdach testowych auto wpadalo w tryb awaryjny, nr bledow z vag coma
01247, 16486 , 16518, 16885, 16519, 00532, 01262
przeplywka, n75, lambda itd. po skasowaniu i odpaleniu kazdy z tych bledów wraca, auto pali normalnie chodzi równo, ale nie jedzie jak trzeba i ma tz. źrebaka upuszcza dvka przez filtr, ale dvke podmienialem i bylo dalej to samo, co moze byc grane? bo nie chce mi się wierzyć, że cały osprzęt jest padnięty Jakies pomysły?
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Masz napięcie na tych podzespołach jak włączysz zapłon ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
panowie czy ori tip AUM wystarczy do 200km? szukac jakiegoś customowego, czy tipy z mocniejszych wersji np. 210 czy 225 można zastosować zamiast ori AUM?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości