Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
montował ktoś:
- chłodniejsze uszczelki pod kolektor ssący
- zimniejszy termostat
czy gra nie warta zachodu?
- chłodniejsze uszczelki pod kolektor ssący
- zimniejszy termostat
czy gra nie warta zachodu?
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja wsadziłem do mk2 największą chłodnice jaka weszła, 700x322mm, efekt taki że w lato temperature 90c łapał dopiero w korku po dłuższym postoju Wiec z tym termostatem również nie będzie za kolorowo_małyTM_ pisze:- zimniejszy termostat
Co innego po modach gdzie silnik jest bardziej obciążony termicznie, w takim celu wsadziłem taką dużą chłodnice, na serii nie ma to żadnego sensu.
Zaworek zwrotny na odmie wychodzącej z bloku jest niezbędny?
U siebie mam Oil catch tank, brak połączenia odmy z kolektorem ssącym, wyrzucone wszystkie zagracacze i zbędne śmieci, odma z pokrywy i bloku idzie do OCT i z OCT do grzybka na TIPie, obejdzie sie bez tego zaworku?
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zmienilem swiece, zrobilem adaptacje, ale lekkie szarpniecia przy zmianie biegow zostaly, zmiana swiec dala jedynie to ze od dolu do samej odcinki idzie rowno wczesniej wkrecal sie troche gorzej
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
slawko333,
witam, jak rozumiesz szarpnięcia przy zmianie biegów ?
próbowałeś odpiąć wtyczkę od przepływki i sie przejechać ?
witam, jak rozumiesz szarpnięcia przy zmianie biegów ?
próbowałeś odpiąć wtyczkę od przepływki i sie przejechać ?
Sebastian
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie jest to jakies uciazliwe, ale troche drazni, w momencie zmiany biegow, gdy juz puszczam sprzeglo czuc jakby silnik byl agresywny
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie macie może schemat flanszy pod k03 z 4 śruby bo nalazłem ale nie czytelne , chodzi mi o bardziej czytelne .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam jedno i drugie , warto_małyTM_ pisze:montował ktoś:
- chłodniejsze uszczelki pod kolektor ssący
- zimniejszy termostat
czy gra nie warta zachodu?
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
cygan79, dzięki chłopie !
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowi macie jakieś info na temat potencjału TD04HL-15T ? do 1.8t fajnie powinna podejść bądz jakies inne turbo z zapasem do 300 . nie chodzi mi tu o jakies td05 . Myślałem również nad k24 z volvo s60
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie wiem czy na 15T uda się osiągnąć 300KM raczej skłaniał bym się bardziej że na 16T okolice 300KM się osiągnie. Inna propozycja to k04-64 da wyniki ponad 300KM.
Najtaniej i tak jest zrobić K04-22 lub K04-23 i robić okolice 270-280KM chyba że na hybrydzie to się zbliżysz do 300KM.
Najtaniej i tak jest zrobić K04-22 lub K04-23 i robić okolice 270-280KM chyba że na hybrydzie to się zbliżysz do 300KM.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ale k04-22 nie podejdzie chyba p&p ? Mi chodzi coś jak piszesz 270 280km max
bo k03-053 mała troche kurde
a jak wstaje takie td04 16t ? takie turbo by mnie interesowało
bo k03-053 mała troche kurde
a jak wstaje takie td04 16t ? takie turbo by mnie interesowało
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Problem jest taki że nie zmiesci sie wraz z łapą przykręconą z tyłu bloku jak ma to miejsce w mk2.czaja86 pisze: Inna propozycja to k04-64 da wyniki ponad 300KM.
Trzeba by było posadzić silnik z jednej strony na podłużnicy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czy to k04-22 czy td04 to i tak nie podejdzie pod seryjny kolektor.
Z k04 kolektor kupisz w zestawie jak i resztę gratów z S3, TT lub Cupry R natomiast do TD04 musisz spawać kolektor, Downpipe, Tip i resztę gratów co pociągnie kilkakrotnie większe koszta.
Z k04 kolektor kupisz w zestawie jak i resztę gratów z S3, TT lub Cupry R natomiast do TD04 musisz spawać kolektor, Downpipe, Tip i resztę gratów co pociągnie kilkakrotnie większe koszta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości