Panowie, może dla niektórych wyda się to śmieszne i oczywiste ale macie może jakieś sprawdzone sposoby podłączenia zbiorniczka wyrównawczego w 1.8T np: AGU ale po stronie kierowcy?
Jak wszyscy wiemy AGU z mk4 ma zbiorniczek po stronie pasażera (mowa o auta z kierownicą po lewej stronie). Przy swapie np: do mk2 i pochodnych, chcę przenieść zbiorniczek na stronę kierowcy - tak jak ori w mk2.
Z nadmiarem ze zbiorniczka nie ma problemu, bo na króćcu do górnego węza chłodnicy jest podłączenie, ale dolny wąż ze zbiorniczka gdzie podłączyć, żeby wyglądało jak ori i spełniało swoje zadanie?
Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.
1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie
Wepnij się w powrót z nagrzewnicy.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
1.8T w mk2 i pochodnych, zbiorniczek wyrównawczy-podłączenie
Ja sie wpiełem w zasilanie turbo, zaraz pod kolektorem ssącym, obok rozrządu. Trójnik i wąż na strone pasażera, dwa uchwyty pod kolektorem i wszystko gra....rysiektr pisze:Tylko nie piszcie proszę o tym, ze trzeba ciągnąć wąż na stronę pasażera bo takie rozwiązanie odpada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości