1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
I jak sprawa wygląda z ecumasterem? Jeździ?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Juz wszystko pisze więc tak na oryginalnych gratach bez jakiej kolwiek zmiany można wyciagnąć około 170km (dalej ori sterownik widzi już przeładowanie)
chociaż że wtryski pozwalaja na więcej to i tak sterownik odczytuje dawkowanie paliwa czy jak kto woli zasysane powietrze i przelicza na doładowanie max 0,7 bar
żeby to ominąć nie ruszając sterownika musimy wsadzić większe wtryski(przez co obniżymy tak jak by widziane doładowanie przez sterownik) ja się zdecydowałem na 380cc z APX da mi to możliwośc pociągnięcia dalej na większej turbinie do około 250km , Dlaczego ?
Agu nie ma czujnika doładowania więc go nie widzi przelicza przez przepływ powetrza a że deta mam podpiętego jako świniaka zwiększam dawke widzianego zaciągniętego powietrza przez stwrownik przez co mam większą dawkę .
Gdy dam wtryski 380 to już na starcie mam o wiele większa dawkę będzie zalewało , dlatego gdy dmuchnę 1.3 na k03-53 i ustawie dawkę to sterownik będzie widział małe doładowanie i powinno to chodzić dobrze ,ja to rozumiem tak , ze względu na warunki pogodowe strojenie jest nie możłiwe czekam do wiosny ,
Można zrobić inaczej Usunąć ze sterownika limiter doładowania wtedy wszystko idzie bez problemu ale niestety wiąże się to z kosztami .
chociaż że wtryski pozwalaja na więcej to i tak sterownik odczytuje dawkowanie paliwa czy jak kto woli zasysane powietrze i przelicza na doładowanie max 0,7 bar
żeby to ominąć nie ruszając sterownika musimy wsadzić większe wtryski(przez co obniżymy tak jak by widziane doładowanie przez sterownik) ja się zdecydowałem na 380cc z APX da mi to możliwośc pociągnięcia dalej na większej turbinie do około 250km , Dlaczego ?
Agu nie ma czujnika doładowania więc go nie widzi przelicza przez przepływ powetrza a że deta mam podpiętego jako świniaka zwiększam dawke widzianego zaciągniętego powietrza przez stwrownik przez co mam większą dawkę .
Gdy dam wtryski 380 to już na starcie mam o wiele większa dawkę będzie zalewało , dlatego gdy dmuchnę 1.3 na k03-53 i ustawie dawkę to sterownik będzie widział małe doładowanie i powinno to chodzić dobrze ,ja to rozumiem tak , ze względu na warunki pogodowe strojenie jest nie możłiwe czekam do wiosny ,
Można zrobić inaczej Usunąć ze sterownika limiter doładowania wtedy wszystko idzie bez problemu ale niestety wiąże się to z kosztami .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
można zrobić inaczej - wystroić to na ori kompie i mieć święty spokój, a nie kombinować w sposób, w jaki to nigdy nie zadziała.
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Pewny jesteś ? Ja akurat jestem z tych którzy jednak chcą coś zrobić a nie iśc na łatwiznę , Przyszła mi ostatnio kość z podciągniętym max górę limiterem doładowania czyli ~ 1.5bar teraz wystroić to nie problem
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Nowe turbo zamontowane td04-16t wszystko działa jak należy nie przeładowuje ale , Jest probem Z Mac selenoid kto wie jak go ustawić w PWM ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Rozumiem ze wszystko robisz bez Fuel implant tak? Czemu nie chcesz sterować wtryskami bezpośrednio na fuel implant (na full grupie) z kontrolerem doładowania na następnym wyjściu?
<rolf>
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Na stronie ecu master jest plik pdf z fuel implant i dokładny opis jak ustawic PWM.
<rolf>
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Det wpięty jako świnia . po prostu nie ogarniam za bardzo FI dlatego jest na PB
Już wszystko ogarnięte pompuje 1.4 bar 4 bieg jeszcze zapiszczy xD
wszystko miód korekcje paliwa porobione jeszcze tylko poprawić nieco korekcje doładowania i będzie elegancko bo z 1.4 spada mi czasami na 1,1-1,2
Tak że Polecam ten sterownik jeśli trochę się poczyta to można dojść do wszystkiego i ogarnąć jakie ma możliwości
Już wszystko ogarnięte pompuje 1.4 bar 4 bieg jeszcze zapiszczy xD
wszystko miód korekcje paliwa porobione jeszcze tylko poprawić nieco korekcje doładowania i będzie elegancko bo z 1.4 spada mi czasami na 1,1-1,2
Tak że Polecam ten sterownik jeśli trochę się poczyta to można dojść do wszystkiego i ogarnąć jakie ma możliwości
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
Mierzyłeś fure już ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
1.8t Agu montaż Ecu master det 3 schemat
jeszcze nie Pojade na dniach na hamownie sam jestem ciekaw ile wyjdzie
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości