AGU 200+
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
AGU 200+
Witam. Mam Golfa z silnikiem 1.8T AGU 150KM i mój kolega miał również takiego po swapie lecz po modach, turbo k03s, wiekszy intercooler centralnie położony, wtryski 320, filtr stożkowy pipercross. Tak się stało że odkupiłem od niego te części wraz ze sterownikiem, lecz kiedyś przełożyliśmy ten sterownik do mojego Golfa na serie i auto pojeździło 2 dni i zapaliła sie kontrolka oleju po czym okazało się że pompa oleju nie podała, jego auto jeździło całkiem żwawo i praktycznie na wysokich obrotach i nic się nie działo, turbo ładowało jakoś 1,2bara. Teraz wszystko zostało zamontowane w moim samochodzie gdy silnik przeszedł całkowity remont (tłoki, uszczelniacze, pierścienie, zawory, planowanie głowicy, nowa pompa oleju). Moje pytanie brzmi, czy mam się obawiać znów takiej przygody czy raczej po remoncie nie powinno się tak stać, wtedy silnik był zalany pół syntetykiem i możliwe że tego oleju było mało. Oddałem auto na strojenie do firmy Jetronik we Wrocławiu i osoba która się tym zajmuje powiedziała, że silnik może nie wytrzymać i korby pójdą... Teraz jest również większy filtr oleju oraz wydajniejszy płyn chłodniczy bo ponoć auto strasznie się grzeje. Jakieś rady?
AGU 200+
Korby wytrzymaja, założ czujnik temperatury oleju i będziesz wiedział czy sie przegrzewa.
U mnie potrafi złapać 120 stopni przy ostrym piłowaniu, dlatego też myślę o dodatkowej chłodnicy oleju.
Poza tym pomyśl o większych wtryskiwaczach, bo 320cc za małe do 1.2 bar (zbyt mała dawka paliwa możne być przyczyna przegrzewania się motoru)
U mnie potrafi złapać 120 stopni przy ostrym piłowaniu, dlatego też myślę o dodatkowej chłodnicy oleju.
Poza tym pomyśl o większych wtryskiwaczach, bo 320cc za małe do 1.2 bar (zbyt mała dawka paliwa możne być przyczyna przegrzewania się motoru)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
AGU 200+
czujnik i tak będę zakładać, dzięki za pomoc
a czy mogę zaraz po remoncie i strojeniu założyć stożek?
a czy mogę zaraz po remoncie i strojeniu założyć stożek?
AGU 200+
stożek da CI tylko odrobinę inny, niekoniecznie ładniejszy dźwięk silnika
zostawiłbym ori puszke z dobrym filtrem , sprzedaj stozek komus do wolnossacego silnika, tam poczuje efekt
zostawiłbym ori puszke z dobrym filtrem , sprzedaj stozek komus do wolnossacego silnika, tam poczuje efekt
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
AGU 200+
no zależy mi właśnie na tym dźwięku
coś w ten deseń: " onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze mam pytanie, czy mogę póki co jeździć na ori wtryskach żeby dotrzeć silnik oczywiście nie na wysokich obrotach?
coś w ten deseń: " onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze mam pytanie, czy mogę póki co jeździć na ori wtryskach żeby dotrzeć silnik oczywiście nie na wysokich obrotach?
AGU 200+
jesli seryjna mapa to zostaw seryjne wtryski, jeśli mapa zrobiona na 320cc, załóż 320, bo znowu silnik skrzywdzisz
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
AGU 200+
Za wysoką temperaturę na wysokich obrotach może odpowiadać jak pisał szpieg mała dawka paliwa. U mnie było podobnie, problem ustąpił po zmianie softu i wtrysków na 380-tki (silnik AUQ z seryjnym K03s). Przy wysokich obrotach w mroźne dni czasami brakowało mu paliwa. Inna sprawa, że nie mam fabrycznego "oszukiwacza" i wskaźnik pokazuje temperatury od 85 do prawie 100 st. (temp. cieczy) co wg. znawców tematu jest całkiem normalne, bo temperatura cieczy w zależności od warunków zmienia się i nie wynosi ciągle równe 90st.
Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości