1.8t golf mk2

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

1.8t golf mk2

Post autor: mateusz.995 » wt mar 10, 2015 23:43

siema szukałem po forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie czy do silnika 1.8t AUM da rade podpiąć zegary z golfa mk2? obecnie mam z mk3 ale te z dwójki bardziej by mi leżały


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8t golf mk2

Post autor: bugalon » śr mar 11, 2015 18:58

Da radę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

1.8t golf mk2

Post autor: mateusz.995 » czw mar 12, 2015 09:59

A jakieś przeróbki ? Czy teraz wystarczy tylko podpiąć licznik z mk2 na jedna kostkę ? Wiem.ze na pewno trzeba zmienić impulsator na linke


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8t golf mk2

Post autor: bugalon » czw mar 12, 2015 10:21

Przeróbek sporo. Sumator do impulsow z cewek do obrotomierza trzeba zrobic/kupić i dolozyc. Rozebrać impulsator przy skrzyni i dobrac do niego linke, Pokombinować z czujnikami ciśnienia oleju (w mk4 jest 1 a zegary z obrotkiem w mk2 smigaja na 2), skalibrować rezystorem potencjometrycznym wskazania temperatury, no i przede wszystkim wywalić immo ze sterownika silnika.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

1.8t golf mk2

Post autor: kkkacper » pn mar 23, 2015 13:31

bugalon, a nie prosciej zalozyc czujnik wody mk II/mk III niz bawic sie w rezystory? Chyba, ze w AUM nie ma miejsca na 2 czujniki, bo tego nie jestem pewny ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8t golf mk2

Post autor: bugalon » wt mar 24, 2015 13:13

Można, tylko w mk4 masz jeden czujnik 4-pinowy (połowa tego czujnika podaje do ECU a druga połowa na zegary) a w mk2 masz dwa oddzielne. Żeby dolożyc odddzielny do samej temperatury na zegarach trzeba by było jakoś ciąc przewody i dawać go gdzieś w węże zostawiając jednocześnie dwa piny wolne tego czujnika z mk4. Ja wybrałem dołożenie rezystorka potencjometrycznego w obwód licznika mk2 i kalibrację jego wskazań na podstawie temperatury z VAGa.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

1.8t golf mk2

Post autor: mateusz.995 » wt mar 24, 2015 16:36

Imo jest wywalony z tego co mi wiadomo jakiś rezystor na temperaturę też jest bo silnik z audi a3 wyciągnięty a zegary z golfa mk3


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

1.8t golf mk2

Post autor: S. » wt mar 24, 2015 21:17

mk3 też miał 4 pinowy czujnik temp.
2 piny dla ECU i 2 piny dla licznika, trzeba by było porównać wartości sygnałów oby dwóch liczników.
Na czujniku z mk3 licznik z mk2 chodzi wzorowo, ciekawe czy rezystancja sygnału dla ECU w oby dwóch czujnikach jest taka sama..

U siebie w mk2 1.8T wpiełem potencjometr w wiązke licznika, regulując go i patrząc w VAGa jaka jest aktualna temperatura.. Finalnie zmierzyłem jaka jest oporność na potencjometrze i dobrałem rezystor.

Ew. Zainstalować coś takiego ;)

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości