Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob wrz 20, 2014 20:55

nie wiem jak czytałem że przeczytałem vacum pompa a nie akumulator :kac: oczywiście nie ma standardowo, może da się jakąś doczepić analogicznie do starych konstrukcji vw.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz wrz 21, 2014 15:02

wiec moge zostawic ten ori duzy co w nadkolu jest, ale rownie dobrze moglbym zostawic ten oryginalny z 1,8 t co jest na pokrywie zaworow, tylko ze jest mniejszy, ale chyba lepsze to niz wogole bez tego
zaworek zostawic z 1,8 t czy ten ori z corrado ktory jest mniejszy?



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » pn wrz 22, 2014 07:58

slawko333 pisze:
jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P
robiles czy slyszales ze ponoc mozna?
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd

napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdur :bajer:
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 15:08 przez jackdaniel1125, łącznie zmieniany 1 raz.


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » pn wrz 22, 2014 18:50

http://www.ebay.com/itm/FOR-A4-PASSAT-B ... 3c&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
czy taki kolektor nada się do agu? pisze ze pod k03s a flansza podobno jest taka sama jak w td04 a właśnie taka turbine planuje założyć , zastanawiam się czy to nie jest do wzdluznego

i co powiecie o tym ?
http://www.ebay.com/itm/BILLET-K04-001- ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn wrz 22, 2014 21:17

A czytać nie umie że ten kolektor jest do A4 passat itd czyli wzdłużny ??
Nie wiem skąd Ci się wzięło że flansza K03s i TD04 jest taka sama. TD04 ma coś bardziej pod T28 czy T3 flansze. Jak pod TD04 to raczej trzeba spawać u kogoś przez co i cena raczej ni będzie niska za kolektor.

Mi się obiło o uszy że żeby założyć w 1.8T TD04 to trzeba się przygotować na wydatek około 10.000zł :kac:



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pn wrz 22, 2014 21:47

jackdaniel1125 pisze:Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami
z 288 nie jest tak prosto, no a ale dobra niech ci bedzie, ale po co mialem babrac sie w przekladanie piast itd skoro mialem komplet 288



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn wrz 22, 2014 22:28

jackdaniel1125 pisze:
slawko333 pisze:
jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P
robiles czy slyszales ze ponoc mozna?
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd

napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdur :bajer:
A czy na pewno jarzma z hebli 288 siadają na zwrotnice z mk2 gti ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » pn wrz 22, 2014 22:50

nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn wrz 22, 2014 23:23

ładnie ten kolektor wygląda ścianka rury jak żyletka pewnie :P Chinol


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » wt wrz 23, 2014 19:58

louderr_88 pisze:nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne
Obrazek



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt wrz 23, 2014 20:16

Ciekawi mnie jak by się zachowywała turbina TD04 na takim kolektorze skrzynkowym z flanszą T3 czy miało by to wpływ na wstanie turbo i utrzymaniu boostu.

Może ktoś ma zamontowane TD04 na jakiś chiński kolektor i opisze jak to się zgrywa.



Ponte999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn sie 09, 2010 22:04

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Ponte999 » wt wrz 23, 2014 21:03

Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.

Przepływka? Filtr?

Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.

Pozdrawiam



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » wt wrz 23, 2014 21:22

Co vag pokazuje?



Ponte999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn sie 09, 2010 22:04

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Ponte999 » wt wrz 23, 2014 21:28

jutro podłączę



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości