Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Powtórzyłem tylko to czego sie dowiedziałem .Fajnie było by to przetestować...odnośnie gt28 to montaż oczywiście u góry bo turbo wiszące w dół nie wlezie do poprzeczniaka?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=BCS" onclick="window.open(this.href);return false;
Może coś takiego zastosować.Pewnie turbo by później wstawało.
Może coś takiego zastosować.Pewnie turbo by później wstawało.
- jackdaniel1125
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
- Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Turbo ma wstawać wcześniej niż później Ogólnie z tego co wiem to w chinolach zastosowane są łożyska ślizgowe w ori garecie kulkowe więc pewnie dla tego jest różnica we wstawaniu. Czy wejdzie to się okaże i jak długo pojeździ też
http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam info ze to turbo wstaje przy 4500...a na filnikach z YT silniki sie kreca do ponad 8k rpm i maja zmodyfikowane głowice zeby sie nie pourywały zawory wiec -kicha to turbo nie jest dla nas
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mowisz o fake GT28 czy tym? http://www.ebay.co.uk/itm/T25-T28-GT25- ... 338cab8e82" onclick="window.open(this.href);return false;Fahoo pisze:mam info ze to turbo wstaje przy 4500...a na filnikach z YT silniki sie kreca do ponad 8k rpm i maja zmodyfikowane głowice zeby sie nie pourywały zawory wiec -kicha to turbo nie jest dla nas
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak na AR .48 to trochę wysoko się obudziła. Z wiarygodnego źródła wiem, że ori garrett gt28 tylko nie jestem pewien który model ale raczej 2860 przy 3tys obr powinien mieć 1bar.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie mam. Zdjęcie znalazłem na Facebooku "lamików"Fahoo pisze:S., a masz może loga grupa 115?
Może na mądrym kolektorze wyglądało by to innaczej, w tym przypadku jest to typowy chinol:ADi997 pisze:Jak na AR .48 to trochę wysoko się obudziła. Z wiarygodnego źródła wiem, że ori garrett gt28 tylko nie jestem pewien który model ale raczej 2860 przy 3tys obr powinien mieć 1bar.
Na tym zdjeciu widać prawdopodobnie spasowanie "chinola" Otwory na szpilki w kolektorze rozwiercone chyba do M15
- jackdaniel1125
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
- Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
U mnie otwory pasują idealnie
http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
"tydzien użytkowania" Wisiało na nim GT28RS, zastanawiam sie czy była tam jakakolwiek podpora turbo...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak to jest jak się Chinola kupuje xD ale Coś jakaś cienka ta rurka
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości