Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pt sty 09, 2015 21:05

oczywiście , pracują bez problemu , pierwsza z brzegu na GT2871R chinolu rzecz jasna
309Km 392Nm 1.8T
viewtopic.php?f=91&t=532276&p=6377260#p6377260" onclick="window.open(this.href);return false;


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » pt sty 09, 2015 22:43

Fajny super projekt, czyli można tą turbinę wrzucić z kolektorem Turboworks i powinno się zmieścić. Tą moc obsługuje seryjne sprzęgło i skrzynia?


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: S. » sob sty 10, 2015 01:56

bigsasza pisze:Fajny super projekt, czyli można tą turbinę wrzucić z kolektorem Turboworks i powinno się zmieścić. Tą moc obsługuje seryjne sprzęgło i skrzynia?
Czy układ napędowy znosi to zależy w dużej mierze od drivera ;) Jeden będzie upalał rok a drugi zakatuje w dzień.

Czy zmiesci sie z chińskim kolektorem, trudno powiedzieć, mk2/mk3 mają troszke mniej miejsca między grodzią a silnikiem od platformy mk4.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: ADi997 » sob sty 10, 2015 17:52

GregorzG60 pisze:oczywiście , pracują bez problemu , pierwsza z brzegu na GT2871R chinolu rzecz jasna
309Km 392Nm 1.8T
viewtopic.php?f=91&t=532276&p=6377260#p6377260" onclick="window.open(this.href);return false;
To był jej maks czy jeszcze by coś wydusił ?? ~350-370 ?? :-)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: S. » sob sty 10, 2015 19:34

Tutaj żeliwny ogólnodostępny kolektor plus GT28RS, fakt że we wzdłużnie umieszczonej jednostce ale daje jakiś pogląd jak mało miejsca zostaje :bajer:
Obrazek



bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » ndz sty 11, 2015 15:48

Nie ma opcji, żeby to weszło z tym kolektorem do MK3, ale gdzieś widziałem kolektory z nierdzewki (może było to firmy TURBOWORKS), do którego GT28 podczepiasz od góry.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: S. » ndz sty 11, 2015 17:11

bigsasza pisze:Nie ma opcji, żeby to weszło z tym kolektorem do MK3, ale gdzieś widziałem kolektory z nierdzewki (może było to firmy TURBOWORKS), do którego GT28 podczepiasz od góry.
Te rurowe turboworksy mają ścianke rury jak puszka po piwie ;)

Jak nie masz opcji sam pospawać kolektora to kup flansze na turbo i głowice, ustaw sobie w jakiej pozycji turbo wejdzie do auta, zespawaj dwie flansze kawałkiem płaskownika i wyślij to komuś do ulepienia rur ;)



bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » ndz sty 11, 2015 22:48

A orientujesz się jaka powinna być min grubość ścianek?


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: tom cio » pn sty 12, 2015 00:24

Mówią, że 2mm to takie minimum.



Awatar użytkownika
lukaspro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: śr wrz 18, 2013 20:46
Lokalizacja: Polska

Re: Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: lukaspro » czw sty 29, 2015 15:52

można w sumie wyspawać coś takiego, ja mam koncept podobny i właśnie coś na flanszy T28 chińskiego GT2860 np. tylko nie mam pojęcia jak taki kolektor wpłynie na moc, ale rozwiązanie przekozackie moim zdaniem jak ktoś nie chce upychać na siłę, zawsze mozna zrobić trochę dalej odsunięte turbo (bliżej grodziowej) i założyć normalnie tip z przepływką, chyba że ktoś zrobił by mapę na podstawie sondy o ile się da.
Obrazek


Mój MK4 <---- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=543373
MK4 R32.. build in progress...
Druga z pasji: https://soundcloud.com/itsrunflat

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » czw sty 29, 2015 19:40

Też widziałem coś takiego na fotkach, długi kolektor. Powinni się fachowcy wypowiedzieć. Powinien chyba później wstawać na takim kolektorze i wzrośnie temperatura w przedniej części komory silnika.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukaspro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: śr wrz 18, 2013 20:46
Lokalizacja: Polska

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: lukaspro » pt sty 30, 2015 17:29

Dobrze by było posłuchać właśnie kogoś grubiej w temacie o takim rozwiązaniu :)


Mój MK4 <---- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=543373
MK4 R32.. build in progress...
Druga z pasji: https://soundcloud.com/itsrunflat

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » pt sty 30, 2015 20:47

Fajne dojście od góry do turbo, prosto byłoby wymodzić TIP-A, z rurami do FMIC-a też nie byłoby problemu, gorzej chyba z DP i wydechem, przynajmniej w moim MK3.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: S. » pt sty 30, 2015 22:25

Ciekawe jak bardzo restrykcyjne byłoby takie kolanko? Powiesić to na jakimś żeliwie i mieć top mount ;)
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości