Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pt sie 08, 2014 17:55

ja zrobilem to tak, z oryginalnej instalacji wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto następnie modyfikacja w sterowniku i tyle, w opornik się nie bawię. Dodam że immo pierwszy raz usunąłem i poszło bez problemu.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt sie 08, 2014 18:46

gentki pisze:wypiąłem wszystko co zbędne- żadna luźna wtyczka włoże to w auto
niebardzo to sie trzyma kupy
rozumiem ze powywalales tak jak w tym temacie zagranicznym? ten filtr weglowy tez mozna usunac i w kompie tez trzeba grzebac cos?



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pt sie 08, 2014 19:05

chodziło o to że wszystkie wtyczki jak do tej pompy powietrza, od klimy bo w mk1 nie bedzie, filtr weglowy, druga sonda, impulsator, i inne wtyczki wywalilem z instalacji, pozostalo to co obsluguje silnik :)



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob sie 09, 2014 18:52

Pany Pytanko mam , w AGU jak usunąć limiter doładowania ? hmmmm wpiąłem DET3 i odcina mi przy 0,7 bar n75 leży na podszybiu wg zrobione na MBC, Kolejne pytanie Co w AGU steruje Ciśnieniem doładowania ? na pewno nie n75 i nie ma tam czujnika ciśnienia doładowania :P


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz sie 10, 2014 01:24

Ecu przelicza z przepływki.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » ndz sie 10, 2014 06:58

Zrób sobie mape analogową czyli zczytaj wartości z przepływki i poprostu ją wywal :P


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz sie 10, 2014 09:34

jackdaniel1125 słuchaj możesz bardziej mi to wytłumaczyć ? ale jak wywale przepływkę to sterownik będzie widział błąd, ogólnie MAF jest wpięty pod deta w chwili obecnej, tak sobie myśle i gdybyś mi powiedział który pin w kości MAF'u odowiada za dawkę po prostu zrobi bym sobie ały zasilacz który cały czas wysyłał by do sterownika jeden sygnał :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jackdaniel1125 » ndz sie 10, 2014 11:34

Na ecumasterze ci nie wytłumacze bo ja osobiście używam tańszej wersji czyli DEC ale wszystkkie pytania i odpowiedzi będziesz miał w tym temacie http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest troche czytania :bajer:
Nie powinien wywalać błędu bo przepływki nie będzie ale ecumaster będzie oszukiwał ecu tak że jest


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz sie 10, 2014 13:38

Nie jestem pewien ale jak masz mapa wbudowanego w det3 to możesz wywalić przepływke i podpiąć wyjście ze świni do wejścia maf w ecu z odpowiednią mapą i wtedy ecu nie będzie wywalał przeładowania bo mu ustawisz tyle ile na ori programie jest.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz sie 10, 2014 14:45

zabawy z usuwaniem przepływki w benzynie zostawił bym komuś bardziej kumatemu :jezor:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz sie 10, 2014 17:13

dokładnie jak piszesz ADI disiaj robiłem tą zmiane z maf to map ale bez wpiętej sondy AFR sę nie obejdzie niestety .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pn sie 11, 2014 22:24

panowanie mam dwa pytania, czy to podciśnienie można zaślepić, na moje oko połączone to z evapem jest
Obrazek
Obrazek
drugie pytanie dotyczy się kontrolki oleju, w mk1/mk2 jest rozróżnienie na liczniku i na czujnikach- ciśnienie niskie/wysokie. Jak podłączy taki licznik z silnikiem z mk4, który ma jeden czujnik?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt sie 12, 2014 21:40

normalnie wywalasz ja zaślepiłem to


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » wt sie 12, 2014 21:58

właśnie pytam bo przy turbo jest to oraz drugi przewód od gruszki. Od gruszki zostawiam a ten wyrzucam. Dzięki. :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości