Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

blondyn88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 08, 2013 19:49

Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM

Post autor: blondyn88 » sob sty 17, 2015 22:15

Witam Planuje remont głowicy ADR lub AGU Na szerokim kanale

W co warto zainwestować na tym etapie
Glowica

planuje wymianę popychaczy na nowe inna
nowe uszczelniacze
wymianę prowadnic zaworowych
wymianę napinacza i łańcucha
planowanie dotarcie gniazd zaworowych

zastanawiam się czy zainwestować na TYM ETAPIE

w prowadnice zaworowe supertech
uszczelniacze supertech
czy możne w coś innego?

Blok AEB

Nowy rozrząd
szlif walu nowe panewki Kolbenschmidt zwykle czy sputtery ? i czy warto robić szlif czy szukać innego walu
Kute korby Prism [dodano]
nowa pompa oleju
nowe uszczelniacze
nowe pierścienie tłokowe
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2015 14:34 przez blondyn88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM

Post autor: ADi997 » ndz sty 18, 2015 14:14

Też zbieram graty na taką moc. Dorzucił bym jeszcze kutą korbę i mocniejsze zawory.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Remont i przygotowanie sinika pod 350-400 KM

Post autor: GregorzG60 » śr sty 21, 2015 00:57

panewki z ASO, korby techno5, zawory jak chcesz mieć spokojną głowę nowe ORI z ASO , seryjne po xlatach lubią się urwać.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości