Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pt cze 26, 2015 08:23

Miales zew regulator zalozony ?


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » pt cze 26, 2015 23:36

Panowie co jest dokładnie do przerobienia aby założyć kolektor prawostronny do 1.8T AUM?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob cze 27, 2015 13:27

tak zewnętrzny . Tarz po założeniu ori az zalewa do poprawki mapa ale dobrze ze tylko to był regulator


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » sob cze 27, 2015 18:46

hej, golf mk2 w ecu zostało wyłączone immo, odpalił kilka razy, na drugi dzień próbując odpalić odpala i gaśnie, czy jest możliwość, że immo samo się zaprogramowało spowrotem, licznik mam z mk3. Nie wiem czy firma która to robiła spieprzyła sprawe, no ale działało, pomoże ktoś ?



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » ndz cze 28, 2015 07:50

Sprawdź, czy paliwo dochodzi i czy ECU jest w ogóle zasilane. Moim zdaniem niemożliwe żeby immo się zalaczyl. Posprawdzaj masy.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz cze 28, 2015 10:59

ale zostało wyłączone w ecu czy został wlutowany emulator ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz cze 28, 2015 15:20

czaro96, w AUM chyba seryjnie jest kolektor z wyjściem na prawą stronę. Więc chyba chodzi Ci o kolektor na lewą stronę czyli taki od BAM lub innej mocnej wersji. Potrzebujesz jak by co kolektor i nową uszczelkę i ewentualnie nowe węże od podciśnienia bo warto wymienić przy takim zabiegu na sylikony bo zapewne twoje są już leciwe i mogę w każdej chwili pęknąć.



Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » ndz cze 28, 2015 17:03

wydaje mi się, że zostało wyłączone, miało zostać wyłączone a nie emulator. Paliwo dochodzi, pin 1 ma zasilanie, ale masa ma plusa i minusa ? Trochę się w tym już gubię bo działał jeden dzień, odpalał chodził, na drugi dzień odpalał i gasł jakby immo znowu było, a teraz już nie chce odpalić tylko kręci. :/



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz cze 28, 2015 19:33

moja propozycja jest inna. Osobiście usuwałem immo w me 7.5. Wgrywałem do sterownika gdy kluczyk był przekręcony na zapłon. Po wgraniu auto nie chciało odpalić. Okazało się że podczas wgrywania wtryski złapały błędy i nie działaly. Podłaczylem vaga sprawdziłem błędy wykasowałem i prawie rok jest bez problemu.



Awatar użytkownika
Dabek3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob sie 24, 2013 01:11
Lokalizacja: Gubin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dabek3m » ndz cze 28, 2015 20:02

Ok auto odpala immo jest off, prawdo podobnie cos sie wypielo w skrzynce sami nie jestesmy pewni bo wszystko przeskanowalismy od nowa i dopiero byl test. Auto odpala chodzi ale gasnie po dodaniu gazu, nie mamy podpietej jeszcze sondy i weze od evapa sa luzne. Evap mozna po prostu zaslepic? Czy jest duze prawdo podobienstwo ze bedzie gasl przez evap? Czy to wina nie podlaczonej sondy? Ogolem mowiac na dniach sonde podpinamy jak pospawamy wydech ale wole sie zapytac za w czasu zeby wiedziec czy to moze jakis czujnik czy moze w kablach cos nie tak? Moze ktos przy swapie mial podobnie ;) pozdrawiam



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: michal_m18 » ndz cze 28, 2015 20:23

Evap nie ma tu nic do rzeczy. U siebie odpalałem BAM bez podłączonego EVAP'a i sondy lambdy, dodatkowo brak było intercoolera, przepływki i itp... nic złego przy dodawaniu gazu się działo.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz cze 28, 2015 21:17

Dabek3m, masz gdzieś w elektryce nakopane, to nie immo (no chyba że masz jakiś emulator) i nie brakujące/nie podłączone elementy. Schemat + multimetr i szukaj gdzie się zasilanie traci.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
damian8139
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 18:19
Lokalizacja: bircza 37-740

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: damian8139 » pt lip 03, 2015 02:30

Witam. Potrzebuje pomocy, mój Leon ma silnik
o symbolu APP, mam pęknięta głowice do tego jeszcze jak by mało było zrysowane tuleje. Szukam całego słupka i teraz pytanie czy słupek APP różni się czymś od słupka AUQ AJQ ARY? Chodzi o sam goły słupek bez osprzętu. Bardzo bym prosił o szybka pomoc.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » sob lip 04, 2015 22:09

coraz częściej silnik lapie ten blad
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
wcześniej bardzo rzadko, teraz praktycznie za każdym razem jak wcisne gaz w spod, od razu czuc spadek mocy, DV nowy z serwisu, może mieć to związek z wyrzuceniem n118 i n249?
caly czas tez pojawia się ten blad
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
gość który usuwal mi immo miał usunąć ten zaworek z kompa, ale mnie zle zrozumial i wylaczyl tylko diagnozę tego czy jakos tak
czy niskie ladowanie alternatora i swiecaca kontrolka ladowanie może mieć wpływ na w/w objawy? ladowanie ok 10.6



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości