Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » ndz sty 18, 2015 15:40

montował ktoś:
- chłodniejsze uszczelki pod kolektor ssący
- zimniejszy termostat

czy gra nie warta zachodu?


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz sty 18, 2015 16:10

_małyTM_ pisze:- zimniejszy termostat
Ja wsadziłem do mk2 największą chłodnice jaka weszła, 700x322mm, efekt taki że w lato temperature 90c łapał dopiero w korku po dłuższym postoju :helm: Wiec z tym termostatem również nie będzie za kolorowo ;)

Co innego po modach gdzie silnik jest bardziej obciążony termicznie, w takim celu wsadziłem taką dużą chłodnice, na serii nie ma to żadnego sensu.


Zaworek zwrotny na odmie wychodzącej z bloku jest niezbędny?
U siebie mam Oil catch tank, brak połączenia odmy z kolektorem ssącym, wyrzucone wszystkie zagracacze i zbędne śmieci, odma z pokrywy i bloku idzie do OCT i z OCT do grzybka na TIPie, obejdzie sie bez tego zaworku?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz sty 18, 2015 21:03

zmienilem swiece, zrobilem adaptacje, ale lekkie szarpniecia przy zmianie biegow zostaly, zmiana swiec dala jedynie to ze od dolu do samej odcinki idzie rowno :bigok: wczesniej wkrecal sie troche gorzej



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sebastian1901 » ndz sty 18, 2015 21:21

slawko333,
witam, jak rozumiesz szarpnięcia przy zmianie biegów ?
próbowałeś odpiąć wtyczkę od przepływki i sie przejechać ?


Sebastian

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz sty 18, 2015 21:50

nie jest to jakies uciazliwe, ale troche drazni, w momencie zmiany biegow, gdy juz puszczam sprzeglo czuc jakby silnik byl agresywny :helm:



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw sty 22, 2015 22:19

Panowie macie może schemat flanszy pod k03 z 4 śruby bo nalazłem ale nie czytelne , chodzi mi o bardziej czytelne .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » pt sty 23, 2015 11:21

_małyTM_ pisze:montował ktoś:
- chłodniejsze uszczelki pod kolektor ssący
- zimniejszy termostat

czy gra nie warta zachodu?
mam jedno i drugie , warto


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

cygan79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sty 23, 2015 11:10

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: cygan79 » pt sty 23, 2015 11:50

O taka flansze chodzilo?
Obrazek



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt sty 23, 2015 18:28

cygan79, dzięki chłopie ! :pub:


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob sty 24, 2015 22:32

Panowi macie jakieś info na temat potencjału TD04HL-15T ? do 1.8t fajnie powinna podejść :D bądz jakies inne turbo z zapasem do 300 . nie chodzi mi tu o jakies td05 . Myślałem również nad k24 z volvo s60


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz sty 25, 2015 23:52

Nie wiem czy na 15T uda się osiągnąć 300KM raczej skłaniał bym się bardziej że na 16T okolice 300KM się osiągnie. Inna propozycja to k04-64 da wyniki ponad 300KM.
Najtaniej i tak jest zrobić K04-22 lub K04-23 i robić okolice 270-280KM chyba że na hybrydzie to się zbliżysz do 300KM.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn sty 26, 2015 19:44

ale k04-22 nie podejdzie chyba p&p ? Mi chodzi coś jak piszesz 270 280km max

bo k03-053 mała troche kurde
a jak wstaje takie td04 16t ? takie turbo by mnie interesowało :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pn sty 26, 2015 21:06

czaja86 pisze: Inna propozycja to k04-64 da wyniki ponad 300KM.
Problem jest taki że nie zmiesci sie wraz z łapą przykręconą z tyłu bloku jak ma to miejsce w mk2.
Trzeba by było posadzić silnik z jednej strony na podłużnicy



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn sty 26, 2015 22:01

czy to k04-22 czy td04 to i tak nie podejdzie pod seryjny kolektor.
Z k04 kolektor kupisz w zestawie jak i resztę gratów z S3, TT lub Cupry R natomiast do TD04 musisz spawać kolektor, Downpipe, Tip i resztę gratów co pociągnie kilkakrotnie większe koszta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości