Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie wiem jak czytałem że przeczytałem vacum pompa a nie akumulator oczywiście nie ma standardowo, może da się jakąś doczepić analogicznie do starych konstrukcji vw.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
wiec moge zostawic ten ori duzy co w nadkolu jest, ale rownie dobrze moglbym zostawic ten oryginalny z 1,8 t co jest na pokrywie zaworow, tylko ze jest mniejszy, ale chyba lepsze to niz wogole bez tego
zaworek zostawic z 1,8 t czy ten ori z corrado ktory jest mniejszy?
zaworek zostawic z 1,8 t czy ten ori z corrado ktory jest mniejszy?
- jackdaniel1125
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
- Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdurslawko333 pisze:robiles czy slyszales ze ponoc mozna?jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd
napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2021 15:08 przez jackdaniel1125, łącznie zmieniany 1 raz.
http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
- louderr_88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
- Lokalizacja: Biłgoraj
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
http://www.ebay.com/itm/FOR-A4-PASSAT-B ... 3c&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
czy taki kolektor nada się do agu? pisze ze pod k03s a flansza podobno jest taka sama jak w td04 a właśnie taka turbine planuje założyć , zastanawiam się czy to nie jest do wzdluznego
i co powiecie o tym ?
http://www.ebay.com/itm/BILLET-K04-001- ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
czy taki kolektor nada się do agu? pisze ze pod k03s a flansza podobno jest taka sama jak w td04 a właśnie taka turbine planuje założyć , zastanawiam się czy to nie jest do wzdluznego
i co powiecie o tym ?
http://www.ebay.com/itm/BILLET-K04-001- ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A czytać nie umie że ten kolektor jest do A4 passat itd czyli wzdłużny ??
Nie wiem skąd Ci się wzięło że flansza K03s i TD04 jest taka sama. TD04 ma coś bardziej pod T28 czy T3 flansze. Jak pod TD04 to raczej trzeba spawać u kogoś przez co i cena raczej ni będzie niska za kolektor.
Mi się obiło o uszy że żeby założyć w 1.8T TD04 to trzeba się przygotować na wydatek około 10.000zł
Nie wiem skąd Ci się wzięło że flansza K03s i TD04 jest taka sama. TD04 ma coś bardziej pod T28 czy T3 flansze. Jak pod TD04 to raczej trzeba spawać u kogoś przez co i cena raczej ni będzie niska za kolektor.
Mi się obiło o uszy że żeby założyć w 1.8T TD04 to trzeba się przygotować na wydatek około 10.000zł
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
z 288 nie jest tak prosto, no a ale dobra niech ci bedzie, ale po co mialem babrac sie w przekladanie piast itd skoro mialem komplet 288jackdaniel1125 pisze:Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A czy na pewno jarzma z hebli 288 siadają na zwrotnice z mk2 gti ??jackdaniel1125 pisze:Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdurslawko333 pisze:robiles czy slyszales ze ponoc mozna?jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd
napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- louderr_88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
- Lokalizacja: Biłgoraj
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ładnie ten kolektor wygląda ścianka rury jak żyletka pewnie Chinol
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
louderr_88 pisze:nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ciekawi mnie jak by się zachowywała turbina TD04 na takim kolektorze skrzynkowym z flanszą T3 czy miało by to wpływ na wstanie turbo i utrzymaniu boostu.
Może ktoś ma zamontowane TD04 na jakiś chiński kolektor i opisze jak to się zgrywa.
Może ktoś ma zamontowane TD04 na jakiś chiński kolektor i opisze jak to się zgrywa.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.
Przepływka? Filtr?
Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Pozdrawiam
Przepływka? Filtr?
Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości